طرح احداث بلوار معروف به " بلوار گازی"، یک طرج خوب  است و باید از مجریان آن تشکر کرد.

این طرح از جنوب تا شمال یزد ( شهرک فراز در صفائیه تا آزادشهر و پایانه مسافر بری) امتداد دارد  اگر بعنوان دریای بزرگ تعبیر کنیم  در شهرک رزمندگان و روبروی تعویض پلاک خشکید.
چراکه در این بخش خوب اجرا نشده و مسیر منحرف شده و این شهرک را در حاشیه بلوار و بن بست قرار داده است.
مسوولان علت انحراف جاده را بحث حفظ امنیت مغازه های اطراف و منازل و مردم  اعلام می کنند و مدعی هستند اگر توانستید در کل مسیر یکی مغازه و یا منزل در کنار بلوار مشاهده کنید ما چنین و چنان می کنبم.
در حالیکه اکر نگاهی به کل مسیر داشته باشیم ملاحظه می کنیم در میدان و بلوار طراوت تا شهرک فراز در صفائیه طرج در دو طرف جاده گازی و بدون حاشیه  اجرا شده و  در دو طرف هم منزل و مغازه وجود دارد.
و یا در قسمت شهرک پردیس تا شهرک رزمندگان که اخیرا احداث و آسفالت شده  منازل در لب بلوار قرار دارد
اگر. به ادامه مسیر از خروجی شهرک رزمندگان تا خیرآباد و ادامه آن تا آزادشهر و پایانه مسافربری نیم نگاهی داشته باشیم ملاحظه می کنیم هم مغازه و هم منازل در کنار بلوار قرار خواهد گرفت. .
بنابراین این سوال اساسی و این ابهام پیش می آید که چرا باید مسیر بلوار در شهرک رزمندگان منحرف شود و طرح درست و حسابی نباشد.
با توچه به ادله های ذکر شده مسوولان بلید پاسخ قانع کننده ای به مردم بدهند که چرا در روبروی شهرک ررمندگان باید دریا بخشکد و چرا باید اجرای طرح نامناسب در این قسمت، مردم را ناراضی و گلایه مند کند.
آنچه مهم به نظر می رسد اینکه مسوولان نباید بر حرف خود پافشاری کنند و بگویند اجرای طرح نتیجه صدها ساعت کار کارشناسی و در پی جلسات مختلف است.
آنها که داعیه خدمت به مردم و جلب رضایتمندی مردم را دارند باید در مقابل خواست و اراده مردم کوتاه بیایند و طرح خود را متوقف و آن را اصلاح کنند.
ناگفته نماند زمانی که طرح احداث شد و رفت و آمد در آن جریان یافت مردم و کسانی که از این مسیر استفاده می‌کنند  قضاوت های مناسبی از ان در شهرک رزمندگان نخواهند داشت و ما  آن را به عینه ملاحظه خواهیم کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا