جانشین سپاه الغدیر یزد از تشکیل ۱۰ تیم تخصصی بسیج جامعه پزشکی خبر داد و گفت: این تیم‌ها به منظور پاسخ به شبهات و سئوالات مردم در مورد واکسن کرونا در مساجد و اماکن عمومی حضور می‌یابند.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ حسین زارع کمالی با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از افرادی که تاکنون در سطح استان اقدام به تزریق واکسن کرونا نکرده‌اند، شبهات و سئوالاتی در این زمینه دارند، اظهار داشت: این افراد اغلب به مرجع مناسبی برای دریافت شبهات خود مراجعه نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا مرحله سوم طرح شهید سلیمانی با هدف اقناع و آماده سازی مردم برای تکمیل زنجیره واکسیناسیون عمومی بسیج در دستور کار است که امیدواریم این مرحله نیز همانند مراحل قبلی طرح شهید سلیمانی، در کمک به کاهش آسیب‌های کرونا موثر باشد.

زارع کمالی ادامه داد: در این راستا ۱۰ تیم تخصصی از بسیج جامعه پزشکی استان یزد تشکیل شده که با حضور در مساجد و اماکن عمومی نسبت به ترغیب مردم به واکسیناسیون و پاسخ به شبهات آنها در این زمینه اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم باید نسبت به اینکه واکسیناسیون بعد از انجام مراقبت‌های فردی بهترین راه برای مقابله با بیماری کرونا است، توجیه شوند، اظهار داشت: بحث اقناع سازی مردم با تشکیل ۳۶ تیم در سطح پایگاه‌های بسیج یزد پیگیری می‌شود که امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم به درصد قابل اطمینانی از واکسیناسیون عمومی برسیم.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد تاکید کرد: سپاه الغدیر آمادگی دارد با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌های مسئول با تمام ظرفیت نیروی انسانی و امکاناتی خود برای اماده سازی و اقناع مردم در زمینه واکسیناسیون اقدام کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا