مراسم تشییع جنازه مرحوم حاج علی رحمانی پدرشهید محمدرحمانی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان و خانواده شهدادرگلزارشهدای احمد آباد بهاباد برگزارشد وپیکر این مرحوم پس از اقامه نماز درجوارفرزند شهیدش به خاک سپرده شد

«حاج علی رحمانی » پدر شهید معظم «محمدرحمانی دهنودشتی  از شهدای شهرستان بهاباد پس از سال‌ها صبر و بردباری به فرزند شهیدش پیوست.

شهید محمد رحمانی دهنو دشت فوق دیپلم مكانیك  فرزند علی در سال 1339 در روستای دهنو دشت بهاباد زاده شد.

 دوره ابتدایی و راهنمایی را در بهاباد سپری كرد آن‌گاه به هنرستان فنی شهید رجائی یزد رفت و در رشته اتومكانیك موفق به اخذ دیپلم شد.

پس از آن وارد آموزشكده فنی شهید صدوقی گردید و در 15 بهمن 1358 مدرك فوق دیپلم رشته مكانیك را دریافت كرد.

وی در ایام پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت ‌های سیاسی خود را با شعار نویسی ، پخش اعلامیه و شركت در تظاهرات آغاز كرد.

پس از شروع جنگ تحمیلی نیز به عنوان جهادگر روانه جبهه‌های نبرد شد. و سرانجام در تاریخ 1361/11/21 در عملیات والفجر مقدماتی كه در فكه واقع گردید به مقام شهادت نائل آمد.

پیكر مطهرش بعد از دوازده سال در 1373/1/15 به دست گروه تفحص كشف و پس از انتقال به زادگاهش و تشییعی با شكوه در 1373/3/23 همزمان با ایام دهه اول محرم به خاك سپرده شد.

حاج علی رحمانی پدر شهید محمدرحمانی درسن 85 سالگی براثر کهولت سن وبیمار ی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست

مراسم تشییع جنازه مرحوم حاج علی رحمانی  پدرشهید محمدرحمانی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان و خانواده شهدادرگلزارشهدای احمد آباد بهاباد برگزارشد وپیکر این مرحوم پس از اقامه نماز درجوارفرزند شهیدش به خاک سپرده شد

انتهای پیام/

 

 










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا