شیطنت روزنامه ایران :جن‌گيرها و رمال‌ها را چه كساني به دولت احمدي‌نژاد منتسب كردند

گزارش تحقيقي روزنامه ایران درباره جنگ رواني عليه دولت:

 

جن‌گيرها و رمال‌ها را چه كساني به دولت احمدي‌نژاد منتسب كردند

 

 

«بشقاب خالی امام زمان»، «صندلی خالی امام زمان»، «سجاده خالی امام زمان»، «آسفالت راه ظهور(اتوبان قم -جمکران)»، «هاله نور»، و...، همه اینها مقدماتی براي تخريب آقاي احمدي‌نژاد بود که جرقه‌هاي اوليه آن در زمان مدیریت دکتر احمدی‌نژاد بر شهرداری تهران زده شد و حکایت از تهیه و تولید دنباله‌دارترین سریال سیاسی تاریخ انقلاب اسلامی ايران دارد، سریالی که تهیه‌کنندگان و کارگردانان آن، جریان اقتدارگرا و دو سوژه اصلی آن آقايان احمدی‌نژاد و مشایی هستند. سکانس‌ها و پلان‌های اغواکننده این سریال بر صفحات سایت‌ها، روزنامه‌ها و رسانه‌های زنجیره‌ای و دیگر رسانه‌های غیررسمی دیداری و شنیداری این جریان نقش بست و در بسیاری از لحظه‌ها ترسناک‌ترین و در عین حال مضحک‌ترین صحنه‌ها را رقم زد که باعث ریزش بسیاری از خواص و بزرگان شد.

بخش دوم این سریال سیاسی پس از انتخابات سال 1388 و خصوصاً در ماه‌های اخیر، با شدت و حجم بیشتری تهیه و تولید شد. این بخش از سریال فوق به شرح زیر در 12 پرده مورد نقد و بررسی قرار گرفته است...

 

 

پرده اول:

اتهام جریان سبز به احمدی‌نژاد مبنی بر خیالبافی و خرافه‌گرایی

13 خرداد 1388: مدیریت خیالبافی و خرافه‌گرایی از این نوع مدیریت است...

میرحسین موسوی در مناظره با دکتر احمدی‌نژاد مدعی شد: یک مدیریتی هست که بر اساس ماجراجویی و بی‌ثباتی، رفتارهای نمایشی و قهرمان‌نمایی و شعاری، خیالبافی و خرافه‌گرایی، پنهان‌کاری، خودمحوری، قانونگریزی، سطحی‌نگری و روزمرگی و افراط و تفریط که من بقیه بحث‌ها را در این چارچوب پیش خواهم برد...

یک موردی هم هست که ما بیايیم بر اساس متانت رفتارهای منطقی و کارشناسی شده، خرافه‌ستیزی و شفافیت، صراحت، قانونگرایی و اتکا به خرد جمعی، دوراندیشی و آینده نگری، اعتدال و میانه‌روی کار کنیم...

به هر حال مدیریت هیجانی و بی ثبات، نمایشی و شعاری، خیالبافی و خرافه‌گرایی از این نوع مدیریت است.

http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=890784

20 خرداد 1388: متوسل به خدا و پيغمبر مي‌‌شوم، مي‌‌گويند خرافه‌اي است، حال به يك پارچه متوسل شده‌اند

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، دکترمحمود احمدي‌نژاد در بخشي از سخنان خود در اجتماع ميليوني مردم تهران كه از ميدان انقلاب تا دانشگاه شريف حضور پيدا كرده بودند با اشاره به توزيع سي‌دي‌هاي تخريبي عليه وي گفت: ميليون‌ها سي‌دي عليه من به عنوان 90 سياسي منتشر كرده‌اند كه محل چاپ و تكثير آنها معلوم است و آنها با بريدن مطالب در اين سي‌دي مي‌‌خواهند مرا خرافاتي جلوه دهند و در حالي كه ما از امام زمان و پيامبران اسم مي‌‌بريم، مي‌‌گويند كه ما خرافي هستيم اما خود آنها به يك تكه پارچه متوسل مي‌‌شوند.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8803200639

29 خرداد 1388: مقام معظم رهبری: رئيس جمهور را خرافاتی، رمال و از اين نسبت‌های خجالت‌آور دادند!

امام خامنه‌ای در خطبه دوم نماز جمعه در مورد تخریب رئیس جمهور فرمودند: از يك طرف صريح‌ترين اهانت‌ها به رئيس جمهور قانونی كشور شد. حتی از دو سه ماه قبل از مناظرات هم این سخنرانی‌ها را برای من می‌آوردند و من مي‌‌ديدم يا گاهی می‌شنيدم؛ تهمت‌هايی زدند، حرف‌هايی گفتند؛ به كی؟ به كسی كه رئيس جمهور قانونی كشور است، متكی به آراي مردم است. نسبت‌های خلاف دادند، رئيس جمهور مملكت را كه مورد اعتماد مردم است، به دروغگويی متهم كردند! اينها خوب است؟ كارنامه‌های جعلی برای دولت درست كردند، اينجا آنجا پخش كردند كه ما كه در جريان امور هستيم، می‌بينيم مي‌‌دانيم كه اينها خلاف واقع است؛ فحاشی كردند؛ رئيس جمهور را خرافاتی، رمال، از اين نسبت‌های خجالت‌آور دادند؛ اخلاق و قانون و انصاف را زير پا گذاشتند.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=7190

پرده دوم:

تکرار ماجرا؛ جهان‌نیوز کلید مي‌‌زند

4 مرداد ۱۳۸۸(پنج هفته پس از موضعگیری مقام معظم رهبری در انتقاد از تخریب‌کنندگان دولت):

جزئیاتی از ارتباط یک مقام ارشد با مرتاض هندی

در حالی که از گوشه وکنار خبرهایی درباره باب شدن پیش‌بینی و غیبگویی سیاسی در میان برخی مدیران حکایت دارد، خبرنگار جهان به گوشه‌هایی از ارتباط یک مقام ارشد کشور با مرتاض هندی که ادعا مي‌‌شود عمری 400 ساله دارد، پی‌برد.

به گزارش جهان، این مقام ارشد کشور در چند سال اخیر سفرهای متعددی به هند داشته که فاصله زمانی برخی از این سفرها کمتر از 50 روز بوده است.

وی در این سفر به دیدار مرتاضی مي‌‌رود که ادعا مي‌‌شود بیش از 400 سال سن دارد و از جایگاه بسیار بالایی در میان طرفداران خود برخوردار است و نکته جالب این است که این مرتاض از میان مراجعه‌کنندگان خارجی خود، تنها به این مقام ارشد ایرانی اجازه دیدارهای منظم با خود را داده است.

در این دیدارها فرد مذکور در جریان پیش‌بینی و آینده‌نگری‌های مرتاض درخصوص تحولات جهان و بعضاً ایران قرار مي‌‌گیرد و تاکنون بسیاری ازاین ایده‌ها و پیش‌بینی‌ها به داخل کشور هم منتقل شده و تلاش‌های مختلفی هم صورت گرفته است تا به نوعی از این افکار و نقطه نظرات در برنامه‌ها و سیاستگذاری‌ها استفاده شود که با برخی مخالفت‌ها و مقاومت‌های گسترده مواجه شد.

البته این مقام در داخل کشور هم دیدارهای بسیار منظمی با برخی از چهره‌ها و افراد عجیب و غریب در مناطق کویری و مرزی ایران انجام داده که گرایشات مشابهی با مرتاض هندی دارند و انتقادات بسیاری هم از این جهت به وی وارد شده که تاکنون در جهت رفع شبهات و انتقادات در این خصوص اقدام خاصی را صورت نداده است. (تصویر شماره 1)

http://www.jahannews.com/vdcdns0k.yt0jn6a22y.html

پرده سوم:

يك جریان سياسي آخرین نسخه‌های تاکتیک‌های عملیات روانی را به میدان مي‌‌آورد

خبرگزاری فارس، سایت‌های خبری مانند برهان، نقدنیوز، نسیم آنلاین، جهان نیوز، ندای انقلاب، مشرق نیوز، جوان آنلاین، الف، صراط نیوز، تبیان و... و همچنین روزنامه‌هایی مانند کیهان، جوان، تهران امروز، جام جم و نشریاتی مانند پنجره، 9 دی و... که زنجیره رسانه‌های منسوب به يك جریان سياسي خاص را تشکیل مي‌‌دهند، در یک عملیات پیچیده تبلیغاتی و برگرفته شده از آخرین نسخه‌های تاکتیک‌های جنگ روانی، مهندس اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتررئیس جمهور و هرکسی که به نحوی در دولت با او ارتباط دارد، مورد آماج حملات سنگین و ناجوانمردانه خود قرار مي‌‌دهند. در این بین رسانه‌هایی مانند سایت‌های تابناک، خبرآنلاین و روزنامه‌های ملت، روزگار و شرق که منسوب به دیگر محافل سیاسی هستند، در یک اتحاد نانوشته با رسانه‌های اقتدارگرا، پا در میدان به مسلخ بردن دولت مي‌‌گذارند. عناوین زیر تعدادی از تاکتیک‌های عملیات روانی هستند که به طرز ماهرانه‌ای بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 مورد استفاده جریان اقتدارگرا قرار گرفته است:

1)شایعه: شایعه در جایی ایجاد مي‌‌شود که خبر نباشد و یا خبر از منابع موثق منتشر نگردد. شایعه موقعی تأثیر پایدار برجا مي‌‌گذارد که امکان فهم صحت و سقم خبر برای مخاطب وجود نداشته باشد. پخش شایعه «ملاقات مهندس اسفندیار رحیم مشایی با مرتاض 400 ساله هندی در کشور هند» توسط سایت «جهان نیوز» که طبعاً برای مخاطب داخل کشور به سختی قابل ردیابی است در همین راستا ارزیابی مي‌‌شود.

2) تکرار و تعقیب: همچنان که از نام آن بر مي‌‌آید با تکرار زمانبندی شده، سعی مي‌‌شود تا سوژه را مادامي‌که به آن نیاز هست، زنده نگه دارند. دراین روش با تکرار پیام، سعی در القای مقصودی معین و جا انداختن پیامی در ذهن مخاطب دارند. تولید انبوه اخبار و تحلیل و دامن زدن به ابعاد آن مانند «ریاضت شدید یک مرتاض هندی»، «مرتاض‌های فوتبالیست!»، «شبکه‌های اسرائیلی رو خط اجنه»، «پائولو کوئیلیو عالم غیب را با نام جادو معرفی مي‌‌کند» و... در بازه‌های زمانی دو سال گذشته توسط سایت‌های جوان آنلاین، ندای انقلاب و خبرگزاری فارس- که به جریان اقتدارگرا وابسته‌اند- برای زنده نگه داشتن شایعه ملاقات مهندس مشایی و مرتاض هندی، اثبات توانایی‌های خارق‌العاده برای مرتاضان و ایجاد شائبه ارتباط مهندس مشایی با غرب و اسرائیل انجام پذیرفته است.

3) برچسب زدن: بر اساس این تکنیک، رسانه‌ها واژه‌های مختلف را به صفات مثبت و منفی تبدیل مي‌‌کنند و آنها را به آحاد یا نهادهای مختلف نسبت مي‌‌دهند. هدف از این عملکرد آن است که ایده، فکر یا گروهی محکوم شوند، بی آن که استدلالی در محکومیت آنها آورده شود. عبارت «جریان انحرافی» که به طرز حیرت‌آوری با پمپاژ رسانه‌های اقتدارگرا در درازمدت در ادبیات فعالان این عرصه جای گرفت و در واقع مي‌‌توان گفت به شکل زیرکانه‌ای در دهان‌ها گذاشته شد، رهاورد این تکنیک است.

4) بمباران شايعات دروغ: بر اساس این روش، حول یک موضوع یا فرد خاص در جهات مختلف، آنقدر دروغ ساخته و پرداخته مي‌‌شود که هوشمندترین مخاطبان هم از رسیدن به حقیقت ماجرا ناامید شوند و باور دروغ‌ها را به تحقیق در این خصوص ترجیح دهند. در این حالت حتی اگر مخاطب، هیچ یک از دروغ‌ها را باور نکند جوابی هم برای پاسخ به بسیاری از شبهات نخواهد داشت. سیری مختصر در رسانه‌های اقتدارگرا طی دو سال گذشته این مسئله را در مورد مهندس مشایی ثابت مي‌‌کند. اتهاماتی مانند «ضدولایت فقیه»، «انجمن حجتیه‌ای»، «جاسوس (کشمیری زمان!)»، «ضدروحانیت»، «اباحه‌گر و زنباز»، «مفسد مالی»، «مرتبط با مرتاضان هندی»، «سحرکننده رئیس جمهور»، «اسرائیلی و یهودی»، «قدرت‌طلب و برنامه‌ریز برای ریاست جمهوری» و... که تقریباً هیچ اتهام دیگری را باقی نگذاشته، دل هر انسان منصفی را به درد مي‌‌آورد. در یکی از خجالت‌آورترین این دروغ‌ها که البته به صورت کنایی مطرح شده بود، سایت «مشرق نیوز» در خبری چنین آورده بود: «واکنش ایرنا به فرزند نامشروع آقای جنجالی»، در نگاه اول به مخاطب این گونه القا مي‌‌شود که منظور از ایرنا؛ خبرگزاری ایرنا و منظور از آقای جنجالی مهندس مشایی است ولی وقتی مخاطب روی این خبر کلیک مي‌‌کند با خبری مواجه مي‌‌شود مبنی براین که رونالدو ستاره پرتغالی که در دنیای فوتبال فردی جنجالی قلمداد مي‌‌شود، با همسر خود به نام ایرِنا بر سر مسائل خانوادگی دچار مشاجره شده‌اند!! (تصاویر شماره 2 و 3) 

علاوه بر عناوین فوق مي‌‌توان به مواردی مانند «کلی‌گویی»، «دروغ را بزرگ و با جزئیات گفتن»، «صحبت کردن از دهان افراد دارای وجهه اجتماعی»، «مبالغه»، «پاره حقیقت‌‌گویی»، «تحریک و تشجیع» و... اشاره کرد. در زیر به ذکر مستند پاره‌ای از اخبار و تحلیل‌های منتشره توسط رسانه‌های این جریان مي‌‌پردازیم.

 

1- جهان نیوز

12 آبان 1388: مرتاض‌های فوتبالیست! + عکس(تصویر شماره 4)

http://jahannews.com/vgldf505.yt0sny2lzaym-.6l2sy.h.html

8 اسفند 1388: عکس/ رابطه مرتاض هندی و تکنولوژی جدید

«يك جوكي» يا همان راهب هندو در جونا آكارا در هند و در جريان مراسم هندويي كومب ملا با تلفن همراه صحبت مي‌‌كند.

http://jahannews.com/vdcayano.49nau15kk4.html

11 اسفند 1388: عکس/ تختخواب مرتاض هندی!!!

به نظر تخت ميخ‌دار غول‌آساي يك مرتاض هندي است. تصوير هزاران شاخه ميلگرد كه براي احداث سد كاتدرال در شهر شانگهاي مورد استفاده قرار گرفته است.

http://jahannews.com/vdccseqo.2bqo48laa2.html

16 فروردین 1389: عکس/ کفش‌های یک مرتاض هندی

یک راهب متعصب هندو در هندوستان کفش‌های کف میخدار به پا کرده. او به زعم خود با این کار مشغول نوعی تمرین بدنی و ریاضت و عبادت است.

http://www.jahannews.com/vdchmknzk23nv-d.tft2.html

2 خرداد 1389: «انگشترم جان مقامات را از ترور حفظ مي‌کند!»

مدتي است که فردي به نام «سيد ب» در منطقه اميربهادر اقدام به فعاليت‌هاي رمالي و شبه عرفاني کرده است.

وي افرادي را دور خود جمع کرده و ادعاهاي عجيبي را عنوان مي‌کند از جمله اين که به برخي مقامات عالي نظام انگشتري اهدا کرده که آنان را از ترور و خطر جاني محفوظ نگه داشته و وظيفه حفاظت از آنها را برعهده گرفته است.

«ب» مدعي است که رئيس جمهور و مسئولان هسته‌اي عاليرتبه درخصوص مسائل هسته‌اي با وي مشورت مي‌کنند و راهکار مي‌‌جويند و تصميمات مأخوذه با نظر وي، اجرايي مي‌شود.

«ب» سفرهايي نيز به هند داشته و مراوداتي با مرتاض‌هاي هندي دارد و به گفته خود، عضو انجمن مرتاض‌هاي هند است.

اين شخص همچنين از بين افراد قلدر منطقه محافظيني براي خود در اختيار گرفته است و يکي از مجري‌هاي معروف سينما نيز به محل سکونت وي رفت و آمد دارد.

http://jahannews.com/vdcd5k0f5yt0fk6.2a2y.html

 

2- ندای انقلاب

23 دی 1389: پائولو کوئیلیو عالم غیب را بانام جادو معرفی مي‌‌کند.

اي كاش کوئیلیو نويسنده‌اي چيره‌دست نبود يا دست كم از خدا و معنويت نمي‌نوشت. زيرا اين خدايي كه در آثار كوئيليو زنده شده؛ همان خداي ناتوان و خطاكاري است كه در آثار نيچه مُرد و رابطه با عالم غيبي كه به نام جادو مطرح مي‌كند، همان خرافات و توهماتي است كه در دوران رنسانس مردمان را از دينداري و معنويت‌گرايي ملول و رميده ساخت.

سحر و جادو در آثار پائولو كوئيليو- سراب سلوک-شكاف ميان عقل و دین-تسليم در برابر ظلم و خطا

http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2797:l-r-&catid=100:-1&Itemid=791#comment-52

28 دی 1389: جادوگری یا عرفان؛ مسئله این است؟!

از جمله عرفان‌هاي نوظهور در کشور عرفان سرخپوستي است که از آن به عرفان ساحری هم یاد مي‌‌شود. در دهه اخير کتاب‌هايي با نام اين مسلک در کشور ترجمه و چاپ گرديد.

http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=3133:1389-10-28-09-23-27&catid=103:-2&Itemid=795

9 اسفند 1389: کشف کتب سحر و جادو در کاخ قذافی

معترضان لیبیایی در روزهای اخیر پس از به دست گرفتن کنترل اوضاع در شهر البیضا، در کاخ ریاست جمهوری سرهنگ «معمر القذافی» در شهر البیضا، مجموعه کتاب‌هایی در مورد سحر و جادو و کتاب‌هایی در مورد دین یهودیت یافته‌اند.

از جمله کتاب‌های یافته شده در این کاخ مي‌‌توان به این کتاب‌ها اشاره کرد: «ارواح و اشباح»، «تحالف الشیطان»، «حقائق عن تناسخ الأرواح»، «ارواح و اشباح الروحیئ الحدیثئ اباطیل و حقائق»، «القبالئ والسحر الیدوی» و «الأسرار 72 فی الباطنیه الیهودیه؟!»

http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=5404:1389-12-09-10-55-32&catid=108:1389-08-20-05-23-38&Itemid=805

10 اسفند 1389: اتاق فكر قذافي جمعي جادوگر هستند!
به گزارش فارس و به نقل از روزنامه الشروق الجزاير قذافي در بسياري از امور خود مانند بحران‌هايي كه با آن روبه‌رو شده است، از جمله شورش و اعتراض مردمي (كه در سال‌هاي اخير به دليل نارضايتي مردم از دولت ليبي افزايش يافته است) به سراغ تعاليم سحر و جادو و مشاوره با ساحران رفته است.

http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=5454:1389-12-10-08-24-45&catid=108:1389-08-20-05-23-38&Itemid=805

15 اسفند 1389: «عرفان‌های وارداتی» مسئله یا بحران!؟
در ماه‌های اخیر گروه‌ها و فرقه‌های کاذب دیگری شناسایی و سران آنها بازداشت شده است که از جمله می‌توان به «فالوندانا» که معتقد به ترویج کمونیسم جنسی به بهانه (تحت عنوان) تمرینات و حرکات ورزشی شبیه کونگ‌فو و ووشو جذب نیرو می‌کردند یا «گروه مداد رنگی» که بنا را بر سفسطه در مبانی اعتقادی و تبلیغ پلورالیسم دینی و ترویج فرهنگ تسامح و تساهل در بین مسلمانان گذاشته‌اند.

http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=5697:1389-12-15-14-07-15&catid=107:1389-08-20-05-20-46&Itemid=804

15 فروردين 1390: ضیافت شیطان با سفره عرفان
بررسی‌ها از این حقیقت پرده برمی‌دارد که مدعیان و دروغ‌پردازان معنوی در دوران هزاره سوم، بازماندگان جادوگران در دوران کهن هستند. عارفان کاذب که چندی است در گوشه و کنار کشور در قالب گروه‌ها و جلساتی مشاهده مي‌‌شوند، ادعای کشف و شهود داشته و تعدادی به اصطلاح مرید را نیز در اطراف خود گرد آورده‌اند.

http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=7126:1390-01-15-05-04-59&catid=109:1389-08-20-05-28-07&Itemid=806

22 فروردين 1390: معتقدين يوگا چه چیزی را از شما پنهان مي‌‌کنند؟
بعضي امروزه به خاطر شباهت بعضي از تكنيك‌هاي يوگا با ركوع و سجده و تشهد و قيام، سوگوارانه نداي پيوند اسلام با يوگا سر مي‌دهند و شعار يكي بودن عرفان اسلامي و معنويت يوگي‌ها را تبليغ مي‌‌كنند و به عنوان مرامي برآمده از متن اسلام و حتي به عنوان عرفان اصيل اسلامي از يوگا نام مي‌برند. آئين يوگا با عرفان اسلامي چنان با هم آميخته است كه تفكيك آنها از هم مشكل است.

http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=7617:1390-01-22-06-11-23&catid=100:-1&Itemid=791

29 فروردين 1390: جادوگر قذافی: ناتو منتظر لشکر جنیان باشد!
به گزارش تقریب، «یوسف شاکر»، جادوگر لیبی در ارتباط با لشکر جنیان گفت: در صورتی که نیروهای ناتو به حملات خود به لیبی ادامه دهند، از لشكر جنیان برای شکست آنها و ایجاد درگیری در همه جهان استفاده مي‌‌کنیم.

http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=8080:1390-01-29-10-13-31&catid=108:1389-08-20-05-23-38&Itemid=805

21 ارديبهشت 1390: عزم جدي براي مبارزه با رمالي و جادوگري
فرمانده نيروي انتظامي با اعلام تجديدنظر در ساختار فوريت‌هاي پليسي 110 از تشكيل واحدهاي مستقلي براي پليس 110 خبر داد و گفت: پليس مبارزه جدي با رمالي، جادوگري، جن‌گيري و دعانويسي دارد.

http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=9210:1390-02-21-06-23-10&catid=98:1&Itemid=786

22 ارديبهشت 1390: فرمانده ناجا: با جادوگرها برخورد مي‌‌کنیم
احمدی مقدم به موضوع ترویج خرافات و جن‌گیری و رمالی اشاره کرد و گفت: توجه برخی مردم به رمالی و جن‌گیری در حال افزایش است که این نشان از ساده‌اندیشی برخی افراد دارد و پلیس با چنین ناهنجاری‌هایی به نحو مطلوب برخورد می‌کند.

http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=9295:1390-02-22-08-11-47&catid=108:1389-08-20-05-23-38&Itemid=805

اول خرداد 1390: رونمایی از یک جن‌گیر دیگر (تصویر شماره 5)
به گزارش آتی نیوز؛ به درخواست یک نهاد امنیتی خانه
5 طبقه یک جن‌گیر در یکی از شهرهای غربی کشور بزودی تخریب مي‌‌شود.
«ع- ر» فردی که 48 سال دارد، در اعترافات خود گفته است که با اعمال و رفتاری وهن‌آمیز قدرت تسلط بر اجنه را به دست آورده و از این طریق برای تعدادی از افراد بخت‌گشایی و... مي‌‌کرده است.

http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=9837:1390-03-01-09-10-47&catid=107:1389-08-20-05-20-46&Itemid=804

اول خرداد 1390: فراماسونرها چگونه مجوز گرفتند !/تصوير
نفوذ یا ضعف تخصصی و کارشناسی در مقوله‌های تأثیرگذار فرهنگی در این بنیاد تا کی ادامه خواهد داشت؟ ارائه مجوز به بازی‌های غیراخلاقی، ضد امنیتی، مروج فراماسونری و شیطان‌پرستی و... کافی نیست تا شاید مسئولان به فکر افتاده و توجهی به عرصه بازی‌های رایانه‌ای داشته باشند.
به گزارش خبرنگار مشرق، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تحت عنوان نظام ملی رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای «اسرا» چند سالی است به رده‌بندی سنی و ارائه مجوز یا عدم صدور مجوز انتشار به بازی‌های رایانه‌ای اقدام کرده است. در این مدت نقد‌های بسیاری در مورد بازی‌های آنلاین و غیرآنلاین مجوز گرفته از این بنیاد در رسانه‌ها منتشر شده است که معلوم نیست به چه دلیلی و با چه پشتوانه‌ای در این سال‌ها هیچ گونه توضیحی از سوی مسئولان در این مورد ارائه نشده است.
بازی رایانه‌ای «آئین قاتل» (Assassin s creed) یکی از این بازی‌های مسئله‌دار و معروفی است که بنیاد سرسختانه پای مجوز این بازی ایستاده و از آن دفاع مي‌‌کند.
این بازی از سال 2012 آغاز مي‌‌شود. کاربر به وسیله دستگاه‌های پیشرفته به گذشته و در طول جنگ‌های سوم صلیبی در بیت‌المقدس در سال 1191 باز مي‌‌گردد و در نقش الطائر، یکی از اعضای فرقه حشاشین ظاهر مي‌‌شود. فرقه حشاشین و اسماعیلیه در این بازی به دروغ نماد شیعیان نشان داده شده و به شیوه‌ای پیچیده شیعیان به عنوان عامل اصلی تروریسم به مخاطب القا مي‌‌شود. به عنوان مثال در این بازی در پرچم این فرقه که در تمامی قسمت‌های قلعه آنان نصب شده است، به‌وضوح نام حضرت علی(ع) به چشم مي‌‌خورد.

http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=9844:1390-03-01-09-30-17&catid=109:1389-08-20-05-28-07&Itemid=806

2 خرداد 1390: گفت‌وگوي هيلاري كلينتون با روح گاندي!
سایت دانش بنیان «اِ بوت» وابسته به کمپانی نیویورک‌تایمز امریکا طی مقاله‌ای که آن را در یکی از بخش‌های خود به اشتراک گذاشته است، از تلاش برخی رؤسای جمهور شهیر امریکا و اطرافیان آنها برای ارتباط با اجنه و اشباح پرده برداشته است.

http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=9880:1390-03-02-04-57-47&catid=108:1389-08-20-05-23-38&Itemid=805

7 خرداد 1390: آيا انسان مي‌‌تواند اجنه را تسخير كند؟
حجت‌الاسلام مهدی رستم‌نژاد، قرآن‌پژوه و عضو هیأت علمی جامعئ‌المصطفی العالمیه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر: جن از قدرتی برخوردار است که بشر عادی آن را ندارد. جن قدرت عروج و بالا رفتن از آسمان را دارد. جن از حیث قدرت جسمی قوی‌تر از انسان و در حیث عقلی کمتر از انسان است. یکی از قدرت‌هایی که خدا به آنها داده، این است که مي‌‌توانند به آسمان‌ها بروند.

http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=10151:1390-03-07-05-32-30&catid=109:1389-08-20-05-28-07&Itemid=806

8 خرداد 1390: کانال‌های صهیونیستی روی خط اجنه
به گزارش عروج، به تازگی شبکه‌های اقماری وابسته به رژیم صهیونیستی که برنامه‌های خود را بر روی کشورهای اسلامی متمرکز کرده‌اند، برنامه‌های تبلیغی فراوانی با محوریت اجنه، فالگیری و رمالی پخش مي‌‌
نمایند.
http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=10285:1390-03-08-09-24-21&catid=109:1389-08-20-05-28-07&Itemid=806
8 خرداد 1390: آيا جن مي‌‌تواند به انسان كمك كند؟!
حجت‌الاسلام سیدمحمد علی ایازی، محقق و قرآن‌پژوه تصریح کرد: مسئله اعتقاد به جن در فرهنگ ادیان از گذشته‌های دور تاکنون همراه با مباحث اسطوره‌ای یا خرافی بوده است و همین دستمایه سوءاستفاده افرادی شده و قدرت‌نمایی‌های خود را به حساب نیرویی بگذارند که به آنها قدرت مي‌‌دهد.
http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&
id=10228:1390-03-08-04-57-59&catid=109:1389-08-20-05-28-07&Itemid=806
12 خرداد 1390: اختصاصی/ رسوایی دیگر برای عرفان حلقه+ سند

به گزارش خبرنگار ندای انقلاب، طبق سند پیوستی دانشگاه پزشكی سنتی ارمنستان در ۱۰ ماه مه ۲۰۱۱ یعنی ۲۰ اردیبهشت به دلیل عدم ارائه مستندات علمی از سوی مؤسسه عرفان كیهانی قرارداد خود را با این مؤسسه فسخ نموده است. (تصویر شماره 6)
http://www.nedayeenghelab.com/index.php?option=com_content&view=article&id=10510:1390-03-12-07-47-01&catid=100:-1&Itemid=791

3-جوان آنلاین

9 تیر 1389: ریاضت شدید یک مرتاض هندی!!/ عکس
(تصویر شماره 7)

http://www.javanonline.ir/Nsite/FullStory/?Id=302410

30 مرداد 1389: جن‌گیر دوباره مي‌‌آید
«الی راث»، استاد آثار ژانر وحشت، تهیه‌کنندگی فیلم دلهره‌آور «آخرین استعاذه» را برعهده دارد. به گزارش ایسنا، راث، بازیگر معروف امریکایی کارگردانی را از سال 2002 با ساخت فیلم «کلبه تب» آغاز کرد و پس از آن فیلم ترسناک «اقامتگاه» را جلو دوربین برده با وجود ساخت آثار متعدد با مضامینی همچون خون‌آشام‌ها و جن‌ها، تاکنون کسی نتوانسته موفقیت و سلطه جن‌گیر را در هنر ترساندن مخاطب و موفقیتی چنین به دست آورد. «آخرین استعاذه» روز 27 آگوست (پنجم شهریورماه) در کانادا روی پرده خواهد رفت.

http://www.javanonline.ir/Nsite/FullStory/?Id=312240

23 مهر 1389: جن‌زدگی به شیوه فتوگرافیک
نمایشگاه «گزارش جن‌زدگی در عصر حاضر» مجموعه‌ای از آثار فتوگرافیک امین شاهد است که از روز گذشته (23 مهرماه) در گالری مهروا برپا شده است. او در مقدمه کوتاهی بر مجموعه اخیر خود نوشته است: «آنچه را در این نمایشگاه «جِن» می‌نامم، ممکن است درونیات هر انسانی در زندگی روزمره خود باشد. جن اما در روایات و حکایات، چیزی است مبهم که هنوز موجودیتش برای عموم مورد تردید است و این می‌تواند همان ذهنیات و برداشت ما از خود یا از یکدیگر تعبیر شود و شاید طعنه‌ای باشد به حال و روز [شترگـــاوپلنگِ] ما.»

http://www.javanonline.ir/Nsite/FullStory/?Id=321600


4- خبرگزاری فارس

16 اردیبهشت 1388: نگاهي به رمان «ساحره پورتوبلو»
با تشويق به توليد آثار جادويي در امريكاي لاتين، مردم به وسيله نويسندگاني چون پائولو كوئيليو برزيلي در اوهام و جنون و جبن و ناداني مي‌مانند و اين مهم براي ارباب‌هاي اروپايي نابرده رنج، گنج است.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8802161074

اول اسفند 1388: باستاني‌ترين روش علمي جهان در كندلوس به اجرا در مي‌آيد
با استفاده از علم قانون مربعات جادويي، گردشگران بي‌شماري جذب دهكده فرهنگي و تاريخي كندلوس مي‌‌شوند.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812011212

صهيونيسم و ادبيات جهاني/22
22 خرداد 1389: پروژه‌اي به نام 2012
معتقد ساختن مخاطبان به جادو و بحران‌هاي آخرالزماني هدف طرح 2012 است
پروژه 2012 چند سالي است در رأس برنامه‌هاي غرب قرار گرفته و فيلم 2012 بخش بسيار كوچكي از پازل اين پروژه است كه با هدف معتقد ساختن مخاطبان به جادو، پيشگويي، رمزخواني و بحران‌هاي آخرالزماني بخصوص در سال 2012 ميلادي رقم خورده است.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8903221091

9 مرداد 1389: ماجراي رسانه‌هاي اختاپوسي
آيا اگر بگوييم اين همه مانور تبليغاتي رسانه‌هاي خارجي روي اين موضوع و پيدايش جانوران ديگر پيشگو در طول جام جهاني، برنامه‌ريزي شده و با قصد اصالت دادن به خرافه و جادو بين عوام‌الناس بوده، باز هم ما را به «توهم توطئه» متهم مي‌‌كنند؟

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905090547

17 مرداد 1389: بازي‌هاي رايانه‌اي خرافه‌گرايي و جادوگري را به اذهان تزريق مي‌‌كنند
تعداد زيادي از بازي‌هاي رايانه‌اي كه جوانان و نوجوانان و حتي بزرگسالان ساعات قابل توجهي از عمرشان را پاي آنها صرف مي‌‌كنند، تنها يك هدف را دنبال مي‌‌كنند؛ گسترش اعتقاد به جادو و سوق دادن افكار و عقايد به سمت سحرگرايي.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8905170336

24 آبان 1389: اجراي نمايش «جادوگر شهر اوز» در لندن
نمايش «جادوگر شهر اوز» يكم مارس 2011 در لندن روي صحنه خواهد رفت.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908240195

15 دی 1389: نسخه سينمايي «هانسل و گرتل» ساخته مي‌شود
فيلم سينمايي «هانسل و گرتل: شكارچي جادوگر» در حالي ساخته مي‌شود كه «گما آرترتون» و «جرمي رنر» در اين فيلم ايفاي نقش خواهند كرد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8910150264

14 فروردین 1390: «مگامايند»؛ آخرين پرده از صراحت آخرالزماني‌ هاليوود!
در طول فيلم مگامايند از لباس‌هاي جادوگري استفاده مي‌‌كند و شايد يكي از جالب‌ترين مسائل درباره اين فيلم، شعاري باشد كه بر روي كاور آن نوشته شده است كه همان پيام و محور اصلي فيلم است: What if the bad guy won يعني چه اتفاقي مي‌‌افتد اگر پسر بد برنده بشود؟

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9001140199

3 اردیبهشت 1390: «هيلاري سوانك» جادوگر شهر اوز مي‌شود
در صورت رضايت كمپاني والت ديزني، «هيلاري سوانك»، بازيگر برنده دو اسكار‌ هاليوود، در فيلم جديد «سام ريمي» جادوگر شهر اوز مي‌شود.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9002030159

7 اردیبهشت 1390: «بابا»؛ از ترويج پلوراليسم تا ادعاي الوهيت (تصویر شماره 8)
«ساي بابا»، مرتاض هندي كه خود را خداي خالق و هستي‌بخش مي‌‌پنداشت، 11 سال زودتر از پيش‌بيني خود، طعم مرگ را چشيد تا يك خداي دروغين ديگر رسوا شود.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9002070177

21 اردیبهشت 1390: آيا كسی مي‌‌‏تواند بخت كسی را ببندد؟
گرچه سحر و جادو واقعيت دارد، ولی نيامدن خواستگار برای دختر، اصلاً دليل بسته شدن بخت نمي‌باشد و غالب آنچه امروزه در ميان مردم در اين باره شايع است، بی‏اساس مي‌‌‏باشد و اكثر كسانی كه به اين امور مي‌‌پردازند، كلاهبردارانی هستند كه از اين طريق، قصد اخاذی و پركردن جيب خود را دارند.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9002210463

7 خرداد 1390: «زاچ براف» در نسخه جديد جادوگر شهر اوز به «سم ريمي» مي‌پيوندد
«زاچ براف»، بازيگر امريكايي، قرارداد بازي در نسخه جديدي از فيلم «جادوگر شهر اوز» به كارگرداني سم ريمي را امضا كرد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9003070210

8 خرداد 1390: ساحران؛ پيروز صحنه‌هاي آخرالزمان‌ هاليوود
هاليوود با سرمايه دولت امريكا و برنامه‌ريزي صهيونيسم سعي دارد چنين القا كند كه؛ هر كه تحت مديريت و تربيت ساحران و جادوگران حرفه‌اي تعليم ببيند و كارآمدتر شود، ماندني‌تر و كم مشكل‌تر خواهد بود و پيروز صحنه‌هاي آينده است.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9003016041


5- نقدنیوز

8 خرداد 1390: طنز: بولا بولا در رکاب جریان انحرافی
باز خدا را 1390 بار شکر که نادان از دنیا نرفتیم و بعد از این همه سخنرانی و کنگره و همایش و سمینار و هزارتا شب‌نشینی با آلاله‌های بیشه اندیشه، تازه فهمیدیم که چگونه شد که این جریان انحرافی کاری کرد که مارکوزه و پوپر و ‌هانا آرنت و بقیه اراذل نامدار اندیشه غرب با جاروی دم کلفت و قالیچه دستبافت از عالم برزخ رجعت کردند و پس از ایجاد تغییراتی در آرا و اندیشه‌هایشان، مجدداً به سوی دیار ابدی شتافتند.

http://naghdnews.com/news-analytics/joke/14372.html


6- تبیان

14 فروردین 1387: رد پای جن در سایت مجلس؛ سایت مجلس هك شد
گروه «جن» كه این سایت را هك كرد، در پیام كوتاهی كه بر روی سایت قرار داد، متذكر شد سایت پارلمان ایران سطح امنیتی پائینی دارد.
سایت مجلس هم اكنون از هك درآمده است.

http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=17257&threadID=35365&pageIndex=2&pageSize=10&Keyword=+%D8%AC%D9%86+%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C

14 اردیبهشت 1390: رمال و غیبگو مشكل نظام را حل نمي‌كند
بخش سیاست تبیان: برخی سایت‌های خبری گزارش داده‌اند شب گذشته 25 نفر از کسانی که با اسفندیار رحیم مشایی ارتباط دارند، دستگیر شده‌اند.
این گزارش حاکی است که در بین دستگیرشدگان برخی مدعیان علوم غریبه نیز وجود دارند. «عباس- غ» كه مهارت خاصی در امور متافیزیكی از جمله ارتباط با عوالم دیگر و انجام برخی اقدامات توسط نیروهای متافیزیكی دارد و رابطه نزدیكی با آقای «م» داشته، توسط ضابطین یكی از نهادها دستگیر مي‌‌گردد.
گفته مي‌‌شود پس از دستگیری او، یكی از مقامات پیگیری و درخواست‌های مكرر و كم سابقه‌ای برای آزاد كردن وی داشته، اما هنوز این فرد آزاد نشده است.
طی چند روز اخیر تاكنون آیت‌الله مصباح یزدی، دكتر حدادعادل، مهندس مرتضی نبوی و حاج حسین فدایی در اظهاراتی نسبت به استفاده از اجنه، طلسم، غیبگویی و رمالی توسط جریان انحرافی موضعگیری كرده‌اند كه به نظر مي‌‌رسد ناظر به همین موضوع است.
حسین فدایی با بیان این كه جریان انحرافی یك جریان قدرت‌طلب است، گفته بود: این عقاید شیطانی است زیرا مجموعه آنچه مطرح شد در فضایی از توجیهات دینی، توجیهات غیبی، به‌كارگیری طلسم و تسخیر اجنه و ... سامان پیدا می‌كند.
حدادعادل گفته بود: رمال و غیبگو مشكل نظام را حل نمي‌كند.
مرتضی نبوی هم صریح‌تر از همه دیشب گفت: به نظر می‌رسد این جریان انحرافی با توسل به یك سری مسائل شیطانی كه دور از واقعیت هم نیست و طبق آیات قرآنی جزو اعتقادات مسلمانان هم هست، سعی مي‌‌كنند افراد را تحت تأثیر قرار دهند. اجنه طبق آیات قرآن علیه انبیا توطئه می‌كردند، لذا شاید این جریان انحرافی با توسل به بعضی از افرادی كه از طریق راه باطل، فسادانگیز و انحرافی به برخی توانمندی‌های ماورايی رسیدند، سوء‌استفاده می‌كنند و جاذبه‌های این گروه توانسته تأثیری روی برخی افراد بگذارد و حمایت ایشان را جلب كند.


http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=164066&Keyword=%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%84%2b%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C

18 اردیبهشت 1390: جادوگر دستگیرشده اعتراف كرد
فعالیت گسترده و مشكوك چهار گروه «فرقه‌های رمالی، عرفانی، رسانه‌ای و رانتخوار» در حاشیه جریان انحرافی متصل به مسئولین ارشد دولت باعث ایجاد گمانه‌ها و اظهارنظرهایی شده است.
این سه جریان كه به موازات هم نقش زیادی در حذف نیروهای انقلابی، درگیری بین قوا و رواج عقاید انحرافی و شبه‌ناك داشته، توانسته است با رانت دولتی برخی از مناصب حكومتی را به نفع خود مصادره كند. در ذیل برخی از عملكردهای این سه گروه مي‌‌آید:
اول؛ چندی پیش نیروهای اطلاعاتی نسبت به مراودات یك جریان خاص انحرافی در دولت با برخی از رمالان و جن‌گیرها مطلع مي‌‌شوند و یكی از این افراد به نام «عباس. غ» را دستگیر مي‌‌نمایند. وی ضمن اعتراف ارتباط با برخی از مسئولین دولتی كه مسئولیت جریان انحرافی را برعهده دارند، به برخی از فعالیت‌های خود برای این جریان پرده برمي‌دارد.
در همین حال این جریان انحرافی با فشار به مسئولین این نهاد امنیتی و معرفی او به عنوان كسانی كه مانع از فعالیت دولت در عرصه‌های مختلف مي‌‌شود! از رئیس جمهور مي‌‌خواهند كه شخصاً مسئله را پیگیری و خواهان آزادی عباس. غ شوند.
اما این نهاد امنیتی بدون توجه به فشارها و بدگویی‌های سیاسی عملیات شناسایی اعضای شبكه جریان انحرافی و مرتبطین با آنها را آغاز كرده است و كلیه فعالیت‌های آشكار و پنهان این جریان را تحت رصد قرار مي‌‌دهد.
به گزارش جهان، در همین رابطه مدتی است كه عناصر میانی و واسطه‌های این جریان تحت تعقیب قرار گرفته‌اند. برخی از این نفرات نیز طی روزهای گذشته دستگیر شده و برخی هم فراری و تحت تعقیب هستند.
نگاهی به برخی اظهارات چهره‌های جریان انحرافی، نشانگر غوطه‌ور بودن آنها در یك فرقه خاص است. در این زمینه یكی از چهره‌های برجسته این جریان در برخی از مناسبات سیاسی از توان شیطانی و غیرشرعی این افراد استفاده كرده و برنامه‌ها، تصمیمات و راهبردهای اساسی خود را براساس توصیه‌های غیرشرعی آنان تنظیم مي‌‌كردند.
دوم؛ همچنین گروهی كه تحت عناوین دروغین عرفان و نزدیكی به امام زمان(عج) تحت حمایت جریان انحرافی بودند شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش جوان، یكی از سركردگان این جریان انحرافی «علی. ی» است كه دارای ارتباطات پنهان فامیلی، قومي‌و رانت‌جویانه با برخی از مسئولین جریان انحرافی است، این فرد كه به عنوان ایدئولوگ این فرقه فعال بوده انتصاب اخیر یكی از افراد در پست‌های دولتی را زمینه‌ساز تشكیل دولت انتظار ارزیابی كرده است...


http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=164419&Keyword=+%D8%AC%D9%86+%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C

7 خرداد 1390: امیدواریم که ان‌شاءالله سحر آقای احمدی‌نژاد هم باطل شود
بخش سیاست تبیان- محمد مخلصی: انحراف آقای مشایی بسیار بسیار خطرناک است. اخیراً یکی از افراد جن‌گیر و شیطان‌پرست (امیری‌فر و عباس غفاری) اعتراف کرده که با آقای‌مشایی در ارتباط است. آقاي مشایی هم دارای فساد اقتصادی است هم سیاسی و هم اعتقادی و مقداری هم اخلاقی. آقای مشایی حتی با گروه‌های شیطان‌پرستی و فراماسونری هم در ارتباط است... امیدواریم که ان‌شاءالله سحر آقای احمدی‌نژاد هم باطل شود و احمدی‌نژاد پی به انحراف نزدیکانش (مثل مشایی و بقایی و...) و دفاعی که از مشایی که از روی سحر کرده بود، ببرد و خود را از انحرافات بزداید.

http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=934&articleID=516583&Keyword=+%D8%AC%D9%86+%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C

17 خرداد 1390: سرنوشت هخا برای جریان انحرافی
چند میلیون جلد کتاب و بیش از ۷ میلیون صفحه اینترنتی در موضوع فال و جن‌گیری! مي‌توانم به آنها بیش از یک هزار و ۵۰ عنوان کتاب در زمینه خرافات و فال و طالع‌بینی و... هم بیفزایم. کتاب‌هایی در تیراژهای زیاد. حداقل در چاپ اول به تیراژ 5 تا 10 هزار نسخه. آیا برخی ایرانیان مي‌‌توانند با عدم هضم این رفتار‌ و عدم عبور سالم از گردنه خرافه‌پرستی،‌ جامعه سالمی را رقم بزنند و انتظار داشته باشند همه چیز به روال درستی به پیش برود.
نیمه خرداد؛ سایت آینده،‌ از یک حادثه محیرالعقول در نیمه خرداد خبر مي‌‌داد، این سایت به نقل از «یکی از سران جریان انحرافی» اعلام کرد، لیدر جریان انحرافی به برخی نزدیکان خود گفته است: «بزودی اتفاق مهمي‌ رخ خواهد داد که روند حوادث را در کشور به سود این جریان تغییر خواهد داد»، ظاهراً وی این خبر را از منابع خاص و متصل به غیب خود به دست آورده است اما این که از نظر این جریان چه اتفاقی قرار است طی چند هفته آینده رخ بدهد، محل پرسش است.
بر اساس برخی روایات، گویا سران جریان انحرافی معتقدند که «ظهور خفی در حال انجام است و در ماه رجب امسال (14 خرداد امسال) شاهد ظهور خفی خواهیم بود.»
براساس نظر این جریان، ظهور امام زمان‌های دروغین در ماه‌های اخیر، در همین راستا انجام شده است. سال گذشته نیز «آینده» از احتمال ارتباط موضوع ظهور با ارسال پیام‌های ویژه برای ملک عبدالله پادشاه اردن و علی عبدالله صالح، رئیس جمهور یمن که دو کشور اصلی حوادث دوران ظهور هستند، خبر داده بود.

http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=168104&Keyword=+%D8%AC%D9%86+%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C

پرده چهارم:
هماهنگی حلقه اصلی جریان اقتدارگرا با {....}
حلقه اصلی جریان اقتدارگرا، جهت استفاده از نفوذ {...} در میان بعضی شخصیت‌ها، برای انجام عملیات روانی با وی به هماهنگی مي‌‌رسد؛ این کار به دلیل تبعات احتمالی از بدنه این جریان- که در بین آنها افراد ولایی که مخالف {...}‌اند وجود دارد، پنهان نگه داشته مي‌‌شود.
مرداد 88: تدوین قانونی برای مبارزه با خرافه‌های دینی ضروری است
(تصویر شماره 9)

http://www.hashemirafsanjani.ir/media/Image/jamejam_1.jpg

۲۱ بهمن ۱۳۸۸: انتقاد شدید ‌هاشمی رفسنجانی از رواج خرافه‌گرایی
مبارزات ‌هاشمی به روایت اسناد ساواک (۳۳):
خرداد سال ۱۳۵۰ / انتقاد شدید‌ هاشمی رفسنجانی از رواج خرافه‌گرایی:
گسترش تفکر «اگر کوتاهی کنیم، امام زمان مي‌‌آید و کارها را درست مي‌‌کند» درد بزرگ شیعه است
گرگ و میش صبحگاهی نیمه خرداد سال ۱۳۵۰ و در حالی که شهر تهران هنوز در خواب است، «شیخ اکبر» پای در سنگفرش خیابان مي‌‌گذارد تا راهی خیابان عین‌الدوله (ایران) و منزل حاج آقای معینی شود و منبر دیگری را برای مشتاقان آن روزهای اندیشه‌اش ایراد کند. «روحانی جوان» در خلوت خیابان‌ها راه مي‌‌رود ولی تلاش مي‌‌کند تا شلوغی افکارش را به نوعی مهار کند، مجموعه‌ای از دردهای متراکم سیاسی – اجتماعی و حتی مذهبی قلبش را از خود آکنده کرده بود مدت‌ها بود که «تبعید» امام و مرجع تقلیدش فرصت همجواری و دیدار مرادش را از او سلب کرده بود فشارهای ساواک و غفلت عمومي‌مردم نیز از سویی دیگر رنجش مي‌‌داد ولی «درد دیگری» که جنس و ماهیتش مبتنی بر ظاهر اسلامی و باطن متحجرانه بود رنج مضاعفی را بر دوش «شیخ جوان» تحمیل کرده بود او به نیکی مي‌‌دانست که این درد سال‌هاست بر قلب «امام» نیز سنگینی مي‌‌کند از این سبب وقتی وارد هیأت انصارالحسین شد آیاتی از سوره «عذاب» را روی تخته سیاه نوشت و رو به جمعیت کرد و گفت: برخی از ما مي‌‌گویند که امام زمان مي‌‌آید و کارها را درست در حالی که ما دست روی دست گذاشته و پیشرفت دیگران را تماشا کنیم... نکند که «شیعه» نیز به درد اقوامی دینی در تاریخ مبتلا شود که با رجوع به افکار «خرافی» جز خواری چیزی نصیبش نشود...
دست از این اندیشه‌ها برداریم و اراده و همت پیدا کنیم!

http://hashemirafsanjani.ir/?type=emag1p&id=1799

29 تير 1389: بردارید این انحراف به ظاهر امام زمانی را!

http://www.hashemirafsanjani.ir/?type=print&id=2350&lang=1&action=dynamic

28 مرداد 1389: این «فتنه» سری دراز دارد! / روزی تخریب مراجع و روحانیت به نام امام زمان(عج)!

http://www.hashemirafsanjani.ir/?type=dynamic&lang=1&id=2489#

22 شهريور 1389: امام زمان گویی که مکتب ایران بسازد، دنبال بد نام کردن روحانیت است!

http://www.hashemirafsanjani.ir/?type=dynamic&lang=1&id=2635#

25 شهريور 1389: شاید روزی فتنه‌گران امام زمان را هم ملی کردند!

http://www.hashemirafsanjani.ir/?type=dynamic&lang=1&id=2651#

16 آذر 1389: هوشیاری دانشجویان مانع خواب جامعه با لالایی خرافه‌پرستی مي‌‌شود
٭ دانشجوی ایرانی باید تلاش نماید تا وارثی صالح برای سرمایه‌های علمی، پژوهشی اسلافش باشد و نباید بگذارد تحجر و واپسگرایی چوب لای چرخ پیشرفت کشور بگذارد و تحت تأثیر دگم اندیشی‌های زمانه، از حرکت بایستد
٭ دانشجوی ایرانی باید هوشیار باشد که جامعه با لالایی خرافه‌پرستی، به خواب غفلت نرود و دین و تعصب کور برای مردم پوستین وارونه نشود و نباید بگذارد نردبان ترقی، پله‌های سقوط گردد.

http://www.hashemirafsanjani.ir/?type=dynamic&lang=1&id=3165

 

18آذر ۱۳۸۹: طب امام و درمان تب خرافه‌پرستان: خلاف خواست ملت بروید، فنا مي‌‌شوید! (تصویر شماره 10)

http://www.hashemirafsanjani.ir/?type=dynamic&lang=1&id=3170

۲۳ آذر ۱۳۸۹: اسلام ایرانی نقاب نو فتنه خرافه‌پرستان است
٭ اسرائیلی‌ها مي‌‌خواهند با هر روش ممکن حتی با استفاده از چهره‌های نفوذی ظاهرالصلاح بازار اسلام ایرانی؛ عربی و آفریقایی راه بیندازد!
٭ اینها بیشتر دوست دارند مردم در هجوم کورکورانه به اماکن متبرکه و زیر دست و پای هم کشته شوند تا در راه مبارزه با اسرائیل به شهادت برسند.
٭ این خط انحرافی بیشتر در پی تهییج مردم و استفاده ابزاری از احساسات مردم مسلمان به اهل بیت(ع) و حتی امام زمان(عج) است.
٭ کسی که همزمان هم امام زمان مي‌‌گوید و هم کوروش کوروش مي‌‌کند هر دو را دروغ مي‌‌گوید!
٭ مراقب نفوذ چهره‌های مشکوک مسلمان نمایی که با پای برهنه به زیارت برخی اماکن مذهبی «خاص» مي‌روند ولی در خفا با یهودی‌ها ارتباط دارند باشید!
٭ از صدر اسلام تاکنون همیشه بوده اند به ظاهر مسلمانان دو آتشه‌ای که در واقع در خدمت اهداف ضد اسلامی یهود بوده‌اند!

http://www.hashemirafsanjani.ir/?type=dynamic&lang=1&id=3210

۲۸ آذر ۱۳۸۹: تکرار / فتنه مهدویت با حقیقت مهدویت هیچ گونه ارتباطی ندارد /هاشمی : خرافه پرستان آرامش مردم و نظام را موجب تأخیر در ظهور امام زمان مي‌‌دانند!/ امام اینها را از در بیرون کردند ولی امروز از پنجره آمده‌اند تا کار خود را تمام کنند!

http://www.hashemirafsanjani.ir/?id=3226&lang=1&type=dynamic


پرده پنجم:

 

موضعگیری مهندس اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور
29 تیر 1389: جبهه باطل، جبهه حق را متهم به سحر و جادو می‌کند.
مهندس مشایی در دیدار با جمعی از روحانیون فارس و شیراز گفت: ما دو بار بیشتر هند نرفتیم. یک بار با احمدی‌نژاد رفتیم و یک بار هم با یک هیأت رفتیم. ما که تنهایی سفر نمي‌کنیم. بعد هم آنجا با نخست وزیر و رئیس جمهور آنجا ملاقات کردیم و همچنین با وزیر فرهنگ آنها و نیز با انجمن دوستی در سمینار شرکت کردیم. دو جا هم در این سمینارها سخنرانی کردیم و با اساتید زبان فارسی که از قدیم‌الایام آنجا هستند دیدار کردیم. من که ملاقاتی با مرتاض 400 ساله نداشتم و فکر مي‌‌کنم اصلاً مرتاض 400 ساله یک قصه است و یک دروغ است. اصلاً مرتاض 400 ساله کیست؟ من فکر کردم آنهایی که مي‌‌گویند این فرد سفر مي‌‌کند، یک پروژه است تا هفته بعد بگویند که او طی‌الارض می‌کند. لابد با طی‌الارض مي‌‌رود. البته از این بدتر هم گفته‌اند.
شخصی آمده خدمت دکتر احمدی‌نژاد گفته که فلان شخصیت بسیار ارزشمند گفته که مي‌‌گویند مشایی احمدی‌نژاد را سحر کرده است. برای من عجیب است که جامعه ما چگونه ظرفیت دارد که این حرف‌ها را بپذیرد.
من یک روز خدمت حضرت آیت‌الله خزعلی عرض کردم گفتم حاج آقا! تا به حال شده است که جبهه دین، دیانت، تفکر شیعی، تفکر اسلامی، طرف ایمان، طرف خدا، طرف مقابل خود را به سحر متهم کرده باشد؟ برعکس این بوده است. این طرف شیطان و طرف باطل است که طرف حق را متهم به سحر می‌کند.
چرا اینطوری است؟ دلیلش روشن است چون کسی که می‌گوید فلانی ساحر است، قصدش این است که بگوید اصلاً گوش نده، نبین، نرو. وگرنه اگر آدم حق باشد که این گونه نیست.
بله ما مي‌‌دانیم که کمونیزم باطل است، مي‌‌دانیم مکتب اگزیستانسیالیزم باطل است، می‌دانیم اومانیزم غربی باطل است، مي‌‌دانیم لیبرالیزم باطل است ولی نمی‌گوییم که نروید چون سحر می‌شوید. برعکس تریبون در اختیار آنها می‌گذاریم.
من بارها در تریبون‌های مختلف در داخل و خارج و در خیلی از دانشگاه‌های دنیا گفته‌ام. هر جایی کرسی دایر بشود، بیایید بحث کنیم. نظام مدیریتی دینی ما با هر نوع نظام مدیریتی دیگر آماده بحث است. الآن هم می‌گویم.
جبهه حق، حق ندارد بیاید راه را قطع کند. چون یک سری آدم‌هایی آن طرف خط ایستاده‌اند و اگر شما خط و بحث و گفت‌وگو را قطع کنید، آنها همان طور به حال خود باقی مي‌‌مانند. باید به آنها فرصت بدهید تا ببینند حق و باطل چیست و حضرت آیت‌الله خزعلی هم تأیید فرمودند.
مشایی باطل است؟ خوب بیایید بحث کنیم. اگر تو حق هستی چرا می‌گویی این سحر می‌کند؟ تو که حق نداری این را بگویی. تو باید بیایی بشنوی که مشایی چه می‌گوید؟ دین ما در برابر سحر مگر شکست خورده است؟ یعنی ما در برابر سحر ناتوانیم؟ قدرت نداریم؟ نور خدا در سحر هضم می‌شود؟ این چه منطقی است؟ اگر وقت کردیم من دلیلش را می‌گویم. اصلاً این منطق باطل است. جبهه باطل جبهه حق را متهم به سحر و جادو می‌کند. پیامبران و اولیا و اوصیا متهم به سحر و جادو بودند تا اصلاً مردم نروند پیش اینها.

http://www.mashreghnews.ir/NSite/FullStory/News/?Id=831


پرده ششم:

 

مقام معظم رهبری بزرگان را از استناد به اخبار دروغ علیه مسئولان دولتی تحذیر مي‌‌کند
19 اسفند 1389: من به بزرگان هم نصيحتی بكنم
امام خامنه‌ای در دیدار با اعضاي مجلس خبرگان رهبري‌ فرمودند: من به بزرگان هم نصيحتی بكنم... پيرها هم محتاج نصيحتند؛ آنها هم بايد توجه كنند. مواضع درست گرفتن، حرف درست زدن، تحت تأثير خبرهای دروغ قرار نگرفتن، اين هم وظيفه است. هزاران نفر در نظام اسلامي‌دارند محض رضای خدا زحمت مي‌‌كشند و تلاش مي‌‌كنند و شب و روز خودشان را مي‌‌كشند، برای اين كه طبق حركت اسلامی يك كاری انجام بگيرد، نظام اداره شود، وظايف بسيار سنگين انجام بگيرد؛ اما انسان يك خبر دروغی را بشنود، بنا كند همه اينها را زير سؤال بردن - مسئولين دولتی را، دیگران را، ديگران را- اين هم مصلحت نيست، اين هم خلاف است. هم جوان‌ها بايد مراقبت كنند، هم پيرها بايد مراقبت كنند. ما، هم در جوانیمان احتياج به نصيحت داريم، هم حالا كه پير شديم، احتياج به نصيحت داريم.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=11622


پرده هفتم:

 

سخنان مولا توسط جریان اقتدارگرا مورد سانسور قرار مي‌‌گیرد؛ متهم کردن دولت و مهندس اسفندیار مشایی به استفاده از سحر وارد مرحله جدید مي‌‌شود
21 فروردین 1390: در درون جامعه، تشکيلات فراماسونري در حال شكل گرفتن است!
آيت‌الله مصباح يزدي در ديدار با اعضاي شوراي فرهنگي اجتماعي زنان و خانواده گفت: من احساس مي‌‌کنم در درون جامعه ما دستگاه فراماسونري در حال تقويت مجدد است. فراموش نکنيد از همان وقتي که مشروطيت در ايران با دستگاه فراماسونري بر سر کار آمد، با شعارهاي اسلامي و آيات قرآن و با اين حرف‌ها پيش آمد. امروز هم اگر بخواهد پيش بيايد، حتماً از همين شعارهايي که از انقلاب سرچشمه گرفته، استفاده خواهند کرد. همين‌ها را مي‌گويند و در زير اين پوشش‌ها حرف خودشان را مي‌زنند. همان چيزي که هميشه گفته‌اند که «قالب را حفظ کنيد و محتوا را عوض کنيد.» قالب، امام زمان(عج) و اين حرف‌هاست اما محتواي امام زمان يک چيز ديگري (مثل انسان کامل نوعي) مي‌شود.
وی افزود: شما مي‌فرماييد بياييم با علما و مراجع تبادل نظر کنيم، ولي به کسي که اصلاً در طول عمرش با هيچ عالمي ميانه خوبي نداشته و اکنون نيز حاضر نيست داشته باشد و هرچه بتواند لگد مي‌زند چه اميدي مي‌توان داشت؟ کساني هم دلباخته اينها شده‌اند و فريبشان را خورده‌اند و با تمام قوا همه چيزهايي را که بر ديگران عيب مي‌گرفتند، از استفاده از امکانات دولتي براي مسائل شخصي و... درباره اين شخص فراموش مي‌کنند. روزي چشم باز مي‌‌کنيم مي‌‌ببينيم که اي واي اصلاً روز، شب شده است. ديگر همديگر را نمي‌شناسيم. اصلاً اينجا کجاست؟ اينها از کجا پيدا شدند؟ اينها از درون همين دستگاه درآمدند. خود ما حمايتشان کرديم. اين بودجه‌هايي که در اين راه صرف مي‌شود، از کجا مي‌‌آيد؟ اين بند و بست‌هايي که مي‌ شود، اين عزل و نصب‌هايي که انجام مي‌گيرد، به چه دليل است؟ اين حرف‌هاي نچسبي که هر روز در قالب نويي زده مي‌‌شود، از کجا مي‌آيد؟ چه انگيزه‌اي براي طرح اينها وجود دارد؟ اين همه سخن از ملي‌گرايي آن هم در زماني که کشورهاي اسلامي عربي بيدار شده‌اند و يک نهضت اسلامي جهاني در حال شکل‌گيري است، براي چيست؟ طرح اسلام ايراني چيزي جز اين را به دنبال دارد که ما را به ملي‌گرايي متهم کنند و بگويند شما با اسلام سر و کار نداريد؟
وی افزود: آن خطري که من احساس مي‌کنم، شديدترين خطرهايي است که تا به حال نظام ما را تهديد کرده است و ديگر جايي براي اسلام و ولايت فقيه و ارزش‌هاي اسلام نخواهد گذاشت. اعاذنا الله و اياکم.

http://mesbahyazdi.com/farsi/?../farsi/speeches/lectures/lectures58/matn.htm

7 اردیبهشت 1390: جسته و گریخته یکسری خبرها شنیدم که به نظر من نمي‌تواند دور از ذهن باشد!
سیدمرتضی نبوی در نشست خبری که با حضور خبرنگارانی از «روزنامه‌ روزگار» و «خبرگزاری مهر»، «ایسنا» و «خبرآنلاین» در کافه خبر خبرآنلاین برگزار شده بود، در پاسخ به سؤالی که مدعی وجود جریان تجدیدنظرطلب در دولت است، گفت: فکر مي‌‌کنم در یک بیان خیلی کلی مي‌‌توانیم بگوییم فاصله گرفتن از شریعت، روحانیت، ولایت فقیه، مرجعیت و نزدیک شدن به یک طریقتی که در طول تاریخ مسیر انحرافی داشته است. در طول تاریخ همیشه شاهد طریقت انحرافی بوده‌ایم.
سؤال: این طریقت دقیقاً چیست؟
پاسخ: طریقت مقابل شریعت نوعی عرفان‌گرایی است. نوعی عرفان‌گرایی که تکیه‌اش روی احساسات است و در آن جنبه‌های تعقل ضعیف شده و با مبانی شریعت بعضاً تباین پیدا مي‌‌کند. وقتی این جریان مي‌‌گوید از اصولگرایی عبور کردم یعنی از مرجعیت، ولایت فقیه، شریعت عبور کردیم. یعنی به نحوی از این چارچوب‌ها آزاد مي‌‌شود و سراغ یک سری عرفان‌های انحرافی مي‌‌رود. یعنی ظاهرش رنگ و بوی مذهبی دارد ولی باطنش اشکال دارد.
سؤال: جریان‌های صوفی مسلک و درویش وش قطب دارند. اقطاب این جریان انحرافی در اصولگرایی چه ویژگی دارند که مي‌‌توانند برای مرجعیت، ولایت فقیه و... جایگزین داشته باشند؟
پاسخ: هنگامی که ما به اسلام و در قرآن که مراجعه مي‌‌کنیم، این مسیر باطل نمودهای خیره کننده‌ای دارد. مي‌‌تواند جذابیت‌هایی ایجاد کند. قرآن اسم این را سحر گذاشته است، در مقابل معجزه. یعنی از راه باطل یکسری چشم‌ها را خیره مي‌‌کند و باطل را حق جلوه مي‌‌دهند و بعضاً این مسیر باطل در ارتباط با برخی نیروها و موجوداتی است که در طبیعت هم وجود دارد. به خاطر این که اینها مقداری به ذهن نزدیک شود، مجبوریم به قرآن مراجعه کنیم. مثلاً در قرآن و در دوران حضرت موسی(ع) سحر بسیار رایج است. موسی مأمور مي‌‌شود با سحر مبارزه کند. آنها برای این که با موسی مبارزه کند، مي‌‌گویند کارهای موسی سحر است. آنها دست به اقداماتی مي‌‌زنند که چشم‌ها را خیره مي‌‌کند ولی موسی با معجزه، سحر آنها را باطل مي‌‌کند. امیدواریم امروز نیز این اتفاق بیفتد.
درخصوص اشاره‌ام به نیروها و موجودات همچنین توضیح بدهم که فرض کنید در مقاطعی برخی‌ها به شیاطین مراجعه مي‌‌کنند و به آنها پناه مي‌‌برند؛ اینها تعابیر قرآنی است. برخی از جاها شیاطین انس به شیاطین جن پناه مي‌‌برند. در اینجا هم جسته و گریخته یکسری خبرها شنیدم که به نظر من نمي‌تواند دور از ذهن باشد. بنابراین شیاطین از نوع جن و انسان دست به هم مي‌‌دهند و کارهایی مي‌‌کنند که مبنای آن باطل است ولی مي‌‌تواند مردم را به خود جلب کند. اینها دور از ذهن نیز نیست، ممکن است فردی ویژگی‌هایی داشته باشد و بتواند ذهن شما را بخواند و شاید شما هم برخورد کرده باشید اما اینها به دلیل این که عجیب است حق نیست. به دلیل این که عجیب و غریب است، راه صحیح نیست. به نظر من این جریانی که مي‌‌گوییم تجدید نظر کرده و یا طریقت منهای شریعت یا منحرف است در این مسائل مي‌‌تواند فکر کرده باشند.
سؤال: آقای نبوی! فردا که سخنراني شما منتشر شود، قطعاً طیف تجدیدنظرطلب مدعی مي‌‌شود چون آنها نتوانستند به ما در چارچوب شطرنج سیاسی پاسخ بدهند، ما را متهم به سحر و جادو و بهره‌گیری از ماورای طبیعت کردند...
پاسخ: البته خود اینها بعضاً مدعی چنین ارتباطاتی شدند؛ یعنی منکر نبودند اما سؤال شما سر جای خودش است. شما سؤال سیاسی داشته باشید من هم پاسخ سؤالی مي‌‌کنم. در چارچوب سیاست ببرید من همان جا پاسخ مي‌‌دهم. چون سراغ طریقت‌ها و عرفان‌های انحرافی رفتیم، من وارد این بحث شدم. تیپ درویش مسلک تنها در ایران نیستند، در هند هم هستند و کارهایی مي‌‌کنند که طرفدارهایی پیدا کنند. امروز عرفان‌های جدید یک پدیده جهانی است. اتفاقاً در تاریخ هم هست. فرعون برای مقابله با موسی سراغ چنين افرادی مي‌‌رود. حالا فردی به قدرت مي‌‌رسد ممکن است برای تثبیت قدرتش اشتباهی به مسیر انحرافی متکی شود.
سؤال: شما درباره آنچه مي‌‌گویید، به یقین رسیده‌اید؟
پاسخ: ما داریم تحلیل مي‌‌کنیم. علم ما بر اساس شواهد، قرائن و اظهارات است. من با احتیاط بر اساس اظهاراتی که خود این جریان انجام مي‌‌دهد، این تحلیل را ارائه مي‌‌کنم.
وی در انتها مدعی شد: من که اول گفتم یک جریان انحرافی هست که انحراف عقیدتی دارد، انحراف اخلاقی دارد و ممکن است بیش از این که دیده ‌‌مي‌شود گرفتار انحراف اقتصادی باشد و از رانت سوء‌استفاده ‌كند...

http://www.khabaronline.ir/news-147043.aspx
http://www.khabaronline.ir/news-147138.aspx

8 ارديبهشت 1390: منبع شناختن دين، قرآن، معصومين و علما هستند، نه مرتاضان و جن‌گيران (تصویر شماره 11)
آيت‌الله مصباح يزدي در ديدار با جمعي از پاسداران گفت: اراده خداوند همواره بر اين تعلق گرفته که دو دستگاه در برابر هم وجود داشته باشد: دستگاه پيامبران و دستگاه شياطين انس و جن.
وی افزود: شياطين انسي مانند مرتاض‌ها از قدرتي برخوردارند كه مي‌توانند به كمك آن ديگران را بفريبند؛ اما مردم بايد با انتخاب صحيح سعي كنند از دام شياطين رها شوند و با استفاده از اسباب هدايت راه درست را پيدا كنند.
وي با اشاره به داستان گوساله سامري و نقش آن در گمراهي بني‌اسرائيل گفت: طبق روايات هر اتفاقي که براي بني‌اسرائيل افتاده، براي امت اسلام هم رخ مي‌دهد. پس بايد بدانيم كه همواره سامري‌هايي هستند که مي‌توانند ما را بفريبند.
وي با اشاره به اين که نمي‌توان دين را از غير متخصص در امور ديني ياد گرفت، گفت: دين را بايد به كمك علما از قرآن و كلمات معصومين آموخت؛ نه از مرتاض و جن‌گير؛ و با استناد به اين که برخي افراد کارهايي مي‌کنند که ديگران از انجام آن عاجزند، نمي‌توان براي شناخت دين به آنها مراجعه کرد.
وي در پايان با بيان اين كه اگر فهميديم مسئله‌اي حق است، بايد تا آخر بر آن پافشاري کنيم، خاطرنشان کرد: اگر پس از بررسي ادله ولايت فقيه به حقانيت آن پي برديم، بايد پاي آن بايستيم و بدانيم که مخالفت با ولي فقيه مخالفت با ائمه و براساس روايات در حد شرك بالله است.

http://mesbahyazdi.com/farsi/?news=363

9 ارديبهشت ۱۳۹۰: حرکات منحرف و شيطاني جريان انحرافي برگرفته از غيبيات و عرفان‌هاي کاذب است (تصویر شماره 12)
به گزارش فارس، حسين فدايي در جمع اساتيد بسيجي دانشگاه‌هاي استان يزد در دانشگاه پيام نور مدعی شد: جريان انحرافی، عصر غيبت را پايان يافته و عصر حاضر را عصر حضور مي‌شمارد و عصر حاضر را به عنوان عصر تبعيت از ولي فقيه و ولي امر مسلمين نمي‌شمارد.
جريان انحرافي مدعي است وقتي که مستقيم از وليعصر دستور مي‌‌گيريد، چه نيازي به ولي فقيه و ولي امر داريد؟ کسي که خود را اسلام‌شناس و بي نياز از ولي امر و فقيه جامع‌الشرايط مي‌‌داند، منحرف است.
وي ادامه داد: مطالب ديگري نيز از جريان انحرافي و نفوذي ديده و شنيده شده که غيبيات و توسل به اجنه و شياطيني را مطرح مي‌‌کنند که درخور انسان مؤمن، شيعه، مقلد و مقيد به خط فقاهت نيست.
فدايي تصريح کرد: اين عقايد شيطاني است زيرا مجموعه آنچه مطرح شد، در فضايي از توجيهات ديني، توجيهات غيبي، به‌کارگيري طلسم و تسخير اجنه و... سامان پيدا مي‌کند.
وي ادامه داد: حرکات منحرف و شيطاني جريان انحرافي برگرفته از غيبيات و عرفان‌هاي کاذب و توسل به حضرت مهدي(عج) به شکل من درآوردي و خودساخته و خود پرورش داده است و اين فکر عقبه اجتماعي ندارد.

http://yalasarat.com/vdcd.j0s2yt05oa26y.html

۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰: جریان‌های انحرافی جن و طلسم!
عصر ايران- سيدجواد سيد پور: رشد تفكر انحرافي بسيار خطرناك است و پيامدهاي ناشناخته و ناگواري دارد چرا كه «توهم خودحق‌پنداري» تا بدانجا پيش مي‌‌رود كه حتي در مقابل خود حق و حقيقت نيز مي‌ايستد و درست به جهت همين اهميت است كه امروزه جامعه ايران بيش از هر زمان ديگري به احياگران و مصلحان بزرگ ديني همانند شهيد مطهري نياز وافر دارد تا جن‌زدگان نفرين‌زاده‌اي كه تمامي عرصه‌هاي عمومي و خصوصي را با اسطرلاب مهملات باطل خود تحليل مي‌‌كنند، بر سرجاي خويش بنشانند و راه خانه خدا را به نسل‌هاي پسيني نشان دهند.

http://jahannews.com/vdcf0tdyjw6dvxa.igiw.html

۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰: اينها مي‌‌خواهند به کافران و اجنه دست يابند.
سيدمرتضي نبوي در گردهمايي اصناف و بازاريان در مسجد امام خميني(ره) گفت: در جهان ما عده‌اي انسان‌هاي شيطان صفت و جنيان كافر وجود دارند كه مي‌‌توانند تأثيراتي را در ذهن و فكر افراد بگذارند و شايد اين جريان منحرف نيز با اين موجودات رابطه داشته باشند. حتي اعلام مي‌کنند که مي‌‌خواهند در مجلس آينده نيز شرکت نمايند و 150 نفر را به مجلس بفرستند. کار ديگر اين گروه منحرف از لحاظ عقيدتي، نفوذ در دستگاه‌هاي حساس جهت سوء استفاده از بيت‌المال و حضور در معاملات بزرگ و دريافت رانت مي‌باشد تا بتوانند درآمدهاي نامشروع کسب نمايند. آنها بايد بدانند که هيچ گونه پايگاه مردمي ندارند که بخواهند روي آن تکيه کنند. اينها مي‌خواهند مکتب ايراني را رواج دهند و يا به کافران و اجنه دست يابند اينها گرفتار انحرافات عقيدتي، سياسي، اجتماعي و اقتصادي هستند.

http://www.tabnak.ir/fa/news/162358

۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰: شنيدم که يکي از اين افراد را دستگير کرده بودند. اين شخص با چشمان بسته اسم هرکسی که وارد مي‌‌شد، نام پدر و مادر او را مي‌‌گفت!!
سیدمرتضی نبوی در جلسه هفتگی انصار حزب‌الله گفت: گروه انحرافي و فاسد قدرت طلب در کشور از درون اصولگرايي بيرون آمد و از همان ابتدا با روحانيت سپس مرجعيت و در نهايت با ولايت مشکل پيدا کرد. اين گروه علاوه بر انحراف در عقيده، مشي سياسي و انقلابي، انحراف در گرايش‌هاي اقتصادي نيز دارد که جاي بسيار تأسف و تعجب است...
وی در ادامه با متهم کردن اطرافیان رئیس جمهور به فساد عقیدتی و سوء استفاده از اعتقاد مردم به مهدويت، گفت: از وقتي که پيامبر اسلام(ص) مبعوث شدند، جنيان فقط در دنيا مي‌توانند جولان بدهند و قبلاً دستشان بازتر بود و يک مقدار از حوادث آينده را مي‌‌توانستند پيش‌بيني کنند. خلاصه اين که هميشه شياطين انساني و جن‌هاي کافر دست به دست هم مي‌دادند و توطئه‌هايي عليه اوليا و انبيا (عليهم السلام) مي‌کردند. اين واقعيتي است که فقط در کشور ما مطرح نيست در جاهاي ديگر بحث جن‌گيري و کمک گرفتن از آنها مطرح است و شايد گروه انحرافي که اخيراً مطرح شده‌اند به بعضي از کساني که از طريق فساد و انحراف عقيدتي به يکسري توانمندي‌هايي در اين باره دست پيدا کرده‌اند متوسل شده باشند و بعضي از مسائلي را مطرح کرده و بعد کارهايي انجام مي‌دهند و اين براي آنها جاذبه‌اي ايجاد کرده و توانسته‌اند در رئيس جمهور هم تأثير بگذارند و حمايت ايشان را جلب کنند.
وی افزود: در زمان فرعون يکسري ساحران و جادوگران بودند که کارهايي مي‌کردند که طناب‌هايي به حرکت در مي‌‌آمدند و اگر عصاي حضرت موسي(ع) نبود، اينها مردم را فريب مي‌‌دادند. در زمان ما هم شنيده‌ايم که در هند و... کساني هستند که از راه رياضت و يکسري کارهاي باطل قدرت‌هايي پيدا مي‌کنند. يا کساني هستند که چشم برزخي آنها باز مي‌‌شود و از راه باطل مي‌‌توانند مواردي را تشخيص دهند. اميدواريم خداوند مسئولين ما را از شر چنين کساني که از راه باطل به توانمندي‌هايي رسيده‌اند، حفظ کند.
سؤال: در مورد رأس اين گروه انحرافي و سفرهاي وي به هند توضيح بفرمائيد.
اصلاً احتياجي به سفر هند هم نيست؛ در ايران هم از اين آدم‌هاي باطل که کارهاي خارق‌العاده انجام مي‌دهند وجود دارد. در خبري شنيدم که يکي از اين افراد را دستگير کرده بودند. اين شخص با چشمان بسته اسم و اسم پدر و مادر هرکسي را که به او وارد مي‌شد، مي‌گفت.
نکته اينجاست که دوستان اگر با چنين پديده‌هايي برخورد کردند از جا در نروند؛ چرا که از راه باطل هم مي‌شود به يکسري کارهايي دست زد و اين مهم نيست که شخصي بتواند با جني‌هاي فاسق ارتباط داشته باشد و از اسراري که براي ما روشن نيست بخواهد بيان کند؛ چرا که اينها ملاک حق بودن نيست.

http://yalasarat.com/vdci.vapct1avvbc2t.html

14 اردیبهشت 1390: فراماسونرها ظواهر دين را حفظ كرده و کوشيدند محتواي دين را عوض کنند.
آیت‌الله مصباح یزدی در ديدار با سرداران، فرماندهان و پرسنل لشكر 17 علي بن ابيطالب-عليه‌السلام- قم با ابراز نگراني از به گوش رسيدن شعارهاي فراماسونري بيان داشت: در دوران مشروطه، فراماسونرها اسم و ظواهر دين را حفظ كرده و کوشيدند محتواي دين را عوض کنند و شعارشان اين بود كه از متدينين، افراد با سابقه ديني و آبرومند استفاده شود و به مردم، خود را ديندار و متدين معرفي مي‌کردند، ولي در جلسات سري‌شان ديني وجود نداشت و فرقي ميان مسلمان و يهودي و زرتشتي نبود.

http://mesbahyazdi.com/farsi/?news=370

۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰: یک جن‌گیر و رمال مشهور اخیراً توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده و اعترافات هولناکی را اقرار نموده است (تصویر شماره 13)
به گزارش جهان، در همین رابطه مدتی است که عناصر میانی و واسطه‌های این جریان تحت تعقیب قرار گرفته‌اند. برخی از این نفرات نیز طی روزهای گذشته دستگیر شده و برخی هم فراری و تحت تعقیب هستند.
همچنین یک جن‌گیر و رمال مشهور که سابقه همکاری با برخی اعضای دولت اصلاحات را نیز در کارنامه خود دارد، اخیراً توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده و اعترافات هولناکی را اقرار نموده است.
در همین زمینه گروهی که تحت عناوین دروغین عرفان و نزدیکی به امام زمان(عج) تحت حمایت جریان انحرافی بودند، شناسايی و دستگیر شدند.

http://www.jahannews.com/vdcdnk0fxyt09s6.2a2y.html

15 اردیبهشت 1390: نیازمند دعا برای حفظ جمهوری اسلامی از شر جن و انس و شیاطین هستیم.
سردار محمدعلی جعفری در نخستین برنامه متمرکز اجلاسیه سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس، در پادگان امام حسین(ع) شیراز، با بیان این که مردم پس از 33 سال هیچ گونه انحرافی در مسیر انقلاب را تحمل نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که شیاطینی علاوه بر شیاطین خارجی امروز برای مقابله با نظام اسلامی بسیج شده‌اند تا ظرف انقلاب را بشکنند. وي با بیان این که دعوای ما در فتنه 88 بر سر موضوع ولایت فقیه بود، اضافه کرد: جریاناتی انحرافی که در بخش‌های مختلف نظام نفوذ می‏کنند، از ابتدای انقلاب وجود داشته و همچنان ادامه دارند، اگرچه شکل آنها متفاوت است.
وی افزود: بسیاری اوقات در برابر برخی دسیسه‏ها باید صبر انقلابي داشت و سکوت کرد و اما امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند دعا برای حفظ جمهوری اسلامی از شر جن و انس و شیاطین هستیم.
وي با اشاره به لشکرکشی‏های غرب و امریکا به منطقه و تسخیر کشورهای همسایه ایران ابراز کرد: امریکايی‏ها حدود 10 سال است همه امکانات خود را در اطراف ایران بسیج کرده تا مردم ایران را از پای درآورده و انقلاب را متوقف کنند.
وی ادامه داد: وقتی دشمنان همه امکانات مادی خود را برای حذف انقلاب بسیج می‌کنند اما موفق نمی‏شوند، طبیعی است به هرنوع قدرت و توان دیگری دست بزنند و طبیعی است که به سمت قدرت‏های غیرطبیعی و غیرمادی بروند.
جعفری با اشاره به توانمندی‏های گسترده جمهوری اسلامی در عرصه‏های مختلف اظهار کرد: شیاطین همه قوای خود را برای حذف اثرگذاری جمهوری اسلامی بسیج کرده‏اند.

http://fars.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=15901

15 اردیبهشت 1390: هيچ انسان عاقلي حقايق دين را از جن‌گيران و جادوگران و مرتاضان نمي‌آموزد.
آیت‌الله مصباح یزدی در اولين گردهمايي فراگير قرارگاه عمار گفت: ما بايد در ابتدا خودسازي را سرلوحه کار خود قرار دهيم و سپس قدرت شناخت و تحليل خود را بالا بريم تا آراي حق را از آراي شيطاني تمييز دهيم و براي شناخت دين و حقايق ديني بايد به سراغ دين شناسان واقعي رفت که بيش از همه و عميق‌تر از ديگران دين را شناخته‌اند، زيرا هيچ انسان عاقلي حقايق دين را از جن‌گيران و جادوگران و مرتاضان نمي‌آموزد.

http://mesbahyazdi.com/farsi/?news=373

18 اردیبهشت 1390: جریان انحرافی اهل شریعت نیست (تصویر شماره 14)
به گزارش جوان آنلاین، محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با خانه ملت گفت: این جریان انحرافی هست که من اینها را اصولاً اهل شریعت نمی‌دانم، بیشتر آنها اهل طریقت و عرفان انحرافی هستند. به زبان ساده‌تر اینها می‌گویند اگر ما بتوانیم با خود آقا امام زمان(عج) ارتباط بگیریم، دیگر کاری به این واسطه‌ها نداریم. نهایت کار هم به نایب آقا می‌رسد. آخر کسی که با خود آقا امام زمان(عج) ارتباط داشته باشد دیگر نایب ایشان را به عنوان واسطه نیاز ندارد. این جریان را ما 100 درصد انحرافی می‌دانیم.

http://www.javanonline.ir/Nsite/FullStory/?Id=352407

21 اردیبهشت 1390: جرياني انحرافي گويا تمام نكات انحرافات گذشته را با هم در يك جا جمع دارد!!
آيت‌الله صادق لاريجاني در جلسه مسئولان عالي قضايي گفت: متأسفانه در زمان ما هم جريان انحرافي كه گويا تمام نكات انحرافات گذشته را با هم در يك جا جمع دارد، در كمرنگ كردن نقش علما و در ترويج ايراني‌گري و قوميت‌گرايي بسيار تلاش مي‌كند و مردم را ارجاع مي‌دهد به كوروش و هخامنش و ديگران و بعد از آن طرف در ترويج عرفان‌هاي كاذب، در جن‌گيري و رمالي هم تلاش مي‌كند كه مشخص نيست اينها چه نسبتي با دين دارد. در حالي كه اينها هم دم از روشنفكري مي‌زنند و با سكولارها خيلي راحت جمع مي‌شوند و همراهي مي‌‌كنند و هم با عده‌اي از هنرمندان لاابالي دمخور هستند و عرفان‌هاي كاذب را ترويج مي‌‌كنند و البته از اين كه با اجانب هم پنهاني ارتباط بگيرند خيلي ابايي ندارند.
رئیس قوه قضائیه افزود: بايد به هوش باشيم، نظامي كه بر اساس اسلام و بر اساس كتاب و سنت تشكيل شده مي‌ بايست مراقب اين جريان انحرافي و امثال آن باشد و بايد بدانيم كه ما مسلمانيم، مسلماني كه با حق تعالي عهد بسته كه راه او را طي كند و كتاب و سنت را تبعيت كند، اينچنين مسلماني حتماً اولين كارش فهم كتاب و سنت است و در اولين قدم نياز به متخصص و عالم فهمنده دين دارد اما شما در خصايص اين گروه انحرافي مي‌بينيد كه اين گروه دين را به گوشه‌اي در زندگي مي‌برند و مي‌گويند قلبت صاف باشد.
عقيده اينها اين گونه است كه در روابط با نامحرم آزادند! در رجوع به جن‌گير و رمال آزادند!
وي افزود: متأسفانه عقيده اينها اين گونه است كه در روابط با نامحرم آزادند، در تماس با روشنفكران سكولار و گاه ملحد و پريدن با آنها آزاد هستند، در رجوع به جن‌گير و رمال آزادند، با دراويش آزادند، آيا اين است حدود الهي؟ اين است حرمات الهي؟ وي گفت: اين جريان اتفاقاً در مفاسد اقتصادي هم غوطه‌ورند و بي امان جلو مي‌روند. وقتي كه انسان تقوا را از دست داد در همه مجاري و در همه مجال مشكل پيدا مي‌كند.
رئيس قوه قضائيه افزود: وظيفه همه عالمان دين است كه در مقابل اين انحرافات بايستند و مردم ما نيز به‏هوش باشند. ملت مسلمان و انقلابي ما به ياد دارند كه حضرت امام(ره) چگونه با تمام وجود مقابل تز انحرافي اسلام منهاي روحانيت ايستاد و هيچ گاه از خاطرم نمي‌رود كه امام چگونه به آنها خطاب مي‌كرد كه شما با روحانيون مخالف نيستيد بلكه با اسلام مخالفيد.
جريان انحرافي جن‌گيري و رمالي را روشنفكري جا مي‌زند
لاريجاني تصريح كرد: حالا هم همين است. اين جريان انحرافي در حالي كه جن‌گيري و رمالي را روشنفكري جا مي‌زنند در كمرنگ كردن نقش عالمان ديني و متخصصان علوم حقه تلاش مي‌‌كنند. مسلماً مقصود ما نفي عوالم باطن و عوالم معنا نيست. اما يقين داريم اكثر قريب به اتفاق اينها شيادند. مگر هرچيزي در عالم امكان دارد، وقوعش در مورد شخص خاص هم ثابت است؟ ممكن است كسي بتواند قدرت‌هاي مافوق طبيعي هم داشته باشد اما هركسي كه دكاني باز كند و بگويد من چنين قدرتي دارم آيا قدرت دارد؟ وانگهي هر قدرت شيطاني، هم مورد تأييد كتاب و سنت است؟

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002211291

21 ارديبهشت ۱۳۹۰: به برخي از دوستان نزديكم گفتم كه بيش از 90 درصد معتقدم كه او سحر شده است! (تصویر شماره 15)
آیت‌الله مصباح یزدی در ديدار با اعضاي حزب مؤتلفه اسلامي که متن کامل آن در هفته نامه شما منتشر شده است در انتقاد به عملکردهای دولت گفت: كم‌كم چيزهايي ظاهر شدند كه اصلاً قابل توجيه نيستند و هيچ منطقي آنها را تأييد نمي‌كند. نه برهان عقلي تأييد مي‌كند، نه دليل شرعي و نه اقتصادي و نه كار سياسي است. اين كه آدم جوري رفتار كند كه نزديك‌ترين دوستان و صميمي‌ترين همكارانش هم آزرده و با او مخالف شوند و توي روي او بايستند، اين رفتار براي يك سياستمدار در هيچ منطقي پذيرفته نيست. سياستمداران، دشمنان صريح‌شان را هم يكجوري نگه مي‌دارند كه روزگاري از آنها استفاده كنند.

آن وقت انسان با صميمي‌ترين دوستانش طوري برخورد كند كه انگار دارد با دشمنانش برخورد مي‌كند، آن هم با رفتارهاي سبكي كه در عزل بعضي از وزرا شد. آن وقت اين سؤال مطرح شد كه اين رفتارها اصولاً چگونه با منش اين شخص سازگارند؟ بهره هوشي اين شخص به تصديق دوست و دشمن از حد متعارف بالاتر است، پس چگونه شيفته يك شخص عادي مي‌شود؟ آن هم شيفتگي‌اي كه چنين حركات نامعقولي از او سر بزند! يك وقتي به برخي از دوستان نزديكم گفتم كه بيش از 90 درصد معتقدم كه او سحر شده است! اين وضعيت ابداً طبيعي نيست. هيچ آدم عاقلي چنين كارهايي نمي‌كند، مگر آن كه اختيار از او سلب شده باشد. اين كارها هيچ توجيهي ندارند. يك وقت كسي اشتباهي مي‌كند، آن وقت هرچه او اشتباه مي‌كند، اين فرد مي‌آيد و توجيه مي‌كند! كسي كه 10 تا دوست دارد، 9 تا دوستش را مي‌گذارد كنار و كارهاي دهمي را توجيه مي‌كند! آيا اين يك كار عاقلانه است كه انسان دائماً به آن 9 نفر اعتراض كند و حتي يك بار هم به آن دهمي اعتراض نكند؟ چطور همه اشتباه مي‌‌كنند و كنار زده مي‌شوند، اما اين يكي مي‌شود مطلق و هرچه مي‌گويد درست است؟ اين قضيه اصلاً توجيه ندارد، اما گفتن اين حرف‌ها عوامانه است و كاري است كه پيرزن‌ها مي‌‌كنند. زن و شوهرها سر هر قضيه‌اي كه دعوا مي‌‌كنند، مي‌‌گويند جادو شده. حرف عاميانه‌اي بود كه بگوييم لابد او را جادو كرده‌اند. حرفي نبود كه بشود همه جا زد، مضافاً بر اين كه ما خودمان هم اهل اين كارها نبوديم. نه پدرمان جادوگر بود، نه خودمان اين كاره بوديم.

شخص مسئله‌دار، اين آقا را مسخر كرده/ البته اينها همه مسموعات هستند و بنده به چشم خودم نديده‌ام!

بعد روي كارها و حرف‌هاي شخص جنجال‌آفرين حساس شديم، ديديم خيلي حرف‌هاي بوداري است و اصلاً حرف‌هاي ساده‌اي نيست. بنده روز به روز احساس كردم كه خطر بسيار عظيمي در اين جريان نهفته است و تلاش زيادي در اين راه شده. عقلم نمي‌رسيد كه آيا هيپنوتيزم است، سحر است، ارتباط با مرتاضين است؟ بنده اين جور چيزها را بلد نيستم، ولي مي‌دانستم كه در اين قضيه، چيزي غيرطبيعي وجود دارد. ديديم كه اين شخص مسئله‌دار، اين آقا را مسخر كرده و او توي مشتش هست. البته قرائن فراوانند و خود شما بيشتر از ما اطلاع داريد كه حتي تأثير نگاه و برخورد و آثار طلسمات و چيزهايي از اين قبيل در كار است. البته اينها همه مسموعات هستند و بنده به چشم خودم نديده‌ام.

وی در ادامه افزود: گاهي حرف‌هايي از اين قبيل شنيدم كه الان آقا امام زمان(عج) خودشان دارند جامعه را اداره مي‌‌كنند! اين حرف ممكن است براي متدينين و علاقه‌مندان به آقا امام زمان(عج) خوشايند باشد كه يعني آقا خيلي به جامعه ما عنايت دارند و بركاتشان، بيشتر شامل جامعه ما مي‌‌شود، اما وقتي انسان به اين سخن فكر مي‌‌كند و به نتايج احتمالي كه از اين حرف گرفته مي‌‌شود، قضيه به اين شكل درمي‌‌آيد که وقتي خود آقا دارند كشور را اداره مي‌‌كنند، نيازي به واسطه نداريم. حرف خيلي زيبا و كشش‌داري است و معنايش اين مي‌شود كه الحمدلله جامعه ما به جايي رسيده است كه خود آقا امام زمان(عج) دارند آن را اداره مي‌‌كنند و لذا احتياج به واسطه نداريم و نايب نمي‌خواهيم!

حالا شما ببينيد با چه منطق و كتاب و بحث و استدلالي، سخني بيان مي‌‌شود كه اگر در ذهن مردم جا بيفتد، پيامدهاي عظيمي دارد. اصلاً چه كسي جرأت داشت و مي‌‌توانست چنين حرفي را در جامعه مطرح كند و جا بيندازد كه شما احتياج به ولي فقيه نداريد. وقتي خود امام زمان(عج) دارند مديريت مي‌‌كنند، نايب به چه كار مي‌‌آيد؟ اگر قضيه به همين شكل پيش برود و قدرت و رياست هم دست چنين فردي بيفتد، بودجه مملكت هم در اختيارش قرار بگيرد و به احتمال 99 درصد كمك‌هاي خارجي هم به آن ضميمه شود، ببينيد چه بساطي در كشور راه مي‌‌افتد و چگونه در ميان جوانان جا مي‌افتد كه كسي در مملكت سر كار است، بالاتر از ولي‌فقيه است و اصلاً خودش با امام زمان(عج) ارتباط دارد. البته اين احتمال، يك در ميليون است، ولي وقتي محتمل قوي است، بايد به احتمال ضعيف هم بها داد كه يك روز صبح بلند نشويم و ببينيم كه سيد علي محمد باب ديگري به دست خود ما و به بهاي خون شهداي ما سر كار آمده است!

از نخست وزير هندوستان، وقت مي‌‌گيرد و به ملاقات او مي‌‌رود...

وی در ادامه مدعی شد: باب ديگر ارتباط با برخي از مقامات خارجي است كه براي مقامات رسمي كشور هم به آساني فراهم نمي‌شود. البته بنده در هيچ يك از جلسات آنها حضور نداشته‌ام، ولي قرائن زيادي وجود دارند كه ايشان سفرهاي متعددي به كشورهاي خارجي، اعم از شرق و غرب داشته و با بالاترين شخصيت‌هاي آن كشورها ملاقات كرده و اخبارش هم در هيچ جا منعكس نشده است. بعضي از شخصيت‌هايي كه مسئولين سطح بالاي كشور هم هستند، مي‌‌گفتند ملاقات با آن افراد براي ما ميسر نيست، ولي او به راحتي از تهران پرواز مي‌كند و به لندن مي‌رود و با فلان شخص ملاقات مي‌كند. يا فرض كنيد از نخست وزير هندوستان، وقت مي‌گيرد و به ملاقات او مي‌رود.

اينها بيماري است!

ایشان در پاسخ به این سؤال که در این بین وظیفه چیست، گفت: بايد در درجه اول طرفي را كه شيفته شده به اشتباهات خودش واقف كرد و نجاتش داد- البته اگر عامل طبيعي در ميان باشد - و در درجه دوم بايد خواصي را كه فريب خورده‌اند، نجات داد. از بنده نقل شده و برخي هم كتباً يا شفاهاً به بنده مراجعه مي‌‌كنند و مي‌پرسند كه شما به چه دليل نسبت‌هايي از قبيل فراماسونري را به طرف مي‌دهيد؟ مي‌‌گوييم ما علم غيبي نداريم. قرائني هستند كه ايجاب مي‌‌كنند احتياط كنيم. نسبت قطعي هم به كسي نمي‌دهيم، اما چون اين احتمال وجود دارد، بايد حواسمان را جمع كنيم.

وی در انتها با اتهام بیماری به رئیس جمهور گفت: كدام منطق سياسي ايجاب مي‌‌كند كه ايشان در برابر حكم رهبري كه اينقدر از او حمايت كردند، بايستد و ايشان، همه علما و مراجع و همه متدينيني را كه تابع مراجع، مخصوصاً تابع مقام معظم رهبري و عاشق ايشان هستند، از خود ناراضي كند؟ تمام همكاران نزديك خود، حتي برادر خود را ناراضي كند، آن هم به خيال اين كه فردي در كنارش هست كه فوق العاده است؟ كدام منطق عقلي اين را قبول مي‌كند؟ اينها شاهد بر اين است كه اين جريان، عادي نيست. اينها بيماري است. اگر كسي راهش را بلد است، بايد بيماري را علاج كرد و بيمار را نجات داد، والا بايد تلاش كرد كه خطر اين جريان گسترش پيدا نكند.

هفته نامه شما- شماره 706-شنبه 24 اردیبهشت 1390-صص8-9

26 ارديبهشت ۱۳۹۰: تابع هر جن‌گيري نمي تواند فتوادهنده و تابع اسلام باشد.

آيت‌الله مصباح يزدي، در ديدار با جمعي از پاسداران گفت: با اشاره به اين كه همان گونه كه وقتي شخصي مريض مي‌شود به پزشك مراجعه مي‌‌كند گفت: روحانيت و فقها نيز پزشك دين هستند و تابع هر جن‌گيري نمي تواند فتوا دهنده و تابع اسلام باشد.

http://mesbahyazdi.com/farsi/?news=383

26 اردیبهشت 1390: بابیت در بطن جریان انحرافی!

حجت‌الاسلام علی احمدیان در تبیین سخنان آیت‌الله مصباح گفت: جریان انحرافی و اطرافیان آن دور هم جمع شده‏اند و با تشکیل یک جریان شبه فراماسونری این ادعا را مطرح کرده‏اند که حکومت به طور مستقیم توسط شخصی که با امام زمان(عج) در ارتباط است، اداره می‌شود و با طرح این ادعا سعی در متزلزل کردن اعتقاد مردم نسبت به مرجعیت و ولایت فقیه را دارند این یک هشدار جدی برای رواج تفکر بابیت است.

http://borhan.ir/NSite/FullStory/News/?Id=994

31 ارديبهشت 1390: حلقه مرتبطین با ع- غ چه کسانی هستند؟

گزارش اختصاصی 9 دی از ارتباط شخصیت‌های سیاسی جریانات مختلف با متهم شیطانی.

گزارش سرویس سیاسی- هر روز اخبار موثقی در منابع اطلاعاتی و امنیتی کشور از ارتباطات یک عنصر مجهول النسب و مبهم با شخصیت‌های دولت فعلی و برخی از مسئولان بلندپایه دولت اصلاحات دست به دست می‌شود. این اخبار هر چند یک طرفه و علیه کلیت دولت و رئیس جمهور در رسانه‌های مختلف منتشر می‌شود اما واقعیت ماجرا حاکی از ارتباط نگران کننده برخی از شخصیت‌های پرحاشیه نه فقط در دولت فعلی است که سابقه آن به دولت‌های قبل نیز می‌رسد. به نظر می‌رسد پدیده‌ای که این روزها نقل آن نُقل محافل سیاسی و فرهنگی رسانه‌ای شده، باید جدی گرفته شود... (تصویر شماره 16)

http://www.9day.ir/article/317

2 خرداد 1390: چرا جریان انحرافی را با فراماسونری می‏سنجند؟

حجت‌الاسلام سيدمحمود نبویان: گروه آقای مشایی بسیار خطرناک است، باید بیدار و حواس جمع بود. این چند روز تمرد و گوش ندادن به فرمان مقام معظم رهبری چه معنایی دارد با این که معظم له به او فرموده است: «امریکا و اسرائیل از این اقدام خوشحال می‌شوند نه مؤمنین!» جای درد این‏جاست که انحراف آنها به اسم ولایت و اسلام است.

http://borhan.ir/NSite/FullStory/News/?Id=1056

2 خرداد 1390: جریان انحرافی اطلاعات خود را از ارواح خبیثه می‌گیرد.

حجت‌الاسلام علی فلاحیان، وزیر اسبق اطلاعات: جریان انحرافی اطلاعات خود را از ارواح خبیثه می‌گیرد و از طرق غلط و شیطانی رایج در برخی کشورها مانند هند بهره می‌برد، برای جلوگیری از ترویج این افکار در جامعه باید با آنها قاطعانه برخورد کرد.

http://nasimonline.ir/NSite/FullStory/News/?Id=227776

13 خرداد 1390: با طرح مسائل رمالی و جن‌گیری می‌خواهند رابطه جوانان را با اسلام ناب قطع کنند.

حجت‌الاسلام سعیدی خطیب نماز جمعه قم در بخش دیگری از سخنان امروز خود اظهار داشت: دشمنان قرآن ما را آتش می‌زنند اما منشور کوروش را به ما می‌دهند تا در کشور به نمایش بگذاریم و با طرح مسائل رمالی و جن‌گیری می‌خواهند رابطه جوانان را با اسلام ناب قطع کنند.

http://nasimonline.ir/NSite/FullStory/News/?Id=232001

 

 

 

 

 

 

 


پرده هشتم:

 

جریان اقتدارگرا برای باورپذیرتر شدن دروغ‌هایش دو نفر را به عنوان جن‌گیر وارد ماجرا می‌کند

جریان اقتدارگرا برای کامل کردن عملیات روانی و همچنین وارد کردن ضربه آخر و کلید زدن دستگیری‌های گسترده، دو نفر را که با تبلیغات گسترده جن‌گیر معرفی کرده است، به مهندس مشایی و همکاران او در دولت منتسب می‌کند.

14 ارديبهشت ۱۳۹۰: هویت واقعی جن‌گیری که به جریان انحرافی نزدیک شده بود+ متن دستخط.

به گزارش شفاف نیوز: وصی وی مدعی است که «ع- غ» بعد از مدتی با آقای «ر» که هم اکنون از مقامات جریان انحرافی است، آشنا می‌شود و بعداً از طریق وی با برخی دیگر از مقامات مشهور جریان انحرافی آشنا می‌شود. به ادعای وصی وی، این مقامات جریان انحرافی گاهی به صورت هفتگی به منزل وی رفت و آمد می‌کردند و برخی از سخنان جنجالی آنان نیز ناشی از القائات خاص وی می‌باشد. این که چگونه فردی شیطان‌صفت توانسته خود را به برخی مقامات نزدیک کند، شاید کار چندان دشواری نباشد. چرا که گفته می‌شود نامبرده به‌رغم باطن شیطان صفتش، ظاهری کاملاً متفاوت دارد و مدعی است که حافظ کل قرآن و نهج‌البلاغه نیز می‌باشد و در برخی محافل به تفسیر آیات قرآن نیز می‌پرداخته است اما آنچه مسلم است، تمام این رفتارها در واقع برای نزدیک شدن به مؤمنین و ضربه زدن به دین خدا از طریق انحرافات آنان بوده است. کما این که نامبرده دچار مفاسد متعدد اخلاقی نیز می‌باشد و در نزد دوست بسیار نزدیکش که اکنون وصی نیز هست، از سخیف‌ترین ادبیات جنسی استفاده می‌کرده است.

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=55241

۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰: یک جن‌گیر و رمال مشهور اخیراً بازداشت شده و به مسائل هولناکی اعتراف كرده است.

به گزارش جهان، در همین رابطه مدتی است که عناصر میانی و واسطه‌های این جریان تحت تعقیب قرار گرفته‌اند. برخی از این نفرات نیز طی روزهای گذشته دستگیر شده و برخی هم فراری و تحت تعقیب هستند.

همچنین یک جن‌گیر و رمال مشهور که سابقه همکاری با برخی اعضای دولت اصلاحات را نیز در کارنامه خود دارد، اخیراً توسط یک نهاد امنیتی بازداشت شده و اعترافات هولناکی را اقرار نموده است. در همین زمینه گروهی که تحت عناوین دروغین عرفان و نزدیکی به امام زمان(عج) تحت حمایت جریان انحرافی بودند شناسايی و دستگیر شدند.

http://www.jahannews.com/vdcdnk0fxyt09s6.2a2y.html

18 اردیبهشت 1390: بازداشت رمال دوم مرتبط با جریان انحرافی دولت.

روزنامه جوان خبر داد: «م- ط» یکی از مدعیان دروغین که دارای انحرافات فراوان بود، بازداشت شد.

از جمله موارد انحرافی نامبرده که در کلاس‌های به اصطلاح عرفان حلقه ارائه می‌نمود، مي‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

۱- رد شفاعت و توسل به ائمه معصومین

۲-تعبیر دین به خرافه

۳- کلاس‌های خلاف شرع و عرف (کلاس‌های مختلط زن و مرد بدون رعایت پوشش اسلامی و عرفی)

۴-کسب درآمدهای غیرقانونی (به عنوان مثال نامبرده برای برگزاری 6 دوره کوتاه مدت از هر نفر 300 هزار تومان دریافت می‌کرده است)

۵- تبلیغ پلورالیسم دینی

۶- وابستگان این فرقه، منکر شفاعت و توسل به ائمه هستند این در حالی است که برای خود نوعی ولایت قائلند که مرتبطین حلقه از طریق آنها می‌توانند به روح‌القدس متصل شوند.

۷- طرح مسائلی درخصوص احضار ارواح و رابطه با جنیان (نامبرده مدتی طولانی با یک جن‌گیر در ارتباط بوده است)

۸- بازی با کلمات و الفاظ و مصادره به مطلوب آن جهت اعمال فرقه‌ای

۹- بی بند و باری و فحشای معنوی

۱۰- درمانگری با استفاده از روش‌های شیطانی

۱۱- توهین به مقام الوهیت

http://www.khabaronline.ir/news.aspx?id=149257

21 اردیبهشت 1390: آنچه درباره ارتباط برخي از اين افراد با اجنه گفته مي‌شود، حقيقت دارد.

حميدرضا مقدم‌فر، مديرعامل خبرگزاري فارس كه به عنوان داور در نشست طلاب حوزه علميه آيت‌الله مجتهدي تهراني شركت كرده بود، با متهم کردن اطرافیان رئیس جمهور به ترویج عرفان‌گرايي كاذب و معناگرايي خرافه‌آميز، مدعی شد: آنچه درباره ارتباط برخي از اين افراد با اجنه گفته مي‌شود، حقيقت دارد اما نبايد جريان انحرافي را در اين مسئله خلاصه كرد، چراكه مشكل اصلي اين جريان جن‌گيري نيست و انحراف آنها بسيار عميق‌تر است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9002210676

26 ارديبهشت ۱۳۹۰: جزئیات منتشر نشده از رمال جریان انحرافی

پس از دستگیری یکی از رمالان مرتبط با جریان انحرافی مشخص شده است که وی ارتباطات گسترده‌ای را نیز با بسیاری از چهره‌های جریان اصلاحات داشته است.

به گزارش «جوان آنلاین»، شنیده شده فرد مزبور دارای ارتباط با دو تن از وزرای امنیتی و فرهنگی دولت اصلاحات به نام‌های «ی» و «م» که امروز به صف اپوزیسیون خارج‌نشین پیوسته بوده است. وی همچنین ارتباطات تنگاتنگی را نیز با (غلامحسین ک) یکی از چهره‌های مؤثر کارگزاران داشته و وی را در بسیاری از پروژه‌های اقتصادی‌اش یاری می‌کرده است.

وی علاوه بر این دارای ارتباطات بسیار عمیقی با (سیدمحمد خ) از چهره‌های برجسته اصلاحات داشته است به گونه‌ای که پس از ارتباط‌گیری عناصر مؤثر جریان انحرافی با رمال یادشده، نامبرده از وی گلایه کرده و نسبت به قطع همکاری انتقاد کرده است!

گفته می‌شود مشخص شده که رمال یاد شده دارای ارتباطاتی نیز با رژیم صهیونیستی بوده و قدرت شیطانی و تصرف خود را از طریق اهانت به قرآن و عدم اهتمام به فرايض دینی همچون نماز به دست آورده است.

گفته می‌شود فرد مزبور با توجه به تصرف شیطانی كه داشته بسیاری از پروژه‌های اقتصادی جریان انحرافی و مواردی را که مستقیماً با لیدر این جریان و نزدیکانش مربوط بوده كه نیاز به دستورات لازم داشته با قدرت وی منجر به پاراف می شده و نامبرده از این پروژه‌های كلان درصدهای نجومی دریافت می‌كرده است. گفتنی است رمال مذکور در دفتر لیدر جریان انحرافی دارای جایگاه و اتاقی خاص بوده که هیچ کس جز این دو و یکی - دو چهره مطمئن در این جریان حق ورود به آن را نداشتند.

http://www.javanonline.ir/Nsite/FullStory/?Id=352926

28 ارديبهشت ۱۳۹۰: یکی از رمالان در ارتباط با جریان انحرافی روزانه از مدفوع خشک شده خود تناول می‌کرده است! (تصویر شماره 17)

اخبار به دست آمده حکایت از آن دارد یکی از رمالان در ارتباط با جریان انحرافی که اخیراً بازداشت شده، دارای انحرافات و مفاسد عمیق اخلاقی – دینی بوده است. جوان آنلاین پیشاپیش از انتشار چنین مواردی ضمن طلب بخشش از حضرت باریتعالی از خوانندگان نیز پوزش می‌طلبد ولی از آنجا که انتشار چنین مواردی به روشن شدن اذهان عمومی و مشخص شدن بیشتر عمق انحراف این جریان می‌شود، ضمن انتشار این اطلاعات، از بینندگان سایت می‌خواهد اگر مطالب مستندی در مورد نامبرده دارند با تلفن 88498443 تماس و یا از طریق پست الکترونیک سایت با ما تماس حاصل نمایند.

به گزارش«جوان آنلاین»، نامبرده از طریق آغشته کردن قرآن به نجاست بوده به قدرت شیطانی دست پیدا کرده و از این طریق اعمال شنیع و غیر اخلاقی خود را دنبال می‌کرده است.

در پرونده وی برداشتن بکارت دختران و ارتباط با زنان شوهردار وجود داشته است. برخی از کسانی که مورد تجاوز وی قرار گرفته اند، تصریح کرده‌اند که آنان به ناگاه و بدون داشتن اختیار به مسیری هدایت شده و با رجوع به منزل نامبرده خود را در اختیار وی قرار می‌دادند. گفته می‌شود تاکنون 360 فقره تجاوز در پرونده وی ثبت شده است.

همچنین گفته می‌شود وی به ریاضت‌های عجیب غیرشرعی دست زده و به طور مثال روزانه از مدفوع خشک شده خود تناول می‌کرده است.

نامبرده همچنین ادعا کرده که تمام پیشگویی‌های وی تحقق یافته است. وی در پاسخ به این سؤال که چطور برخی از پیش‌بینی‌های وی مثل فرجام انتخابات شوراها نادرست از آب درآمده، گفته است: اجنه‌ها دروغ هم می‌گویند که یک موردش همین بوده است.

وی همچنین دارای رمز «...» بوده که با ترکیب با دو رمز دیگر فرعی می‌توانسته است قلب، هوش و چشم افراد را بی اثرکرده و به تعبیر عوامانه کر و کور کند.

این گزارش حاکی است، وی دارای تسلط کامل به علم جفر بوده و به علوم انرژی درمانی نیزآگاهی داشته بگونه ای که در ایام بیماری ملک فهد برای درمان وی نیز چند ماهی را در کاخ او گذرانده است.

http://www.javanonline.ir/Nsite/FullStory/?Id=353066

10 خرداد، 1390: این آقای غفاری کسی است که با رمل و جن و جن‌گیری و این حرفا سر و کار دارد...

آیت‌الله عبدالنبی نمازی در حاشیه درس خارج فقه خود مدعی شد: در هفته‌های اخیر چند نفر را دستگیر کردند که اینها جزو ارباب جمعی رئیس دفتر رئیس جمهور هستند. شخصی به نام غفاری و چند نفر دیگر و یکی هم شخصی است در لباس روحانیت به نام امیری‌فر که در تهران آن مجمع روحانیت ولایی را تشکیل داده که وصل به رئیس دفتر رئیس جمهور است که ایشان هم دستگیر شده است. اینها در اعترافات خودشان چیزهای تکان دهنده‌ای را بازگو کردند مفاسد اقتصادی با ارقام بالا. این آقای غفاری کسی است که با رمل و جن و جن‌گیری و این حرفا سر و کار دارد و این قدرت تصرف را هم از راه اهانت به مقدسات به دست آورده است. می‌دانید که مرتاض‌های هندی ریاضت‌های خلاف شرع دارند و به این قدرت می‌توانند دست پیدا کنند که این غفاری هم گفتند که همین طور است و به قرآن اهانت کرده است که تعبیر آن را نمی‌توانم بیان کنم و خود شما متوجه می‌شوید که منظور چیست مانند هتک قرآن و تنجیس قرآن. بعضی بزرگان گفتند که الآن در امریکا هم این مسائل را دارند و سازمان نظامی دارند که کارهایشان را با سحر و جن و... انجام می‌دهند. الآن کشورهای اروپایی هم رو به این مسئله آورده‌اند.

http://safirevelaayat.ir/article/1094

10 خرداد 1390: خبر دادن از آینده با کمک شیطان، نوعی شرک است

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در مسجد دانشگاه تهران با بیان روایاتی از ائمه معصومین(ع)، خبر دادن از برخی اتفاقات توسط سحر و کهانت را ممکن اما نادرست دانست و گفت: بر اساس روایات، بعید نیست که شیاطین جن و انس به بعضی‌ها خبرهایی بدهند که فلان اتفاق خواهد افتاد و آن اتفاق هم بیفتد. بعد هم این اطلاع را لطف خدا به خود تلقی نمایند تا اعتمادها را جلب کنند و دیگران را گمراه کنند. در آخرالزمان باید خیلی منتظر این قبیل اتفاق‌ها باشیم. این گونه امور به‌هیچ وجه معیاری برای حقانیت نیست.

مشاور ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، با نادرست دانستن مراجعه به کسانی كه چنین قدرت‌هایی دارند، به روایاتی در این زمینه اشاره کرده و گفت: یکی از اصحاب امام صادق(ع) از حضرت سؤال کرد در منطقه ما کسی است [از همین کاهن‌ها] که مردم وقتی چیزی را گم می‌کنند، از او می‌پرسند و او خبر می‌دهد. آیا ما هم می‌توانیم از او بپرسیم و کمک بگیریم؟ حضرت در پاسخ او فرمودند رسول خدا(ص) فرمودند هر کس سراغ چنین افرادی برود و به سخنش اعتماد کند، به کتاب خدا کافر شده است.

http://www.rajanews.com/detail.asp?lang_id=&id=91416

 

 

 

 

 

 

 


پرده نهم:

رئیس جمهور: باعث انبساط خاطر شد!

18 اردیبهشت 1390: باعث انبساط خاطر شد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری دكتر احمدي‌نژاد در جلسه هيأت دولت با اشاره به برخي شايعات خرافي مبني بر وجود رمال در هيأت دولت اظهار داشت: بحث‌هاي شنيده شده در خصوص رمال در دولت باعث انبساط خاطر شد. اگر بنا باشد رمال و جن‌گير كارايي داشته باشند چرا آنان كاري براي خودشان نمي‌كنند.

دكتر احمدي‌نژاد با تأكيد بر اين كه كشور را بايد با علم، عقل و فداكاري ساخت، افزود: امروز در كل جهان يك نظام الهي موفق در حال درخشش است و در بسياري از مسائل علمي از جمله فضايي، هسته‌اي، بيوتكنولوژي، اقتصاد و مديريت ايران جزو كشورهاي برتر است و حرف براي گفتن دارد.

رئيس جمهور همچنين با اشاره به برخي انتقادات صورت گرفته عليه دولت گفت: امروز تخصصي ترين دولت در طول نظام جمهوري اسلامي ايران تشكيل شده است، كساني كه در رقابت با ديگران هستند، بهتر است اخبار دروغ منتشر نكرده و موازين اخلاقي را رعايت كنند تا آسيبي به چهره نظام و ملت وارد نشود.

http://www.president.ir/fa/?ArtID=28029

 

 

 

 

 

 

 


پرده دهم:

دفاع تمام قد ولایت از خادمان ملت؛ تحریف و سانسور دوباره سخنان رهبری...

8 خرداد 1390: آن چيزی كه امروز در قوه مجريه وجود دارد، يك شاكله خوب و مطلوب است

امام خامنه‌ای در دیدار با نمایندگان مجلس فرمودند: مطلب ديگر هم همين توصيه‌ای است كه من هميشه دارم و آن، هم‌افزايی با قوه مجريه است - قوه مجريه و قوه قضائيه، ليكن عمدتاً قوه مجريه؛ چون سر و كار مجلس با قوه مجريه است - بايد هم‌افزايی كرد. نبايستی كار را جوری تنظيم كرد، جوری پيش برد كه معنايش دعوا و اختلاف باشد؛ اين در بيرون، روی مردم، خيلی تأثيراتش بد است. گاهی ديده مي‌ شود كه مثلاً در مجلس، در يك نطقی، در يك اظهار نظری، يك حرفی زده مي‌شود. خب، حرف كه زده شد، پرتاب شد ديگر. اگر خدای نكرده حرفی باشد كه كسی را يا جمعی را متهم كند، جبرانش به آسانی ممكن نيست؛ مردم را نااميد مي‌كند. امروز مسئولين دارند تلاش مي‌‌كنند، كار مي‌‌كنند. نگوييد فلان ضعف و فلان ضعف وجود دارد. بنده به ضعف‌ها آگاهم. شايد بنده بعضی از ضعف‌ها را هم بدانم كه خيلی‌های ديگر ندانند. با وجود اين ضعف‌ها، آن چيزی كه امروز در قوه مجريه وجود دارد، يك شاكله خوب و مطلوب است. در كشور دارد كار انجام مي‌ گيرد. خب، بايستی همكاری كرد، بايد كمك كرد؛ هم مجلس كمك كند به دولت، هم دولت كمك كند به مجلس.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=12559

11 خرداد 1390: مؤكدآً يادآوري مي‌شود اخبار مربوط به مقام معظم‌رهبري صرفاً از مجاري رسمي انتشار مي‌يابد

دفتر مقام معظم رهبري با انتشار اطلاعيه‌اي اعلام كرد: بيانات، اخبار و مطالب موثق و قابل اعتماد در خصوص رهبر معظم انقلاب فقط از طريق مجاري رسمي منتشر مي‌شود. لذا از رسانه‌ها‌ انتظار مي‌رود از نقل اخبار غير موثق و غير مستند جداً خودداري كنند.

متن اطلاعيه به اين شرح است:

بسمه تعالي

با توجه به برخي اظهارات درخصوص تدابير و بيانات و مواضع مقام معظم رهبري مدظله‌العالي كه حاوي مطالب خلاف واقع بوده و از راه‌هاي غير موثق و غير مستند در اختيار گويندگان آنها قرار گرفته است، ضمن تحذير آقايان محترم از نقل اين قبيل مطالب بي اساس، مؤكداً يادآوري مي‌شود كه اخبار مربوط به معظم له صرفاً از مجاري رسمي انتشار مي‌يابد و از رسانه‌ها (خبرگزاري‌ها، مطبوعات و سايت‌ها و …) انتظار مي‌رود از درج مطالبي كه به شيوه‌هاي ديگر منتشر مي‌شود، جداً خودداري كنند.

http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=contentShow&id=8143

 

 

 

 

 

 

 


پرده یازدهم

مشایی خودش مسئله سحر را مطرح کرده است!

با گذشت چند روز کم کم اقتدارگرایان احساس می‌کنند خودشان مورد سوء ظن و تمسخر مردم قرار گرفته‌اند و کمتر کسی دروغ‌های آنها را باور می‌کند، به همین جهت با فرار به جلو، عملیات روانی را که خود فاز جدید آن را از دوسال پیش شروع کرده‌اند به مهندس اسفندیار رحیم مشایی و همکارانش در دولت نسبت می‌دهند! از طرفی با روشن شدن ابعاد مشارکت رأس فتنه در این عملیات روانی، بخصوص پس از انتشار مقاله «آدرس جریان انحرافی راچه کسی داده است؟» در یکی از روزنامه‌ها، بدنه ساده‌اندیش این جریان هم منفعل می‌شود و نمی‌داند با‌ «...» و جریان سبز در انتقاد از دولت همنوا بشود یا نه! 

به عنوان نمونه سایت «برهان» بعد از آشکار شدن این رسوایی با درج یک نظرسنجی به نقد عملکرد جریان اقتدارگرا در تخریب دولت پرداخت: (تصویر شماره 18)

borhan.ir

19 ارديبهشت 1390: گفت و شنود با يک جن! 

گفت: این قضیه ارتباط بعضی‌ها با «جن‌گیر»ها و «رمال»ها و «فال بین»ها دیگر چه صیغه‌ای است؟!

گفتم: چرت و پرت می‌گویند.

گفت: ولی شواهدی در دست است که همان جریان انحرافی این چرت و پرت‌ها را شایع می‌کند.

گفتم: احتمالاً می‌خواهند رد گم کنند تا اگر کسانی خواستند علت برخی از اقدامات مشکوک آنها را کشف کنند، به جای یافتن سرنخ‌های اصلی، در قضیه جن و جن‌گیر و رمالی و اینجور چیزها متوقف شده و از پیگیری ماجرا منصرف شوند!

گفت: عجب کلکی سوار کرده‌اند! دارند همه کاسه کوزه‌ها را سر جن بیچاره می‌شکنند!

گفتم: چه عرض کنم؟!... شخص قالتاقی داشت از کنار یک جن رد می‌شد، تا چشم جن به او افتاد، زیر لب گفت؛ بسم الله، اعوذ بالله... این دیگه کیه؟!

http://naghdnews.com/news-analytics/joke/13900-tanz.html

7 خرداد 1390: جريان انحرافي با «جن انگليسي» ارتباط دارد!

كرمان- خبرنگار كيهان: حسين شريعتمداري مدير مسئول روزنامه كيهان عصر پنجشنبه در اجتماع بزرگ اصولگرايان استان كرمان و درجمع اعضاي شوراي هماهنگي گفت: ماجراي ارتباط جريان انحرافي با «جن» و يا توسل آنها به «سحر و جادو» كه از سوي همين جريان به آن دامن زده مي‌شود، يك «طرح فريب» براي رد گم كردن است و جريان انحرافي با پيش كشيدن مسئله «سحر و جادو» و ارتباط با «جن» در پي آن است كه بررسي‌هاي قضايي و پيگردهاي اطلاعاتي را در اين نقطه متوقف كند تا دست‌هاي پشت پرده اين جريان و ارتباط‌هاي بيروني آن از نگاه مقامات امنيتي و اطلاعاتي نظام پنهان بماند و مأموران اطلاعاتي با اين تصور كه همه انحراف‌ها و اقدامات جريان ياد شده نتيجه «سحر و جادو» و ارتباط با «جن» است، از ادامه پيگيري منصرف شوند و تنها به تأسف از رويكرد اين جريان به «جن» و «جن‌گيري» بسنده كرده و كانون بيروني و مديريت كنندگان اصلي جريان انحرافي دست نخورده باقي بمانند. شريعتمداري ضمن تأكيد بر پرهيز از ساده‌انديشي گفت: آيا نبايد اين سؤال براي مسئولان مربوطه مطرح باشد كه چرا مواضع جن‌هاي مرتبط با اين جريان انحرافي با مواضع مقامات امريكايي، انگليسي و اسرائيلي شبيه است؟! و افزود: اگر پاي «جن» در ميان باشد، بايد گفت جريان انحرافي با جن‌هاي انگليسي رابطه دارد!

http://kayhannews.ir/900307/14.htm#other1402

۹ خرداد ۱۳۹۰: جریان انحرافی جرم‌های بزرگ‌تر از جن‌گیری و رمالی انجام داده است.

حسين صفار هرندی در پاسخ به سؤالی در‌خصوص دستگیری جن‌گیر مرتبط با جریان انحرافی گفت: معتقدم که جریان انحرافی به دنبال تنزل دادن موضوع به جن‌گیری و رمالی است اما آنها جرم‌های بزرگ‌تری مرتکب شده‌اند.

http://www.tabnak.ir/fa/news/167753

15 خرداد ۱۳۹۰: نقد و ملامت فعلي جريان فتنه و حاميان آن نسبت به جريان انحرافي «فرار رو به جلو» است

رئيس شوراي مركزي قرارگاه عمار گفت: نقد و ملامت فعلي جريان فتنه و حاميان آن نسبت به جريان انحرافي «فرار رو به جلو» است و در واقع عزايي است كه در شكل سرور بيان مي‌شود. 

حجت‌الاسلام مهدي طائب در گفت‌وگو با فارس درخصوص اظهارات و سرزنش اخير حاميان فتنه نسبت به جريان انحرافي، گفت: بنده جريان انحرافي را با جريان اصلاحات يكي مي‌دانم و در واقع آنها دو لب يك قيچي براي سيستم خارجي هستند و ريشه اصلي اين دو به سازمان سيا باز مي‌‌گردد. وي بيان داشت: در جريان فتنه عده‌اي به ابزار بودن خود آگاهي داشته و برخي نيز اين موضوع را نمي‌دانستند؛ كساني كه به اين امر واقف بودند امروز در برابر جريان انحرافي نه تنها خيلي اظهارنظر نمي‌كنند بلكه دچار افسردگي شده‌اند چرا آنها چنين انتظاري نداشتند.

http://alef.ir/1388/index.php?option=com_content&task=view&id=106254&Itemid=99999999

 

 

 

 

 

 

 


پرده دوازدهم:

خطر، خطر! جریان انحرافی دنبال سحر کردن رهبری است!!

اگر هوشیار نباشیم قدرت‌طلبان و اقتدارگرایان و جریان تحمیل‌گری که همه چیز را ابزار قدرت‌طلبی خودشان قرار می‌دهند، فضا را به سمتی خواهند برد که هر کس از اطرافیان رئیس جمهور و حتی از دولت حمایت کند، متهم خواهد شد به جن‌زدگی! به عنوان نمونه «سایت انجمن فارغ‌التحصیلان مؤسسه امام خمینی(ره)» (مؤسسه زیر نظر آیت‌الله مصباح یزدی که در حوادث اخیر یکی از كانون‌هاي حمله به دولت بوده) در تحلیلی مدعی شد که ماسون‌ها دنبال سحر کردن رهبری هستند.

قسمتی از سرمقاله سردبیر سایت انجمن فارغ‌التحصیلان مؤسسه امام خمینی:

یهودیان بدن پیامبر را سحر کردند؛ آیا ماسون‌ها در پی سحر بدن ولی فقیه هستند؟ 

شأن نزول مُعَوَّذَتَین؛ سحر شدن پیامبر به دست یک یهودی: علامه طباطبایی در المیزان در تفسیر سوره فلق؛ «مردی يهودی رسول خدا(ص) را جادو كرد و در نتيجه آن حضرت بيمار شد، جبرئيل بر او نازل گشته دو سوره معوذتين را آورد و گفت: مردی يهودی تو را سحر كرده و سحر مذكور در فلان چاه است، رسول خدا(ص)،‌ علی(ع) را فرستاد آن سحر را آوردند، دستور داد گره‌‏های آن را باز نموده، برای هر گره يك آيه بخواند، علی(ع) هر گرهی را باز می‏كرد يك آيه را می‏خواند، به محض اين كه گره‏‌ها باز و اين دو سوره تمام شد، رسول خدا(ص) برخاست، گويا پایبندی از پايش باز شده باشد...» سحر کردن بدن ولی فقیه ممکن و سحر عقل وی محال است: قطعاً ولی فقیه حجت خداست و نمی‌توان آنچه مربوط به حجت بودن وی است، یعنی رهبری وی را سحر کرد؛ تنها می‌توانند از طریق سحر، به بدن و سلامت ایشان آسیب برسانند؛ پس قطعاً نمی‌توان عقل ایشان را سحر کرد؛ قطعاً! رابطه احتمالی بین جن‌زدگی و کارکرد ‌هارپ در خراش میدان الکترومغناطیسی بدن: امروزه شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد سلاح‌های الکترومغناطیسی، قادرند تأثیری شبیه جن‌زدگی ایجاد کنند؛ یعنی با تخریب لایه الکترومغناطیسی پیرامون بدن انسان، آسیب‌هایی را به سلسله اعصاب وارد کرده، کارکرد برخی از اعضای بدن را مختل یا نابود کنند؛ و یا با ایجاد سپرهای الکترومغناطیسی، بدن در برابر سلاح‌ها، «تیربند» کرد....

سوره ناس و فلق جزئی از قرآنند، بدان چنگ بزنیم: به هر روی احتمال دارد که سلاح‌ هارپ، یک تکنولوژی شیطانی باشد که مدت‌ها به صورت ماورائی عمل می‌کرده است و روشنفکران، خطراتی از قبیل جن‌زدگی را یک خرافه می‌پنداشتند. امروز برداشت شیطان این است که باید ماسون‌های شیطان‌پرست را به این سلاح الکترو مغناطیسی مجهز کند و این تنها برگ برنده‌ای است که برایشان باقی مانده است. بنابراین، از این به بعد، باید بیشتر بر روی فلسفه نزول سوره‌های ناس و فلق و ادعیه و روایات دینی درباره حرز و جوشن اندیشید؛ زیرا سلاح دشمن تمرکز بیشتری به این حوزه خواهد داشت.

(تصویر شماره 19 و 20)

http://anjomedu.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=21393:1390-03-13-14-14-19&catid=51:1388-08-02-13-14-54&Itemid=124

 

 

 

 

 

 

 


پژوهشگران:

جواد سعيدي، كوروش علوي، حسن قاسمي و حسن نيشابوري

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا