یزدفردا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان یزد گفت: در راستای احیای حقوق عامه و صیانت از بیت المال، با تغییر کاربری‌های غیرمجاز با هر نوع فعالیت غیرقانونی برخورد جدی و قاطع می شود.

به گزارش یزدفردا: علی‌محمد دشتکیان، صبح شنبه در جلسه حفظ حقوق بیت المال با تاکید بر اجرای صحیح قوانین مربوط به تغییر کاربری‌ها اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم تغییر کاربری اراضی کشاورزی است که با برخورد قاطعانه از اقدامات غیرقانونی فرصت طلبان جلوگیری می شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت ویژه ای که بحث آب و خاک دارد و زمین‌های زراعی سرمایه ای ارزشمند است که از گذشتگان تا به امروز ارث رسیده است، به همین منظور حفظ و نگهداری آن بسیار مورد تاکید است.

دادستان اردکان، خواستار افزایش نظارت و گشت های بازرسی توسط شهرداری شد و عنوان کرد: با توجه به افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی، به ویژه در حریم شهر احمد آباد، بررسی تقاضاها و مجوزهای لازم برای ساخت و ساز بسیار ضروری است.

دشتکیان افزود: تعامل، هم افزایی و هماهنگی بیشتر جهاد کشاورزی به عنوان نقش ناظر و دستگاه قضا و همچنین دستگاه های متولی می تواند در روند کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز بسیار اثرگذار باشد.

وی عنوان کرد: دادستانی در زمینه حقوق عامه، اموال عمومی و صیانت از آن اهتمام ویژه دارد و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذار نیست.

گفتنی است؛ در این جلسه شهردار، رئیس شورای شهر و اعضای شورای شهر احمدآباد نیز حضور داشتند و به بیان معضلات و دغدغه های شهر احمدآباد پرداختند و مقرر شد مشکلات مطرح شده، پیگیری و بررسی شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا