وزیر ورزش و جوانان گفت: سفرهای استانی و حضور در بین مردم می‌تواند زمینه رفع بهتر و بیشتر مشکلات را فراهم آورد و دولت مصمم به حل مشکلات مردم است.

سید حمید سجادی ظهر جمعه در نشست شورای اداری شهرستان بهاباد اظهار کرد: در رویکرد جدید رئیس‌جمهوری پیگیری مصوبات سفرهای استانی در دستور کار است؛ اینکه مصوبات تا چه حد تأمین اعتبار شده و چند درصد پیشرفت کار را شاهد بوده‌ایم.

وی با شنیدن مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه ورزش و جوانان در شهرستان بهاباد، تصریح کرد: آمده‌ایم که صحبت‌ها و درد دل ورزشکاران و جوانان را بشنویم، ببینیم و در نهایت با بررسی و چاره‌اندیشی برای آن، مشکلات موجود بر سر راه حوزه ورزش و جوانان بهاباد را رفع کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا مشکلات مردم در دورافتاده‌ترین نقطه کشور رفع شود، افزود: گزارش سفر به‌صورت تفصیلی به رئیس‌جمهور انعکاس داده خواهد شد. شنیدن حرف مردم از نزدیک و لمس مشکلات آن‌ها در رویکرد رئیس‌جمهور است.

سجادی با اشاره به اینکه میدانیم سفرهای استانی هزینه‌های هنگفتی را بر دولت متحمل می‌کند، ادامه داد: با توجه به هموارتر شدن حل مشکلات مردم با شنیدن و دیدن آن‌ها از نزدیک و تأکید رئیس‌جمهور بر ارتباط‌گیری با مردم به استان‌ها می‌آییم؛ این حضور می‌تواند زمینه رفع بهتر و بیشتر مشکلات را برطرف کند؛ البته برای کاهش هزینه سفرهای استانی هم تلاش می‌کنیم.

وی بیان کرد: قول می دهم همانند سایر نامه‌هایی که هر روز به او ارسال می‌شود و یا در سفرها به دستش می‌رسد، با دقت نامه‌های مردم بهاباد را مطالعه کرده و پیگیر درخواست آن‌ها باشد.










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا