یزدفردا: از کتاب تحفه تدمر به قلم احمد کریمی نوسینده میبدی است که به خاطرات جانباز مدافع حرم امیر حسین احمدی می پردازد رونمایی شد.

به گزارش یزدفردا: نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: دشمنان داعش را با هدف از بین بردن ایران تشکیل دادند که از عراق شروع شد و تا سوریه کشیده شد و تا پشت مرز‌های ما پیش آمدند.

میرمحمدی افزود: وسعت جغرافیایی که از مرز سوریه تا امریکا می‌خواست اسد و نظام سوریه نباشد، اما با ایثار و فداکاری رزمندگان جبهه مقاومت نتوانستند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان هم گفت: رونمایی از کتاب‌ها و آثار نویسندگان بومی یکی از اتفاقات مبارک درعرصه فرهنگ است.

عابدی با بیان اینکه درمیبد درحال رونمایی از یکی ازکتاب‌های خوبی هستیم که درعرصه روایت خاطرات و دلاوری‌های یکی از رزمندگان مدافع حرم نوشته شده است گفت: امیدواریم که با سلسله نشست‌های که برگزارمی شود؛ برای تربیت و پرورش نوسسندگان بومی بتوانیم درآینده شاهد یک شبکه ای از نویسندگان قوی و پرمخاطب دراستان باشیم.

نویسنده کتاب تحفه تدمر گفت: این کتاب از بهمن سال ۱۳۹۹ با ضبط ۴۰ ساعت مصاحبه آغاز شد و یکسال و نیم زیر نظر استان محمد علی جعفری چندین بار بازنویسی در هزار جلد با قیمت ۳۵ هزار تومان به انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسید.

کریمی با بیان اینکه برای نخستین بار این کتاب در نمایشگاه تهران عرضه و مورد استقبال قرار گرفت افزود: کتاب تحفه تدمر ستاره درخشانی در آسمان تاریخ جبهه مقاومت است که در ۱۳۰ صفحه به چاپ رسیده است و ارزش خواندن برای ملت عزیزمان درکشور و دراستان یزد را دارد.


  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا