یزدفردا: میعادفر: خوشبختانه احداث ۵ پایگاه جدیدی که در برنامه است توسط خیرین دردست احداث است و ما تلاش داریم این پایگاه‌ها را از نظر آمبولانس تجهیز و نیروی انسانی آن‌ها را تامین کنیم

به گزارش یزدفردا: رئیس سازمان اورژانس کشور در بازدید از امکانات و خدمات اورژانس ۱۱۵ شهرستان میبد گفت: به همت خیرین تعداد ۵ پایگاه در شهرستان میبد در دست احداث داریم که در آینده نزدیک راه اندازی خواهند شد.

میعادفر با بیان اینکه محور میبد از غرب به شرق و بالعکس، محور ترانزیتی است که تردد زیادی دارد و همچنین به علت صنعتی بودن میبد و تردد سرویس‌های کارکنان واحد‌های صنعتی، این شهرستان به لحاظ حوادث ترافیکی وضعیت خوبی ندارد گفت: استقرار پایگاه اورژانس در این مسیر می‌تواند تردد این خودرو‌ها و دسترسی آن‌ها را آسان و مدیریت زمان را کاهش دهد.

وی افزود: خوشبختانه احداث پایگاه‌های جدیدی که در برنامه است توسط خیرین دردست احداث است و ما تلاش داریم این پایگاه‌ها را از نظر آمبولانس تجهیز و نیروی انسانی آن‌ها را تامین کنیم تا بتوانیم با افتتاح این پایگاه‌های جدید خدمات خوبی را به مردم ارائه کنیم.

نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی با ارائه آماری از ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ از اول امسال تاکنون به اهمیت این پایگاه‌ها در حوادث ترافیکی پرداخت و گفت: درحال حاضر ۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵، درشهرستان میبد فعالند که یک پایگاه جاده‌ای و ۳ پایگاه شهری است.

میرمحمدی با اشاره به طرح توسعه اورژانس میبد افزود: تعداد پایگاه‌های اورژانس میبد تا سال آینده با توجه به برنامه‌های طرح توسعه به ۸ پایگاه توسعه پیدا خواهد کرد و راه اندازی اورژانس بانوان یکی دیگر اولویت‌های این شهرستان است.

سیدجمال سجادی پور فرماندار میبد هم در نشست با رئیس سازمان اورژانس کشور از پذیرش دانشجویان بومی در دانشکده پرستاری از بهمن ما در رشته فوریت‌های پزشکی خبر داد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا