هشدار پلیس یزد:

روزه خواری در ملاءعام ممنوع

یزدفردا- فرمانده انتظامی یزد در هشداری پلیسی اعلام کرد: با متظاهران روز خواری در ماه مبارک رمضان برخورد قانونی خواهد شد.


سردار "علی علی اکبریان" فرمانده انتظامی یزد اظهار داشت: باید از هرگونه اعمال و رفتار خلاف شئونات اسلامی که باعث رنجش و ناراحتی عموم در این ماه گردد خودداری شود.
وی با تاکید بر کنترل خانواده بر رفتار و کردار فرزندان که منجر به کاهش جرائم و افزایش امنیت در جامعه می شود یاد آورشد: کاهش عفت عمومی و عدم رعایت شئونات اسلامی موجب افزایش جرائم و فساد اخلاقی خواهد شد.
وی یاد آور شد: نوع پوشش ، ظاهر و آراستگی افراد در این ماه باید متفاوت و بهتر از دیگر ماههای سال باشد، ایجاد هرگونه آلودگی صوتی و پخش موسیقی های مبتذل از طریق خودروها باعث سلب آسایش شهرندان می گردد.
وی با تاکید بر خود داری از روزه خواری در ملاء عام اضافه نموده: طبخ غذاهای بودار در ماه مبارک رمضان توسط مغازه دارها موجب ناراحتی افراد روزه دار خواهد شد.
رییس پلیس یزد هشدار داد: در صورت مشاهده هرگونه از موارد یاد شده و به وِیژه عدم رعایت شئونات اسلامی، جریحه دارد نمودن عفت عمومی و روزه خواری،طبق ضبط و مقررات با افراد خاطی برخورد می شود.

یزدفردا



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا