مدیرروابط عمومی گروه پیشگامان کویر یزد:


پیشگامان کویر اینترنت ایران را در سال 90 متحول می کند


یزدفردا "مدیرروابط عمومی گروه پیشگامان کویر یزد معتقد است این گروه در سال جدید اینترنت ایران را متحول خواهد کرد.


 سید امیرحسین حاتمی نسب در گفتگویی با اشاره به فعالیت های این گروه تعاونی در عرصه ارائه خدمات اینترنتی در ایران گفت: گروه پیشگامان کویر به عنوان بزرگترین تعاونی فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران عرضه اینترنت را از جمله محورهای نخستین فعالیت خود دانسته و از سال 1375 در این زمینه مشغول فعالیت است و خوشبختانه کارنامه ارزشمندی در این خصوص دارد.


وی افزود: در سال 1389 برای سومین سال این گروه توانست جایزه بهترین ارائه کننده اینترنت کشور را از آن خود کند و در ویترین افتخارات خود علاوه بر کسب جایزه ایتا و جایزه ستاره اینترنت در سال 88 در سال جاری نیز برای دومین بار جایزه ستاره اینترنت ایران را به افتخارات خود بیفزاید.


حاتمی نسب در خصوص عرضه اینترنت پیشگامان کویر افزود: ارائه اینترنت پرسرعت این گروه تعاونی در قالب نام پیشگامان کویر در سراسر ایران از سوی یکی از شرکت های اقماری به نام شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات صورت می گیرد که خوشبختانه یکی از موفق ترین شرکت ها در این عرصه می باشد.


وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر خدمات اینترنت پیشگامان کویر در بیش از 230 شهر و 570 مرکز مخابراتی دارای پورت فعال با کیفیت متناسب با ایران عرضه می شود.


مدیر روابط عمومی گروه پیشگامان کویر کسب عنوان ستاره اینترنت ایران از سوی این گروه را به دلیل وسعت ارائه خدمات در کشور، پاسخگویی و ارائه خدمات برتر پشتیبانی و همچنین جهش چشمگیر در گسترش و عرضه اینترنت در کشور دانست و ادامه داد: این گروه با برنامه ریزی انجام داده امیدوار است موجبات تحول اینترنت ایران در سال آینده را فراهم کند


.وی تاکید کرد: این گروه در اکثر شهرهای ایران مقام اول بیشترین کاربر و بهترین ارائه دهنده اینترنت پر سرعت را داراست، هرچند در استان تهران رقبای دیگری نیز در حال فعالیت هستند اما این گروه امیدوار است در سال 90 در استان تهران نیز عنوان بیشترین کاربر آنلاین را از آن خود کند.


مدیر روابط عمومی گروه پیشگامان کویر با اشاره به طرح های زیرساختی این گروه در جهت بهبود وضعیت اینترنت در پارامترهای مختلف گفت: با توجه به شرایط رقابتی بازار این طرح ها بعد از افتتاح به اطلاع عموم خواهد رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا