تابش:

اکنون فرصت خوبی است تا مسئولان دیپلماسی کشورپیگیر سرنوشت امام موسی   صدر باشند


یزدفردا:مسئولان باید پیگیری های جدی و موثری را داشته باشند تا اگر امام موسی صدر در قید حیات هستند که شواهد همین را می گوید هرچه زودتر از حصر آزاد شوند.


دبيركل فراكسيون خط امام(ره) مجلس مشخص شدن سرنوشت امام موسی صدر را خواست همه مسلمانان جهان دانست و خاطر نشان كرد: آزادی امام موسی صدر نیازمند ارداه جدی  مسئولان است.

محمد رضا تابش در گفتگو با  ”سلام“ در پاسخ به  سوالي در ارتباط با سرنوشت امام موسی صدر با توجه به تحولات اخير ليبي اظهار داشت :سرنوشت امام موسی صدر پیچیده است و پیگیری‌هایی که در عرصه دیپلماسی  از کشور لیبی شده است لیبی  قبول نکرده است که امام موسی صدردر لیبی محبوس هستند.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود:از طرفی شواهد و قرائن حاکی از ربوده شدن ایشان و نگهداری وی در لیبی است .

وي تاکید کرد:اکنون فرصت خوبی است تا مسئولان دیپلماسی کشور با توجه به شرایطی که پیش آمده پیگیر سرنوشت امام موسی صدر که خواست به طور خاص شیعیان جهان و به طور عام همه مسلمانان است باشند.

تابش ادامه داد:مسئولان باید پیگیری های جدی و موثری را داشته باشند تا اگر امام موسی صدر در قید حیات هستند که شواهد همین را می گوید هرچه زودتر از حصر آزاد شوند.

وی در پاسخ به اینکه آیا مجلس قصد دارد کمیته ای را برای پیگیری این ماجرا مامور کند؟ گفت:در مجالس قبلی اقداماتی در این زمینه انجام شد و در مجلس هفتم نیز کمیته ای تشکیل شد الان هم برخی از کمیسیون‌های ما پیگیری می کنند اما حل این معما نیازمند یک اراده  جدی است .

دبيركل فراكسيون خط امام(ره)مجلس اظهار داشت:باید از ما از کمیسیون امنیت ملی بخواهیم پیگیر این مسئله باشد، افکار عمومی باید کمیسیون امنیت ملی را مامور پیگیری این کار کند.

تابش در پاسخ به اینکه آیا شما قصد دارید چنین درخواستی از کمیسیون امنیت ملی داشته باشید؟گفت:بله قطعا در مذاکراتی که داشته باشم این قضیه را به آقای بروجردی به و سایر اعضای کمیسیون امنیت ملی منتقل خواهم کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا