یزدفردا "قاتلان جوان 20 ساله‌يي كه در يكي از محلات يزد به قتل رسيده بود به جرم خود اعتراف كردند. محمود زينلي، رییس پلیس آگاهی یزد گفت: «ماموران آگاهي يزد، 6 نفر را كه در قتل جوان 20 ساله دخيل بودند، دستگير كردند.

وي افزود: «به دنبال قتل فردي به نام محمد، 20 ساله، در يكي از محله‌هاي شهر و با توجه به انجام قتل در انظار اهالي و ساكنان محل، ماموران آگاهي يزد با تلاش شبانه‌روزي موفق به شناسايي و دستگيري قاتلان و همه عوامل دخيل در قتل شدند.

زينلي ادامه داد: «با تحقيقات ماموران از اهالي محل، مشخص شد كه در زمان قتل، 3 نفر با مقتول درگير و پس از قتل با سوار شدن بر يك موتوسيكلت از محل متواري شدند.

وي خاطرنشان كرد: «ماموران در بازرسي بدني از مقتول 2 دستگاه گوشي تلفن همراه كشف و با بررسي فني و پليسي، 2 نفر به نام‌هاي داوود و نازيلا كه زن و شوهر بودند را شناسايي كردند.

زينلي بيان داشت: «ماموران خانه آنها را نيز شناسايي و در فرصتي مناسب هر دو نفر را دستگير كردند و به آگاهي انتقال دادند.

وي افزود: داوود در بازجويي‌هاي نخست، منكر موضوع شد اما با قرارگرفتن در برابر دلايل مستند اعلام كرد مدتي بود كه همسرم مزاحم تلفني داشت و هرچه شماره تلفن وي را تغيير مي‌دادم باز هم پس از مدتي مزاحم پيدا مي‌كرد تا اينكه پس از مدتي به همسرم گفتم با فرد مزاحم قرار ملاقات بگذارد تا يكديگر را ببينند و از طرف ديگر برادر ناتني‌ام به نام محمد را از موضوع آگاه كردم و برادرم نيز با چند نفر از دوستانش به محل آمدند و در پشت درختان مخفي شدند.

زينلي خاطرنشان كرد: «بنا بر اظهارات متهم، از آنجا كه مقتول متوجه تعقيب آنها شده بود، وي را در كوچه‌هاي اطراف پس از تعقيب گرفتند.

وی ادامه داد: داوود در بازجويي‌هاي خود اعلام كرد كه برادر ناتني‌ام با مقتول درگير بود كه در اين زمان خانمي پنجره را باز كرد و ما ترسيديم و فرار كرديم و بعد برادرم توضيح داد كه با قيچي آرايشگري مقتول را زده و ما اطلاعي از مرگ وي نداريم.

رييس پليس آگاهي يزد خاطرنشان كرد: «با اطلاعات به دست آمده، محل كار برادر ناتني داوود شناسايي و در عملياتي وي به همراه 3 نفر از دوستانش كه در زمان قتل حضور داشتند، دستگير شد و محمد نيز در تحقيقات به زدن مقتول با قيچي آرايشگري اعتراف و اعلام كرد كه داوود نيز پس از رسيدن به مقتول شروع به ضرب و جرح او با لگد كرد.

زينلي ادامه داد: «با اعترافات قاتل و تطابق با مستندات به دست آمده و كشف آلت قتاله، متهمان تحويل مراجع قضايي شدند.»رييس پليس آگاهي استان يزد، انگيزه قتل را مزاحمت تلفني مقتول اعلام كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا