مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد می توانند به نیت سلامتی نوزاد دلبند خود سرپرستی فرزند یتیمی را عهده دار شوند و ماهیانه حداقل 50 هزار تومان به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

به گزارش یزدفردا: غلامرضا مشعل چی، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه حمایت از فرزندان یتیم در استان یزد به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده است و هر روز نیکوکاران جدیدی به جمع حامیان خیر افزوده می شوند، گفت: مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد می توانند به نیت سلامتی نوزاد دلبند خود سرپرستی فرزند یتیمی را عهده دار شوند و ماهیانه حداقل 50 هزار تومان به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

وی افزود: در آخرین اقدام خداپسندانه، والدین نوزاد 4 ماهه نیری حامی نوزاد یتیم 4 ماهه شدند و فاطمه خانم به عنوان کوچکترین حامی ایتام در شهرستان تفت شد.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: در حرکت خیرخواهانه دیگر حامیان نیکوکار هزینه جراحی دختر یتیم سید تحت حمایت این نهاد به مبلغ پنج میلیون تومان را تامین کردند.

وی یادآور شد: ۵۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم در استان یزد از حمایت ۱۸ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.

مردم نیکوکار استان می‌توانند یتیم و یا فرزند نیازمند غیریتیم (محسنین) موردنظر خود را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به معیشت آن‌ها کمک کنند.

سامانه‌های اینترنتی ekram.emdad.ir  و mohsenin.ir ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه‌ها حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا