طبس – حقانی – سرپرستی یزد فردا: حادثه برخورد شدید خودرو سواری با تیر چراغ برق از خط فشار قوی در طبس نکات قابل ملا حظه ای داشت.

حضور نیروهای پلیس در کمتراز پنج دقیقه از وقوع حادثه و کنترل دقیق ترافیکی و پبشگیری از تجمع عمومی (که البته نصب بازدارنده برای عدم نزدیک شدن مردم به صحنه حادثه، قطعأ می تواند از وقوع حادثه ای دیگر جلوگیری کند...که طبس از این مقوله محروم است)

حضور و اقدام اورژانس تیم پزشکی و امدادی بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس در کمتر ازده دقیقه با توجه به فاصله مکانی (که عدم هماهنگی نیرو های آتش نشان برای خروج مصدوم از خودرو کار تیم اورژانس را با تعلل مواجه نمود)

و اما از همه مهمتر اقدام سریع و بسیار مورد تحسین اتفاقات برق طبس بود، که با توجه به شکستگی شدید تیر برق و پاره گی در سیمهای خطوط فشار قوی و نیز در ساعات پیک مصرف با حضور به موقع و اقدام عاجل این واقعه را در محدوده زمانی هشتاد دقیقه ای ترمیم و بهسازی نمودند.

به گزارش یزدفردا: حاضرین در محل وقوع حادثه مذکور شاهدین و قضات این حرکات تحسین برانگیز بودند و این گزارش بنا به در خواست عمومی و برای تقدیر از عملکرد مجموعه فوق الاشاره تنظیم و ارسال گردید.

امیدوارم مسئولان ذیربط استان یزد در تشویق نیرو های فعال نامبرده قصور نورزند و با تقدیر به موقع ،قدرشناسی خود را در اعمال وظیفه به اثبات رسانند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا