دکترعلی زینی وند به سمت معاون امور شهرداری های این سازمان منصوب و جایگزین دکتر رجب صلاحی گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، متن حکم دکتر جمالی نژاد در خصوص انتصاب دکترعلی زینی وند به این شرح است:

 

" نظر به مراتب تعهد،‌ توانمندی و تجارب ارزنده و موثرتان به موجب این حکم جنابعالی را بعنوان "معاون امور شهرداری‌ها" منصوب می‌نمایم. با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و اسناد بالادستی و راهبردها و اقدامات سند تحول دولت مردمی، شایسته است در جهت تحقق سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم و اجرای دقیق و هوشمندانه اهداف و سیاست‌های ذیل در سطح ملی و ستادی، ‌اهتمام لازم را به عمل آورید:

 

- تدوین سیاست‌های کلی، ‌بلندمدت و کوتاه مدت و نظارت بر شهرداری‌ها به ویژه در حوزه‌های مدیریت پسماند، حمل و نقل عمومی و ریلی، خدمات شهری، طراحی فضاها و سیما و منظر شهری با تکیه بر الگوی ایرانی- اسلامی، آتش‌نشانی و ایمنی، بازآفرینی شهری و ارتقای فرهنگ شهروندی با اولویت دادن به موضوعات زیست محیطی.

 

- برنامه ریزی، سیاستگذاری و راهبری درخصوص تهیه برنامه‌های کلان توسعه شهری و آسیب شناسی و تحلیل وضعیت موجود شهرهای کشور و استخراج مسائل و مشکلات فعلی و پیش‌روی شهرداری‌ها و ارائه راه حل‌های نوآورانه و خلاقانه به مراجع ذیربط.

 

- ارائه خط‌مشی راهبردی و هدایت و حمایت شهرداری‌ها با همکاری استانداری‌ها و وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مرتبط.

 

- تدوین و به روزرسانی کلیه قوانین، مقررات، ضوابط و معیارها، آئین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، شیوه‌نامه‌های مرتبط در حوزه مدیریت شهری.

 

- برقراری ارتباط با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی داخل و خارج کشور سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بخش خصوصی و مجامع و سازمان های بین المللی با هدف توسعه علمی، فنی و اقتصادی موضوعات مرتبط با مدیریت شهری .

 

امید است با روحیه انقلابی، پاکدستی، قانون‌گرایی و فسادستیزی و بهره‌گیری از استعدادها و تجارب مدیران و کارشناسان لایق و متخصص سازمان و تعامل و همکاری با مجموعه مدیران شهری کشور، موجب پیشرفت روزافزون میهن پر افتخارمان و استقرار نظام عادلانه خدمات و امکانات شهری و رضایت خاطر ملت عزیزمان گردید."

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا