یزدفردا"با ابلاغ دولت مبالغ پرداختی توسط دو شركت چادرملو و سنگ آهن مركزي برای تأمین بخشی از اعتبارات طرح های تأمین پایدار آب شرب استان یزد به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی محاسبه می شود.
به گزارش یزدفردا به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به احتساب مبالغ پرداختی توسط دو شركت چادرملو و سنگ آهن مركزي برای تأمین بخشی از اعتبارات طرح های تأمین پایدار آب شرب استان یزد به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی را امضا و برای اجرا، ابلاغ کرد.

 هیئت وزیران در جلسه مورخ ۱۷ مهر ۱۴۰۱، به منظور تأمین مالی طرح های تأمین پایدار آب شرب در استان یزد و جلوگیری از تنش آبی بیشتر در این استان، مصوب کرد تا سقف مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال از طریق شرکت‌ صنعتی و معدنی چادرملو و تا سقف مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال از طریق شرکت سنگ آهن مرکزی که با موافقت مجامع شرکت های یادشده برای اجرای طرح های مذکور با تایید استانداری یزد هزینه می شود، به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی تلقی گردد.

دولت همچنین استانداری یزد را موظف کرد گزارش عملکرد این تصویب نامه را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارتخانه های نیرو و امور اقتصادی و دارایی ارسال نماید.   



  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا