یزدفردا: فرمانده سپاه الغدیر گفت: امروز سربازهای رسانه ای باید به عنوان عمارهای انقلاب به میدان بیایند و دشمن را در رسیدن به اهداف خرد و کلان، ناکام بگذارند.

به گزارش یزدفردا: سردار حسین زارع کمالی، دوشنبه شب در همایش دیده بان صبح، رسانه ها را عمارهای انقلاب دانست و گفت: شرایط امروز جامعه، رسانه ها را به عنوان عمارهای انقلاب می طلبد.

وی با اشاره به اینکه دشمن جنگ ترکیبی را در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آغاز کرده است، عنوان کرد: نقش اصلی را در همه این عرصه ها، رسانه ها بازی می کنند.

زارع کمالی بیان کرد: دشمن در حال جابه‌جا کردن ارزش‌ها و باورهاست زیرا به خوبی درک کرده که از طریق جنگ نظامی به اهداف خود دست پیدا نمی کند و تنها راه تسلط بر نظام اسلامی، جابه‌جایی باورها و جنگ شناختی است.

فرمانده سپاه الغدیر تاکید کرد: اگر قلب ها و معزهای ما تسخیر شود، آنگاه به سرباز و پیاده نظام دشمن تبدیل خواهیم شد.

زارع کمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: هر جا در مسائل ریز کشور، ولی امر مسلمین ورود کردند، یعنی اینکه سربازهای ایشان خوب عمل نکردند و نتوانستند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی بیان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب در ابتدا به مسائل و اغتشاشات اخیر ورود نکردند برای این بود که کار را به سربازهای رسانه ای خود واگذار کردند اما چون کار به درستی انجام نشد، ایشان خود به صحنه آمدند.

فرمانده سپاه الغدیر تصریح کرد: باید مراقب باشیم که خدای ناکرده، صحنه امروز تکرار کوفه، سقیفه و کربلا تبدیل نشود و در کنار امام و رهبر خود تمام قد و با شناخت درست از دشمن و درک صحیح از شرایط باقی بمانیم.

وی ادامه داد: پرچه ما ثابت کرده ایم هر جا نظام به حضورمان نیاز دارد، پای کار هستیم اما ای کاش بتوانیم با درک صحیح از شرایط، قبل از وقوع برخی اتفاقات وارد میدان شویم و قبل از اینکه امام امت، احساس نیاز برای ورود کنند، در میدان حاضر باشیم.

زارع کمالی عنوان کرد: امروز جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی وظیفه تک تک ماست و رسانه ها در این زمینه نقشی بسیار مهمتر و اساسی تر بر عهده دارند.

فرمانده سپاه الغدیر از تمامی رسانه های استان یزد که به رغم سختی ها پای کار آمدند و در مقابل جبهه استکبار که با تمام امکانات و تجهیزات رسانه ای خود برای رسیدن به اهداف خرد و کلان خود به میدان آمده، قدردانی کرد.

گفتنی است؛ همایش دیده بان صبح به همت بسیج رسانه استان یزد برگزار شد و قرار است این همایش از این پس به صورت فصلی برگزار شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا