دررسانه ها:

احمدی نژاد رفت،سالن همایش هم خالی شد!

ما از شما حمايت مي کنيم اما نگذاريد بگويند وقتي مملکت به دست اسلام افتاد اين بلا سرش آمد.در حالي که سرمايه بزرگترين بانکهاي ما در حد يک سوپرمارکت اروپايي است اينکه مي گويند اگر پول زياد بياوريم تورم مي آورد مهمل و مربوط به 700 سال پيش است و چرا در امريکا و کشورهاي پيشرفته با اين همه نقدينگي ،‌ تورم ايجاد نمي شود؟


به گزارش آخرین نیوز ،همايش روز ملي صنعت و معدن که با حضور رییس جمهور در مرکز همايشهاي برج ميلاد برگزار شد با حاشيه هايي همراه بود.


در اين همايش قرار بود رئيس کميسيون صنايع و معادن مجلس پس از سخنان رييس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران سخنراني کند که آقاي هاشمي با حضور در جايگاه گفت: قرار بود از زبان صنعتگران و معدنکاران در حضور رئيس جمهور درباره قولهايي که سال گذشته داده شده است صحبت کنم و هم اکنون که رئيس جمهور حضور ندارد صحبتهايم را قطع مي کنم و با حضور وي صحبت خواهم کرد.


در همايش روز ملي صنعت و معدن که با حضور رئيس جمهور ، نمايندگان مجلس و تشکلهاي صنعتي و معدني در مرکز همايشهاي برج ميلاد برگزار شد از 70 فعال عرصه صنعت و معدن تقدير شد اما رئيس جمهور پيش از تقدير از فعالان صنعت و معدن در اين همايش، از سالن خارج و سالن نيز در هنگام تقدير خالي از جمعيت شد.


قبل از این اظهارات با تأخير رئيس جمهور در رسيدن به اين همايش ، غنيمي فرد رئيس اتحاديه سراسري تعاوني هاي توليدي که نام وي در برنامه اعلامي همايش براي سخنراني نبود براي ايراد سخنراني به جايگاه دعوت شد. وي گفت: در حالي که سرمايه بزرگترين بانکهاي ما در حد يک سوپرمارکت اروپايي است اينکه مي گويند اگر پول زياد بياوريم تورم مي آورد مهمل و مربوط به 700 سال پيش است و چرا در امريکا و کشورهاي پيشرفته با اين همه نقدينگي ،‌ تورم ايجاد نمي شود؟ جواب آن هم در حمايت از توليد است. مرتب مي گويند ما از توليد حمايت مي کنيم ، ما را به خير شما هيچ اميد نيست شر مرسانيد.


آقاي غنيمي فرد خطاب به مسئولان حاضر در همايش افزود: ما از شما حمايت مي کنيم اما نگذاريد بگويند وقتي مملکت به دست اسلام افتاد اين بلا سرش آمد. اکنون زماني است که بايد با کار و تلاش اين مملکت را زنده کنيم و بايد دست به دامن جوانان شويم و جوانان هم بايد خوابشان روزي چهار ساعت باشد، بياييد مملکت را زنده کنيد خودتان هم سود ببريد. سخنان آقاي غنيمي فرد در هر بند با تشويق حاضران در همايش همراه بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا