هكرهاي اسراييلي حمله به وبلاگ اينترنتي دكتر احمدي‌نژاد

هكرهاي اسراييلي براي تعطيلي وبلاگ اينترنتي دكتر احمدي‌نژاد رييس جمهور حمله بردند.
روزنامه السفير به نقل از روزنامه يديعوت احرونوت چاپ فلسطين اشغالي گزارش داد ، هكرهاي اسراييلي توانستند به مدت 30 دقيقه وبلاگ احمدي‌نژاد را تعطيل كنند اما اين وبلاگ مجددا فعاليت خود را از سر گرفت.
اين روزنامه نوشت: علت ديگر تعطيلي موقت اين وبلاگ ، اقدام هزاران كاربر اسراييلي به بازديد از اين وبلاگ بود كه موقتا آن را از كار انداخت

 

پیام شما دریافت شد و پس از بررسی انتشار خواهد یافت.


 
            Farsi   English   Arabic   French
آيا به نظر شما هدف آمریکا و اسراييل از تجاوز به لبنان کليد زدن جنگ جهانی دیگری است؟
بله
خير
www.khamenei.ir
www.leader.ir
www.president.ir
www.irna.ir
www.irib.ir
 
Rss   
 
زندگی نامه 1385/5/18
بسم الله الرحمن الرحيم
اللهم عجل لوليك الفرج و اجعلنا من اعوانه و انصاره .
در ايامي كه اشرافيت شرافت بود وشهرنشيني كمال، در خانواده اي تهيدست در روستايي دورافتاده از توابع گرمسار متولد شدم.
از شهريور 1320 و سلطنت مستبدانه پهلوي دوم پانزده سال مي گذشت كه پدرم كام مرا با تربت سيدالشهدا باز كرد. از آنجا كه قرار بود شاه كوركورانه ايران را دروازه تمدن غرب كند، طرح هاي زيادي اجرا شده بود تا ايران به بازار مصرف ديگري براي كالاهاي تشريفاتي غرب تبديل شود  بدون آنكه در زمينه علمي پيشرفتي داشته باشد. فرهنگ ايران اسلامي ما اجازه چنين هجمه اي را نمي داد و مانعي بر سر راه آمال شاه و اربابان بيگانه اش بود. از اين رو مي خواستند تا آرام آرام اين فرهنگ اصيل و مستحكم را كم رنگ كنند تا وابستگي اقتصادي، سياسي و فرهنگي ايران به غرب روز به روز بيشتر شود. در پي اجراي همين سياستها و رونق ظاهري شهرها، آن سالها سالهاي هجوم روستائيان به شهرها بود. پس از پياده سازي سياست اصلاحات ارضي وضع روستاها به مراتب بدتر از گذشته گرديد و روستائيان براي پيدا كردن لقمه اي نان فريب زرق و برق و ظاهر اغوا كننده شهرها را خوردند و شهرنشين يا به بيان دقيق تر "حاشيه نشين" شدند.
بر خانواده ما نيز در روستا بسيار سخت مي گذشت. با تولد من كه چهارمين فرزند خانواده بودم فشارها بيشتر شد...

نوشته شده توسط محمود احمدي نژاد در ساعت 04:12
ادامه مطلب ادامه مطلب       نظرات مردمي نظرات مردمي       پيوند ثابت پيوند ثابت
22
22
Rss   
IR hesam
پیروزی حزب الله مبارک
IR سعيد احساني sae...@yahoo.com
سلام . منتظر عمل به حرف ها و قولهاي شما هستيم آقاي احمدي نژاد . موفق باشيد
IR سعيد sa_...@yahoo.com
سلام.باز شدن سايت جديد رو به شما تبريك ميگم و اميدوارم مردم بتونن از طريق اين سايت ارتباط مناسب و گرمي با شما برقرار كنند.به اميد ديدار.
IR مسعود رمضاني mas...@gmail.com
سلام جناب دكتر ميخواستم در ابتدا از شما به دليل ارزشي كه براي جوانها قائل بوديد و هستيد تشكر كنم. در ضمن ميخواستم درباره سربازي افراد تحصيل كرده يك تجديد نظري بشود چون اين افراد تا درسشان تمام شود سنشان بالا رفته و بايد دنبال كار باشند و تازه در اين زمان 21 ماه هم بايد بروند سربازي پس وقتي كه بخواهند تشكيل خانواده بدهند شما حدس بزنيد چند سالشان خواهد شد؟ ممنون از ارتباط زنده با مردم
JP Ali
salam khaste nbashid.
IR حمید رضایی
بسمه تعالی چرا با وجود دستور دولت مبنی بر استخدام فرزندان جانباز هنوز هیچ سازمان و یا اداره ای این دستور را اجرا نمی کند.
IR کامی علوی san...@yahoo.com
وه که در این خیال کج عمر عزیز شد تلف ....
IR عادل شکری
جناب رئیس جمهور کاری کن که ما راحتر در کنکور قبول شویم
IR نیما شکوهی nim...@yahoo.com
ضمن تبریک میخواستم به شما پیشنهاد کنم که ارائه این وبلاگ به زبان عبری را نیز برای روشنگری یهودیان در اولویت قرار دهید با توجه به حساسیتی که این امر برای یهودیان دارد.
CA فرزان فرهودی far...@yahoo.com
آقای احمدی نژاد گر چه اوایل انتخاب جنابعالی زیاد با شما موافق نبودم ولی حالا کم کم داره از شما خوشم میاد البته بیشتر در سیاست خارجی شما چون من مدتی هست که در ایران نیستم . ولی مطمعن باشید که ما ایرانیان هر کجا که باشیم همراه و همدل ایران و ایرانیانه عزیز هستیم و با عزمی راسخ به راهه خودتون ادامه بدید و بدونید که نه امریکا و نه هیچ کشور دیگری هیچ غلطی نمیتونه بکنه .راستی مصاحبه شما رو با CBSدیدم خیلی خوب بود بسیار حرفه ای عمل کردید ما ملت ایران هر جا که باشیم پشت سره شما و ایرانه عزیز هستیم keep goingبه امید سرافرازیه ایرانه عزیز.
455
1322
نام
نام خانوادگی
پست الکترونیک
متن پیام
پیام شما با موفقیت ارسال شد
همه پیامها | ارسال پیام جدید
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
محل سکونت
اطلاعات تماس
پرسش
سوال مورد نظر شما با موفقیت ارسال شد.
کليه حقوق اين سايت طبق قوانين متغلق به سايت ahmadinejad.ir مي باشد.
 

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا