تمجید بازیگر مشهور از سپاه و ناجا

حامد بهداد که این روزها در حال بازی در یک سریال پلیسی است در تازه ترین گفت وگوی خود حرفهای جالبی زده است

به گزارش پارس توریسم، حامد بهداد به بهانه بازی اش  دراین  سریال در نقش یک پلیس گفته  :براین اعتقادم که امنیت ملی هر کشوری ،نه فقط ایران چون من به بلادهای دیگر هم رفتم با اقتدار صورت می گیرد .امنیت ملی باید برگزار شود ،اما من بااین افسرها ،سر گردها و... را که خیلی لبخند می زنند را قبول ندارم .اینها در واقع ملاحظه است وباید مقتدر بود . من هم این نقش را مفتدر وبی رحم بازی بازی کردم .اما منطقی . با آدم بد اخلاق بد اخلاق و با آدم خوش اخلاق خوش اخلاق هستم .

 

وی درادامه گفته : من فکر می کنم سپاه و نیروی انتظامی و... ارگانهای قوی هستند . مدیران قبل از اینکه نقش من را ببینند خیلی سفارش کردند . اما وقتی دیدند ،عاشقش شدند و فهمیدند می شود این جور هم نقش را بازی کرد .

 

 حامد بهداد همچنین در ادامه عنوان کرده :من دارم دراین سریال نقش یک پلیس را بازی می کنم الگوی این پلیس براساس نقشهای اکشن است چون ژانر اکشن درسینما مرده است و هزینه های این ژانر را فقط ارگانهای قوی و تلویزیون می توانند تامین کنند .

 

  وی همچنین گفته :پوریا پورسرخ هم حواسش بود و ما خیلی زیبا کاررا پیش می بریم تا مردم ایران یک اکشن خیلی هیجان انگیز ببینند واز دیدنش لذت ببرند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا