اعتراف سارقان به بيش از 43 فقره سرقت در یزد

یزدفردا – 9 نفر سارق كه بیش از 43 فقره سرقت انجام داده بودند توسط مأموران كلانتریهای شهرستان یزد دستگیر شدند.

به گزارش یزدفردا، سرهنگ محمدرضا طالب پور فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: مأموران كلانتری 11 چمران مطلع شدند ، فردی در انبار ضایعاتی خود واقع در چهارراه كشتارگاه اقدام به خرید و فروش و نگهداری سیم و كابلهای مسروقه می كند .


سرهنگ طالب پور تصریح كرد: در این رابطه تحقیقات لازم انجام و با گشت زنی های نامحسوس مشخص شد، وی به همراه دو نفر از شاگردان خود كه افاغنه بودند اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می كنند.


مأموران پس از اخذ حكم بازرسی از مقام قضائی به محل (انبار) مراجعه و 3 نفر متهم را دستگیر كردند.


در بازرسی از كارگاه 350 كیلوگرم سیم مسی ، 150 كیلوگرم سیم الومینیومی متعلق به شركت برق ، 1000 پلاك درب قوطی آلومینیوم متعلق به اداره مخابرات و 15 عدد فلكه شیر آب نو كشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان یزد ادامه داد: مأموران كلانتری 11همچنین با اطلاع از سرقت 10 میلیون ریالی و سرقت یكسری اموال ازمغازه ای اقدامات پلیسی را انجام و با توجه به سرنخهای بدست آمده متوجه شدند ، سرقت داخلی می باشد .


وی افزود: تحقیقات بیشتر در این خصوص انجام شد تا اینكه مأموران به شاگرد مغازه بنام فرهاد مشكوك و او را تحت نظر قرار دادند.


محل متهم نیز مشخص و مأموران با توجه به سرنخ های بدست آمده به سارق بودن او پی بردند و در یك عملیات غافلگیرانه نامبرده را در خیابان كاشانی دستگیر كردند.


در بازجویی بعمل آمده وی به 28 فقره سرقت از این واحد صنفی اعتراف كرد كه در این راستا پرونده تشكیل و تحویل مرجع قضائی شد.


این مقام مسوول خاطرنشان كرد: مأموران گشت كلانتری 14 ابوذر نیز حین گشت زنی در بلوار امیركبیر و در پی اطلاع از اینكه مغازه ای مورد دستبرد قرار گرفته سریع به محل مراجعه كردند و اقدام به دستگیری سارق بهویت وحید 26 ساله نمودند.


در بازرسی از موتورسیكلت وی اموالی از قبیل 3 عد كارت سوخت ، دو عدد گواهینامه ، یك قبضه اسلحه بادی و مبلغ 11 میلیون و 50 هزار ریال وجه نقد كه بصوت ماهرانه در داخل خورجین و البسه وی جاسازی شده بود كشف شد.


در بازجویی بعمل آمده متهم به 7 فقره سرقت وسایل داخل خودرو و اماكن ورزشی نیز اعتراف كرد.


وی ادامه داد: مأموران كلانتری 14 همچنین در پی اعلام چند مورد سرقت داخل خودرو اقدامات لازم را انجام دادند و متوجه شدند سارق با اهرم كردن شئی آهنی اقدام به باز كردن درب خودرو و سرقت می كند .


با اقدامات پلیسی در عملیاتی غافلگیرانه سارق بنام محسن 29 ساله ساكن تهران شناسایی و دستگیر شد.


در بازجویی بعمل آمده نامبرده به 8 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف كرد و مقدار زیادی از اموال از جمله كارتهای سوخت خودرو ، عابر بانك ، كارت ملی ، شناسنامه ، لوازم صوتی، موبایل و لوازم جانبی كشف شد.


فرمانده انتظامی شهرستان یزد در پایان گفت:مأموران كلانتری 13 شهید رجایی یزد نیز در یك عملیات پلیسی سه نفر سارق را دستگیر و 7 دستگاه موتورسیكلت مسروقه را كشف كردند.

 

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا