پیام آیت الله العظمی فاضل لنکرانی به مناسبت انتخابات مجلس خبرگان
ایسکانیوز ـ آیت الله العظمی فاضل لنکرانی از مراجع عظام تقلید از مردم ایران خواستند در انتخابات 24 آذر با بصیرت و دقت شرکت کنند.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز، ایشان در پیام خود آورده اند:
خداوند متعال را شکرگزاریم که انقلاب اسلامی ایران – که گوشه ای از عنایات خاص او است – امروزه اقتدار و ثبات بیشتری دارد و به برکت نهضت عظیم نظام مقدس ولایت فقیه که تنها راه اجرای احکام اسلامی در عصر غیبت ولی عصر (عج) است شکل گرفت.
تجربه های فراوان بیست و هفت ساله گذشته بر همگان آشکار ساخت که در بحران شدید و حوادث عظیم و در برابر توطئه های مرموز استکبار فقط با این نظام است که می توان ایستاد.
آیت الله فاضل لنکرانی در ادامه آورده اند: در نظام ولایت فقیه جامع الشرایط است که فعلیت همه استعدادها و اعطای حقوق همه اشخاص و گروه ها تحقق می یابد و امروز با افتخار می گوییم که این نظام بهترین و مطمئن ترین شکل حضور مردم است و همین امر نظام های دروغین دموکراسی را سست و مشت آنان را باز نموده است.
مجلس خبرگان بدون تردید اساسی ترین نهاد این نظام است و هرچه این مجلس از افراد واجد شرایط و فقهای متعهد و شجاع برخوردار باشد قوت و استمرار نظام افزون خواهد بود.
ایشان ادامه دادند: اینجانب فکر می کردم که بعد از گذشت ده ها سال از پیروزی انقلاب و حضور چشمگیر مردم در صحنه های مختلف انتخابات، دیگر نیازی به تذکر مجدد در این امر نباشد لیکن وجود خناسان و مغرضان و توطئه های جدید دشمنان، ایجاب کرد که مجددا در این رابطه به مردم عزیز تذکر دهم.
ملت انقلابی ما بدانند مشروعیت و جواز تصرف مسوولین در همه امور متوقف بر این مجلس و وجود ولی فقیه جامعه الشرایط است.
این مرجع معظم در پایان آوردند: به مردم متدین توصیه می نمایم همچون گذشته، با بصیرت و دقت شرکت نمایند و به کسانی رای دهند که حافظ اسلام و حقوق آنان باشند و به مسوولین سفارش اکید دارم در حفظ آرا و صیانت از آن امانتدار باشند و به انتخاب شوندگان اکیدا تذکر می دهم که در انجام وظایفی که اسلام و قانون اساسی برای آنان مقرر نموده است کوتاهی ننمایند، انشاءالله همگان رضایت حق تعالی را جلب نماییم.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا