مرکز نوآوری چادرملو (نوچاد) در هجدهمین همایش گرامیداشت روز معدن که با محوریت "نقش زنان در معدنکاری " در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار گردید، حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی چادرملو، در این همایش، مرکز نوآوری چادرملو (نوچاد) با حضور فعال خود ، با هدف توانمندسازی دانشجویان و آشنایی با مفاهیم کسب و کارهای نوین، مسابقه بوم مدل کسب و کار برگزار کرد و کارشناسان نوآوری این مرکز با در غرفه نوچاد، ضمن معرفی ساز و کار دریافت ایده‌های نوآورانه، راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم در خصوص اکوسیستم نوآوری را ارائه کردند.
گفتنی است مرکز نوآوری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو«نوچاد» در پارک علم و فناوری استان یزد مستقر و فعالیت خود را آغاز کرده است و در سیزدهمین  نمایشگاه و همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران در تهران رو نمایی شد .
در این همایش یک روزه محورهای  چون، لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت حضور و فعالیت بانوان در معادن، لزوم ارئه الگوهای صحیح در سیستم آموزشی درباره نقش بانوان، توجه به موضوع شایسته‌سالاری به جای دیدگاه جنسیتی و باور بر توانایی بانوان در نقش‌های مدیریتی، اجرایی و آموزشی و تحقیقاتی مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت .

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا