امام‌جمعه ابرکوه در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: مسئولین تلاش کنند تا سال 1401، سال تسهیل در امر معاش مردم باشد.

به گزارش یزدفردا: حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان اظهار کرد: ابرکوه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالایی دارد که بهره‌برداری از آنان نیازمند مدیریت قوی است تا مشکلات تنزل یابد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با تأکید بر این‌که باید در رابطه با معیشت مردم تدبیری انقلابی اندیشیده شود، تصریح کرد: اگر بخواهیم نیازمندان، مستمندان و کسانی را که سفره زندگی‌شان خالی شده است را مورد توجه قرار دهیم، باید یک اندیشه و فکر بایسته‌تر داشته باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی اذعان کرد: در همین راستا از شهرداران، بخشداران و سایر مسئولین مربوطه درخواست می‌شود تا زمینه دایر شدن اماکنی (روز بازار و ...) که محصولات و ارزاق عمومی را ارزان‌تر در اختیار مردم قرار می‌دهند را فراهم کنند تا حداقل بتوانیم در سال ۱۴۰۱ در بخش خوراک، پوشاک و ... معاش مردم را تسهیل کنیم.

حسینی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی ضرورتاً با رعایت جوانب اقتصادی و مالی، سعی کنند برای بهبود زندگی مردم، مشکلات و نیازهای آنان شناسایی و به اشکال مختلف رفع کنند. لذا برای رسیدن به این هدف باید معاضدت، همیاری و تلاش جمعی را تقویت کنیم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا