بسمه تعالی
متاسف از آنيم كه داوران جشنواره مطالب وبلاگ برگزیده اراجیف من را تائید می کنند؟!

نیما اکبر پور وبلاگ نویس عصیان در جوابیه خود به یزد آی تی با عنوان حاشیه ای بر پس لرزه های جشنواره یزد، آنجا که از وبلاگ اراجیف من با عنوان وزین نام می برد و از انسداد آن و ناامیدی نویسنده آن اظهار تاسف می نماید، بد جوری دست خود را رو می نماید.

 و اما چند سوال ساده از داورانی که مشخص نیست توسط چه کسانی و بنا به چه مقاصد و اهدافی برای داوری جشنواره وبلاگ نویسان يزد انتخاب شده اند.
دلیل برتر اعلام کردن وبلاگ اراجیف من چه بوده است؟
آیا داوران مطالب اراجیف من را مطالعه کرده اند؟
آیا داوران و دست اندرکاران جشنواره وبلاگ نویسان یزدی، مطالب درج شده در وبلاگ اراجیف من را تائید می کنند؟
آیا توهین به امام راحل و شهید استاد مطهری باعث وزین و وزن دار شدن وبلاگ اراجیف من گشته است؟!
انتخاب تیتر پس لرزه های جشنواره از جانب آقای اکبر پور یعنی چه؟ یعنی آنان انتخاب های خود را زلزله دانسته و انتقادات را پس لرزه های آن زلزله می دانند؟
بلاگر وبلاگ( اراجیف من) مطالب وبلاگ را حذف و شرحی کوتاه از چگونه آمدن و رفتن نوشته، و داوران را مقصر انسداد وبلاگ خود معرفی نموده است. چرا که خود نیز سخت به این انتخاب شک و تردید دارد؟
از وبلاگ اراجیف من نه دفاع می کنیم و نه انتقاد، چرا که نویسنده با حذف مطالب با زبان بی زبانی به نحوی عذر خواهی و نوشته های خود را محو کرده است، اما مسئله اصلی مورد انتقاد چگونگی انتخاب داوران می باشد، چرا که در پشت این انتخاب، دسیسه ای در کار بوده است، بهر حال اگر داوران به سوال های طرح شده جوابی ندهند، بر مسئولان پیشگامان و دست اندرکاران برگزاری جشنواره است که به این سوال های ساده پاسخ بدهند
وبلاك نويسي که در نوشته هایش، با خود بزرگ بینی، پیشگامان را دور زده و خود را برگزار کننده و پاسخگو می داند، باید به همراه داوران به این سوالها پاسخ دهد.
و البته دلایل انتخاب تعجب انگیز وبلاگ ....که نویسنده مرتبط با اداره كنندگان جشنواره بوده است كه بي شك، ناقض بيانيه داوران در زمينه ارزش دادن به توليد محتواي غني فارسي است،را باید یک کسی پاسخگو باشد.
با تشکر- يك فردائي

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا