دکتر مهران فاطمی در هفتمین جمعه کاری خود، به محله های مریم آباد و کوی توحید یزد رفت و ضمن احصای مسائل و مشکلات این محلات، از چندین واحد نساجی، بنای تاریخی و مرکز آسیب شناسی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر مستقر در این محلات بازدید و نشستی را به منظور بررسی مسائل مربوط به شهرک نساجی مریم آباد برگزار کرد.

استاندار یزد در حاشیه این بازدید ها با بیان اینکه به تبعیت از سفرهای استانی رئیس جمهور در روزهای جمعه، این روز را به حضور در شهرستان ها و مناطق مختلف استان یزد اختصاص داده ایم، گفت: شهرستان یزد، بزرگترین شهرستان استان بوده و علی رغم اینکه در مرکز استان قرار دارد دارای مشکلات متعددی به ویژه در حاشیه شهر یزد است.

وی با بیان اینکه، برای هفتمین جمعه ی کاری، حضور در محلات مریم آباد و کوی توحید و حل مشکلات این محله در دستور کار قرار گرفت، اظهارداشت: چندین سال از توقف پروژه شهرک نساجی مریم آباد گذشته  و با توجه به اینکه نساجی یکی از صنایع ریشه دار و مزیت دار استان محسوب می شود؛ به این موضوع ورود کرده و تولیت آن، به اتحادیه نساجان واگذار شد.

دکتر فاطمی با اشاره به وجود مشکلات زیرساختی در حوزه های آب، برق و گاز این شهرک، اظهارداشت: با پیگیری های انجام شده، مشکلات و موانع پیش روی پروژه شهرک نساجی مریم آباد مرتفع می شود.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به احصاء برخی از مسائل و مشکلات محلات یزد در جریان این بازدید، عنوان کرد: مشکلات ورزشی این مناطق با حضور اعضای شورای اسلامی شهر یزد و شهردار منطقه بررسی و مقرر شد به آن ها رسیدگی شود، دیگر مسائل و مشکلات محله نیز در جلساتی که متعاقب این بازدید برگزار می شود، بررسی، اولویت بندی و مرتفع خواهد شد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا