فرماندار بهاباد باتوجه به وضعیت قرمز شهرستان بهاباد و مصوبات جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا گفت: محدودیت های کرونایی از ۱۳ آذرماه 1400 تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط در این شهرستان اعمال می شود.

به گزارش یزدفردا: فرماندار بهاباد با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان از لحاظ تداوم شیوع کرونا، گفت: برای عبور از این مرحله به همکاری و توجه ویژه مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی نیاز است.

محمدمهدی خانی زاده افزود: باتوجه به وضعیت قرمز شهرستان بهاباد و مصوبات جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، محدودیت های کرونایی از ۱۳ آذرماه 1400 تا اطلاع ثانوی و بهبود شرایط در این شهرستان اعمال می شود.

وی ادامه داد: آموزش حضوری مدارس، دانشگاه آزاد، آموزشگاه های خصوصی و حوزه های علمیه تعطیل می باشد و آموزش ها به صورت غیر حضوری می باشد.

خانی زاده برگزاری هرگونه مراسم ملی و مذهبی در شهرستان را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد و گفت: برگزاری هرگونه مراسم سیاسی، آیینی، اجتماعی، مذهبی، ورزشی، ملی، جشن و تجمع‌ در سطح شهرستان به کلی ممنوع می باشد.

فرماندار بهاباد راجع به شروع کار اصناف و بازاریان نیز افزود: اصناف‌ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند و در صورت تخلف مطابق مقررات محل کسب آنها پلمپ خواهد شد.

خانی زاه از مردم بهاباد درخواست کرد در جهت حفظ سلامت خود و خانواده و همشهریان، پروتکل های بهداشتی را رعایت نموده و با پرهیز از تجمع و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم شرکت در مراسمات‌ جهت قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس و حفظ سلامت عمومی همکاری نمایند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا