محمد مهدی شرافت

رییس ستاد انتخاباتی مهدی کروبی
استان یزد

اکنون روز انتخاب بسیار نزدیک شده و مردم ما در اولین انتخاب در اغاز دهه چهارم حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی در آزمون بلوغ قرار دارند .
امید واریم مردم فارغ از جو احساس و خرافه و شعارهای بدون برنامه پشتیبان ، به فردی رای دهند که مصمم و شجاع است و برنامه مدون خود را از ماههای پیش در معرض قضاوت کارشناسان و مردم علاقمند قرار د اده و تیم کاری خود را از قویترین مدیران اجرایی انتخاب و پیش از همه معاون اول خود را نیز در معرض انتخاب مردم قرار داده است .
دوستانی که پس از برگزاری تعدادی از مناظره های تلویزیونی ،نگران خاموشی جو احساس شده اند ، جامعه را منتظر تصمیم کروبی معرفی می کنند در صورتی که کروبی چهار سال پیش تصمیم خود را گرفته و بر پایه آن تصمیم ، مصمم و استوار است و اگر تصمیمی باید تغییر کند ، تصیم کسانی است که حتی طی ماه های اخیر چندین بار تصمیم خود را تغییر داده اند. آنانکه به شرط تلویزیون و پلیس می آمدند و آنانکه گفته یا من و یا دیگری و چون دیگری نمی آید من می آیم و چون دیگری آمد ایشان رفتند .
می دانیم جامعه منتظر تصمیم کروبی نیست ،جامعه اگر منتظر باشد منتظر مناظره های کروبی است .
بهتر است دوستان منابع نظر سنجی های خود را اعلام کنند ؟و توضیح دهند آیا تصمیم خاتمی برای حمایت از موسوی بر مبنای همین نظر سنجی ها بوده است؟در صورتی که نظر سنجی های شما را بپذیریم بفرمائید سهم خاتمی در این مقبولیت چیست ؟اگر بگوئید کمتر از 50 درصد است این جفای به خاتمی است و اگر بیش از 50 درصد سهم خاتمی است ( که بنده حداقل 70 درصد را سهم ایشان می دانم )با چه استدلالی به سبد موسوی ریخته شده است ؟ و اگر ایشان این اعتبار را صرف اصلاحات می کرد و نه فرد خاصی،آیا چه تاثیری در نظر سنجی شما داشت ؟
وسئوالاتی که چون بسیاری از سئوالات در زمان حاکمیت 8 ساله اصلاحات بی پاسخ خواهد ماند .
باید پذیرفت اصلاح طلبی با انتخاب و با تصمیم های اخیر خاتمی حداقل دو دسته شد ، علی رغم شعار ایشان بنده و میلیونها جان فدای امام خمینی (قدس سره) به موسوی رای نخواهیم داد .ما بر اساس تفکر امام و تائید رهبری می اندیشیم و از حق رای خود استفاده خواهیم کرد .
کروبی از 15 خرداد 42 به خاطر اسلام و امام سیلی خورده و در زندانهای شاه شکنجه شده و هرچند به فرموده امام از دوست و دشمن سیلی خورده ولی حتی یک روز سکوت نکرده و تنها تسلیم اراده خداوندی است .
یا حق
یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا