راهپیمایی نمازگزاران جمعه یزد در اعتراض به ترویج فرهنگ بی‌حجابی

یزدفردا :میرجلیلی خبرنگاریزدفردا "اقشار مختلف مردم دارالعباده یزد روز جمعه پس از برگزاری نماز جمعه در حدفاصل مسجد حظیره تا چهار راه شهدای یزد (میدان میر چقماق ) در اعتراض به ترویج فرهنگ بی‌حجابی راهپیمایی كرده و اعتراض خود را نسبت مظاهر فساد اخلاقی در سطح جامعه، با سر دادن شعارهایی اعلام كردند.
این تظاهركنندگان در حالیکه پلاكاردهایی را حمل می‌كردند شعارهای الله اكبر، فرموده رهبری اجرا باید گردد ، خواهرم حجاب تو سنگر است ، یا فاطمه شعار ماست حجاب افتخار ماست ، حجاب حکم خداست منکر آن بی خداست ، تذكر لسانی احیاء باید گردد، فساد و بی‌حجابی خواسته استكبار است ، فحشا و بی‌عفتی حربه استكبار است، ، نیروی انتظامی اقدام انقلابی، حفظ حجاب و عفت از آیات قرآن است ، فساد و بی‌حجابی وسوسه شیطان است ، را فریاد می‌زدند.
این تظاهرات كنندگان در شعارهای دیگری از مسئولان خواستار پاسخ انقلابی به رواج بدحجابی شدند و هم‌چنین صدا و سیما را موظف به تبلیغ عفاف و معروف دانستند.
در بیانیه‌ای كه از سوی ستاد مردمی تهیه و در پایان این تظاهرات قرائت و با تکبیر حضار تایید شد با اشاره به نقش جدی قوه قضاییه در كندی و سستی یا جدیت در امر مبارزه با فساد آمده بود: حمایت از نیروی انتظامی در برخورد با مظاهر بدحجابی، فساد اخلاقی، برخورد با مراكز قدرتی كه پنهان یا آشكار از مفسدان و متظاهران به بدحجابی و بی‌بندو باری حمایت می‌كنند برخورد با عوامل پشت صحنه داخلی و خارجی مروجان فساد، فحشا و بی‌بند و باری و نهایتا حمایت از ضابطان این حوزه و عوامل امر به معروف و نهی از منكر مورد تقاضا از رئیس قوه قضائیه است.
درخواست مصرانه از صدا و سیما در دستور كار قرار دادن ترویج و گسترش فرهنگ عمومی حجاب و اخلاق و جلوگیری از ترویج مظاهر فساد و روابط لجام‌گسیخته از دیگر مطالبات تظاهرات‌كنندگان در این بیانیه بود.
در این بیانیه هم‌چنین خطاب به مجلس شورای اسلامی آمده بود كه با تحقیق و تفحص دلایل عدم اجرای قانون گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را در دستور كار قرار داده و سنگ‌اندازان و مخالفین آن به مردم معرفی كند

عکس:مسعودمیرجلیلی خبرنگاریزدفردا






































یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا