یزدفردا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز 22 بهمن دریزد را اعلام کرد.

به گزارش یزدفردا: سرهنگ مهدی زارع با تبریک فرا رسیدن چهل وچهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: به منظور برگزاری  باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن محدودیت هایی در شهر یزد اعمال می شود که از شهروندان انتظار داریم مانند همیشه با ماموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را بعمل آورند.

وی افزود: بر این اساس از ساعت 24 شب 22 بهمن، توقف هرگونه وسیله نقلیه در خیابان فرخی، میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی جنوبی، چهار راه شهدا و خیابان قیام ممنوع بوده و در صورت مشاهده، خودروهای پارک شده به پارکینگ های مجاز اطراف انتقال داده می شوند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان یزد  گفت: همچنین از ساعت 6 صبح روز 22 بهمن تا پایان مراسم  در  6 نقطه از معابر شهر شامل: چهار راه بعثت ابتدای خیابان قیام، چهار راه شهید رجایی به سمت میدان شهید بهشتی، چهار راه بسیج به سمت چهار راه شهدا، خیابان امام خمینی از سه راه حضرت مهدی (عج) به سمت چهار راه شهدا، میدان مارکار به سمت میدان شهید بهشتی و ابتدای خیابان فرخی به سمت میدان شهید بهشتی محدودیت کامل تردد اعمال و پلیس از ورود خودروها جلوگیری خواهد کرد.

سرهنگ زارع خاطر نشان کرد: در سایر شهرها و شهرستان های استان نیز در تمامی مسیرهای منتهی به محل های برگزاری و تجمع راهپیمایان محدودیت های ترافیکی دائم و مقطعی اعمال می شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا