-نماینده احمدی نژاد در قسمتی از وقت خود به کنوانسیون زنان اشاره نمود وبه دلایل عدم تطابق این کنوانسیون با مسائل شرعی اسلام تاکید نمود .
- دهقانی سردبیر پرتو و نماینده احمدی نژاد در قسمتی از بحث خود عنوان کرد " اگر مشائی گفته ملت اسراییل ، مشائی غلط کرد!!!!!

عماد تشکری نماینده میرحسین در قسمتی از سخنان خود اشاره به زمان شاه نموده و گفت نفت گران شده بود شاه اعلام نمود خواب دیده که افتاد ه است ابوالفضل دستش را گرفته و توفیق همان زمان نوشته بود که ابوالفضل دست نداشته "در همین لحظه جو سالن به هم خورد ه وبا شعار الله اکبر الله اکبر و ... بر منافق به نماینده میر حسین اعتراض نمودند که به مقدسات توهین نکند و نماینده میر حسین با اشاره به نماینده دولت نهم گفت "این اقا به معاون رییس جمهور توهین کرد هیچ کس هیچ چی نگفت و حالا که نوبت به ما شد !!!!!!!

سخنگوی احمدی نژاد به نقل از آیت الله بهجت گفت :سخنان احمدی نژاد در سازمان ملل مایه اعتلای امام زمان می شود و در حالی که نایب رییس مجلس ششم هم می گوید ما حتی می توانیم امام زمان را استیضاح کنیم
به دنبال مطرح نمودن نقل قولی از آیت الله بهجت توسط محمود دهقانی ، رحمت اله بیگدلی با قطع سخنان وی و گرفتن میکروفن او (چون میکروفن بقیه نمایندگان قبلا به دلایل ...خاموش شده بود ) متن تکذیبیه دفتر آیت الله بهجت و فرزند او را را قرائت کرد و مطلب ایراد شده را کذب محض خواند (البته نیمی با بلندگو و نیمی بدون بلندگو چون در وسط صحبتهای او  میکروفن را خاموش نمودند ).که در همین زمان حامیان ......
-مسئولین انتظامات مراسم و نیروی انتظامی با تلاش بسیار از درگیری فیزیکی جلوگیری نموده و در جهت تامین امنیت نمایندگان را از صحنه خارج نموده و بلا فاصله از سالن برگزاری مراسم بیرون بردند .

ادامه دارد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا