تابش  در جمع مردم ترک آباد تاکید نمود:

پیگیری اجرای پروژه های عمرانی تا تحقق خواستهای مردم

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در آخرین روز از سال 1389 به رسم معمول هرساله از بخشها و روستاهای مختلف این شهرستان بازدید نمود.

محمدرضا تابش پس از اقامه آخرین نماز جماعت همراه با مردم روستای ترک آباد در سال 89 و در جمع نمازگزاران این روستا با گرامیداشت یاد و نام 21 شهید ترک آباد ، از دینداری وهمراهی ، صبر و استقامت مردم این روستا در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی با نیکی یاد نمود و افزود: جدیت در خدمت رسانی به مردم و تلاش برای تحقق شعارهای انقلاب همچون استقلال و آزادی موجب شده این انقلاب و کشورمان در عرصه های مختلف بدرخشد و به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل گردد.

دبیرکل فراکسیون امام (ره) مجلس با اشاره به قیامهای منطقه ای ابراز امیدواری نمود تا با پیروزی اراده مردم در این کشورها شاهد اعتلای باورهای معنوی و تحقق عدالت و آزادی و آنچه با روح بشریت سازگاری دارد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با برشمردن اقدامات عمرانی صورت گرفته در این روستا ، به مواردی همچون اختصاص 400 میلیون تومان از محل عوارض دهیاریها جهت آسفالت معابر و احداث بوستانهای محلی ،افزایش سهمیه آب شرب روستا به مقدار 17 لیتر در ثانیه و اختصاص اعتبار 170 میلیون تومان جهت تعویض شبکه آب شرب روستای ترک آباد اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد با پیگیریهای انجام گرفته و تخصیص هر چه زودتر بودجه دهیاریها که در استان بلوکه شده طرحهایی همچون آزادسازی اطراف پل زیرگذر ترک آباد جهت تسهیل در تردد مردم به سرانجام برسد و تاکید نمود تلاش برای اتمام پروژه های در دست اقدام و سایر پروژه های مورد نیاز مردم تا تحقق خواستهای آنان ادامه یابد.

تابش از اقدامات انجام گرفته جهت احداث سالن ورزشی در این روستا و راه اندازی مجتمع دامداریهای روستای ترک آباد خبر داد و درخصوص تامین آب کشتخوانهای این روستا گفت: تعویض چاه و تامین آب کشتخوان شهرآباد انجام گرفته ولی درخصوص سایر کشتخوانها به علت تکمیل سهمیه تخصیصی ،با توجه به پیگیری و مکاتبات صورت گرفته با وزیر نیرو در صورت تخصیص سهمیه جدید این مهم عملی خواهد شد.

شایان ذکر است دهیار و اعضای شورای اسلامی ترک آباد و بخشدار مرکزی اردکان تابش را همراهی می کردند.


نماینده مردم اردکان بر گسترش مراکز علمی و آموزشی این شهرستان تاکید نمود

با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی عملیات احداث سایت دانشگاه اردکان همراه با مراسم نهال کاری برگزار شد.

نماینده مردم اردکان در این مراسم با توجه به همزمانی عملیات احداث سایت دانشگاه و مراسم درختکاری، با نقل جمله ای از حکیم کنفسیوس با این مضمون که" اگر میخواهید کار پرثمرصد ساله انجام دهید درخت بکارید و اگر میخواهید کاری ماندگار در تاریخ انجام دهید به آموزش و تربیت انسانها اهتمام ورزید" پرداخت و افزود: انجام این امور خیر که ثمره آن سالیان سال در خدمت مردم خواهد بود امری پسندیده و در شان مردم پراستعداد و فرهنگ دوست اردکانی است.

محمدرضا تابش با بیان اینکه ان شاء ا.. گسترش مراکز آموزش عالی در سال آینده نیز تداوم یابد تصریح کرد:اگر بخواهیم به توسعه ای پایدار و متوازن دست یابیم باید به ملزومات ان که انسان توسعه یافته است نیز بها دهیم و دانشگاه مرکز انسان ساز و نشر علم است.

نماینده مردم اردکان با اشاره به پیگیری و اقدامات انجام گرفته در حوزه آموزش عالی اردکان، ضمن تشکر از حسن توجه وزیر علوم از احداث سه دانشکده جدید و راه اندازی دانشگاه سراسری اردکان تا سال92 خبر داد و از تمامی مسئولان استان و شهرستان خواست تا برای تحقق این امر پیگیری های لازم را معمول دارند.

وی اقدامات مهم انجام گرفته را ثمره تعامل همه مسئولان اعم از امام جمعه،فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و روسای ادارات شهرستان برشمرد و ضمن قدردانی از زحمات فرماندار سابق شهرستان و مجموعه نیروهای موسسه مهتاب ابراز امیدواری نمود که در سال آینده شاهد رشد سریع واحدهای آموزش عالی شهرستان از نظر کمی و کیفی و تحقق مصوبات دولت و پیگیریهای چند سال انجام گرفته باشیم .


زیرگذر اردکان آماده قرار گرفتن زیر بار ترافیکی مسیر شد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در آخرین روز از سال 1389 از پروژه عظیم زیرگذر این شهرستان بازدید نمود.

محمدرضا تابش در این بازدید که همزمان با اتمام عملیات آسفالت و خط کشی این زیرگذر انجام گرفت با تشکر از دست اندرکاران این پروژه افزود: خوشبختانه این پروژه عظیم در واپسین روزهای سال 89 آماده قرار گرفتن زیر بار ترافیک شد و ان شاء ا.. با انجام کارهای تکمیلی در زمینه بدنه سازی و تامین روشنایی به بهره برداری کامل برسد.

در این دیدار شهردار اردکان گزارشی از مجموعه فعالیتهای انجام گرفته در احداث این پروژه ارائه نمود و با بیان اینکه تجهیزات لازم برای روشنایی خریداری گردیده و زیباسازی بدنه نیز در پایان فروردین ماه سال آینده به اتمام میرسد افزود: این پروژه آماده قرار گرفتن زیر بار ترافیکی مسیر است و با توجه به راه اندازی موقت کنارگذر اردکان-میبد، چنانچه لازم باشد این امر انجام خواهد شد.

مروتی همچنین از پیگیریهای "تابش" جهت آعاز عملیات اجرایی این پروژه و رفع مشکلات و تامین اعتبار آن قدردانی نمود.


تجلیل تابش از ماموران نیروی انتظامی و امدادگران هلال احمر مشغول خدمت در ایام تعطیلات نوروزی

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی همچون سالهای گذشته و در آخرین روز از سال ضمن بازدید از کمپهای مختلف امدادی و نیروی انتظامی در سطح این شهرستان از نزدیک در جریان خدمت رسانی آنان به مسافران نوروزی قرار گرفت.

محمدرضا تابش با تقدیر از زحمات همه دست اندرکاران این کمپها خصوصا کسانیکه که در ایام عید و بصورت شبانه روزی تمام سعی خود را جهت تسهیل در تردد امن و آسان مسافران معطوف می دارند اظهار داشت: 500 هزار مامور نیروی انتظامی در ایام عید نوروز مسئولیت تامین امنیت،ترافیک روان و امدادرسانی مسافران را برعهده دارند .

نماینده مردم اردکان با اشاره به بهبود شاخصهای امنیت اجتماعی در سال گذشته که محصول توجه به حوزه های انظباط اجتماعی و قانون گرایی است ، بر تعامل سازنده نیروی انتظامی با مردم تاکید نمود و تصریح کرد: گرچه پیشگیری از جرم از وظایف قوه قضائیه است ولی نیروی های انتظامی نیز می توانند در این زمینه نقش موثر تری را ایفا نمایند.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه پنجم توسعه افزود: برای تقویت نیروی انتظامی و ارتقاء کارکردهای آن احکام خوبی در برنامه پنجم توسعه کشور از جمله تقویت حرفه گرایی این نیروها در سایه آموزشهای تخصصی پیش بینی شده که با تامین اعتبار کافی از سوی دولت می توان امیدوار بود که در پایان برنامه ضمن حفظ شان نیروی انتظامی ، با روحیه افزون تری به ارائه خدمات بپردازند.

تابش تصریح کرد: درسالجاری 300 میلیارد تومان از قبل جرایم رانندگی درآمد کسب و به حساب خزانه واریز گردیده است ولی 3000 میلیارد تومان جرائم همراه با معوقه های آن از سالیان گذشته باقیمانده است که در کمیسیون تلفیق بحث شده تا معوقه های مربوط به این جرایم بخشیده شود و نسبت به وصول اصل جرایم که می تواند درآمد خوبی برای دولت داشته باشد و هم بخشی از آن برای اهداف نیروی انتظامی هزینه گردد راهکاری اتخاذ گردد.

تامین برق پاسگاه نوگنبد، انتقال پاسگاه اردکان به محل جدید در کمربندی و . . . از مواردی بود که مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

در پایان "تابش" با "احمدی مقدم" فرمانده نیروی انتظامی ج.ا.ا بصورت تلفنی مذاکره نمود و ضمن تشکر از زحمات آن نیرو در حفظ امنیت ابراز امیدواری کرد با حضور موثر پلیس در ایام عید شاهد مسافرتهای سهل تر و ایمن تر باشیم.

احمدی مقدم نیز با تشکر از کمکهای "تابش" در مجلس و کمیسیون بودجه افزود: نیروی انتظامی خدمتگزار مردم است و سعی خواهد نمود با تعامل با مردم در راستای حفظ امنیت مردم بکوشد.

در ادامه این بازدید تابش با حضور در کمپ امدادی هلال احمر با امدادگران حاضر در کمپ به گفتگو پرداخت و از زحمات آنها تشکر نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا