در حال حاضر سیستمهای نظارتی استان به قدری قوی است که در صورت بروز چنین تخلف فرضی، سریعا اطلاع یافته و فرد متخلف را از سیستم حذف می کنند.

فرمانده پلیس راه استان اصفهان با اشاره به اینکه ماموران همواره اصول پاک‌دستی را در صدر برنامه کاری خود دارند، گفت: در صورتی که ماموران پیشنهاد رشوه توسط متخلفان را به اطلاع پلیس راه برسانند، سه برابر میزان پیشنهاد شده پاداش دریافت خواهند کرد.

به گزارش مهر سرهنگ محمدرضا صفوی در حاشیه بازدید از چهارمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی استان اصفهان در نشستی خبری با اشاره به اینکه برخی از رانندگان در هنگام تخلف پیشنهاداتی را به ماموران می دهند، بیان داشت: با اطمینان کامل اعلام می کنم که هیچ یک از ماموران پلیس راه استان، این پیشنهادها را قبول نمی کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر سیستمهای نظارتی استان به قدری قوی است که در صورت بروز چنین تخلف فرضی، سریعا اطلاع یافته و فرد متخلف را از سیستم حذف می کنند.

بازنگری در خصوص میزان جریمه‌ها ضروری است

رئیس پلیس راه استان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص وضعیت جرائم اظهار داشت: میزان جرائم ناکافی است و درخواست ما از مجلس شورای اسلامی و دولت، انجام بازنگری های لازم دراین خصوص است و معتقد هستیم بهای تخلفات باید افزایش یابد و موارد توقیف خودرو نیز بیشتر شود.

وی بیشترین مشکل پلیس راه را توقعات نا بجای مردم و برخی افراد از پلیس دانست و اظهار داشت: در حال حاضر حدود 90 درصد مردم استان اهل تخلفات رانندگی هستند.

صفوی از کاهش 18.5 درصدی تخلفات استان در چهارماهه سال جاری خبر داد و گفت: نقش مطبوعات در کاهش این تخلفات قابل توجه است.

وی اظهار داشت: درحال حاضر تنها مسیرهای موته - گلپایگان و بادرود - کاشان در استان اصفهان دارای اشکالات جاده ای است و عامل بقیه تلفات، عامل انسانی است.
رئیس پلیس راه استان وضعیت جاده ها در چند روز آینده را به وضعیت نوروز تشبیه کرد و افزود: بازگشت مسافران و شروع برخی سفرها تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان دلیل این امر است و برای آن، تا کنون 150 دستگاه تیم آشکار، 75 تیم نامحسوس و 25 تیم کنترل ناوگان مسافربری تعیین شده است. نظر :

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا