وقتی همه سرگرم نــوروز هستیم کنیسه خراب در کنار مسجد الاقصی افتتاح شد+ عكس

یزدفردا "سرویس جهان اسلام: بیشتر خبرگزاری ها و سرویس های خبری و تصویری اسرائیلی و یا وابسطه به این رژیم از افتتاح کنیسه بزرگ "هروه" که به معناب "خراب" می باشد در نزدیکی مسجد الاقصی خبر دادند. این درحالیست که تقریبا هیچ کدام از سایت های خبری اسلامی این خبر مهم را منعکس نکردند.


در کمال ناباوری و با غفلت اکثر سایت های خبری اسلامی، بزرگترین و بلندترین کنیسه یهودیان در بخش شرقی شهر قدیمی قدس طی مراسم بزرگی افتتاح شد. طبق باور یهودیان تندرو بعد از ساخت این کنیسه برای سومین بار و افتتاح آن، به یهودیان اجازه داده خواهد شد که معبد سوم هیکل را که در مکان کنونی مسجد الاقصی است را بسازند. بدین ترتیب روند تخریب گسترده قبله اول مسلمانان با افتتاح کنیسه خراب آغاز خواهد شد.

کنیسه خراب طی مراسم خاصی دیروز(چهاردهم مارس) افتتاح شد و سایت های مختلفی همچون رویترز، اسیوشیتدپرس، اورشلیم پست، نیویورک تایمز، اخبار ملی اسرائیل، تصاویر گی تی و ... دیروز و امروز به انتشار اخبار و تصاویر این مراسم پرداختند.


یک خاخام صهیونیست در حال نوشتن آخرین کلمات در کتیبه تاریخی تورات قبل از انتقال آن از دیوار غربی مسجد الاقصی به کنیسه خراب در بخش شرقی شهر قدیمی قدس می باشد. بعد از هفته ها درگیری میان نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی و فلسطینیان مقیم قدس شریف، حدود 2500 نیروی پلیس ار روز یکشنبه به صورت گسترده در بخش شرقی شهر قدیمی قدس مستقر شدند.

انتقال کتیبه تورات از دیوار غربی
آغاز انتقال کتیبه تاریخی تورات از دیوار غربی به کنیسه خراب توسط صهیونیستها


صهیونیستهای افراطی در حال انتقال کتیبه تورات به کنیسه هروه


صهیونیست ها در حالت رقص و شادمانی


کنیسه خراب تنها 50 متر با مسجد الاقصی فاصله دارد


کتیبه قدیمی تورات در آستانه ورود به معبد یهودی خراب


شادمانی صهیونیست ها در حال ورود کتیبه تورات به کنیسه هوره


2
جمعیت زیادی از صهیونیست های افراطی در حال شرکت در مراسم افتتاح کنیسه خراب و اجرای اعمال عبادی یهودیان
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا