معاون ارشاد استان از حجه الاسلام حسنعلی امام جمعه تفت در بیمارستان شهید بهشتی تفت عیادت کزد

یزدفردا "معاون مالی اداری اداره کل با حضور در بیمارستان شهید بهشتی تفت از حجه الاسلام حسنعلی ، امام جمعه تفت ، عیادت نمود. حجه الاسلام حسنعلی بر انتخاب اصلح در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  از مراکز فرهنگی شهرستان تفت بازدید نمود.  در ابتدا سید حسین اسعدی به همراه حراست اداره کل از قسمت های مختلف اداره شهرستان تفت دیدن نمود و از نزدیک با مسائل و مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آشنا شد.

 معاون اداری مالی اداره کل ضمن تشکر از فعالیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت خواستار تداوم برنامه های فرهنگی شهرستان شد. اسعدی در ادامه از واحدهای هنری ، کتابخانه و سالن نمایش مجتع فرهنگی دیدار ، کتابخانه عمومی دکتر سیدحسین واحد و خانه فرهنگ و هنر تفت نیز بازدید نمود.

همچنین در دیدار معاون مالی اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با فرماندار تفت در مورد مسایل و فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان بحث و تبادل نظر شد. اسعدی با اشاره به دید فرهنگی فرماندار تفت از حمایت های وی در فعالیت های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود و خواستار تداوم این حمایت ها و اختصاص اعتبارات مازاد به بخش فرهنگ شد.

محمد رضا وطنخواه ، فرماندار تفت ، نیز با بیان تعداد بالای دانشجو در شهرستان ، توجه به مسایل و فعالیت های فرهنگی را مهم دانست. وی همچنین نسبت به تاسیس کتابخانه و حمایت از هنرمندان قول مساعد داد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا