فرماندار بهاباد در بررسی طرح‌های اشتغالزایی متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه بنیاد علوی گفت: طرح‌های متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی باید منجر به ایجاد شغل شده و توجیه اقتصادی داشته باشد تا در بازپرداخت آن با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش یزدفردانشست کمیته فنی کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بهاباد بامحوریت بررسی طرح‌های اشتغالزایی متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه بنیاد علوی به ریاست فرماندار بهاباد و باحضور کارشناسان بنیاد علوی و مسئولین ادارات ذیربط برگزار شد.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه بنیاد علوی در کنار طرح‌های عمرانی و مسائلی که در پیشرفت شهرستان نقش مهمی دارد از جمله اشتغالزایی ورود پیدا کرده است گفت: باید از این ظرفیت در جهت توانمندسازی کارآفرینان و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان به خوبی استفاده نمود.

"محمدمهدی خانی‌زاده" بر اشتغالزایی برای افراد فاقد شغل از طریق این تسهیلات تأکید نمود و گفت: طرح‌های متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی باید منجر به ایجاد شغل شده و توجیه اقتصادی داشته باشد تا در بازپرداخت آن با مشکل مواجه نشوند.

گفتنی است تسهیلات بنیاد علوی بنیاد علوی در شهرستان بهاباد تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان برای رسته‌های شغلی کشاورزی، دامپروری، شیلات و طیور، مشاغل خرد و خانگی، صنایع بسته‌بندی و فرآوری، مشاغل تولیدی و کارگاهی، صنایع دستی و گردشگری و صنعت و معدن می‌باشد.
متقاضیان می‌توانند جهت ثبت‌نام و تشکیل پرونده به ادارات مرتبط با رسته شغلی مورد تقاضا مراجعه نمایند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا