بازدید فرماندار بافق از مهد کودک شکوفه

فرماندار بافق : مهدهای کودک نقش اساسی را در تربیت نسلهای آینده را ایفا می کنند.

"حسین ندافیان" دربازید از مهد کودک شکوفه با اشاره به اینکه تربيت فرزندان يكي از موضوعات و وظايف سنگيني است كه بر عهده پدران و مادران گذاشته شده است، اظهار داشت: در جوامع مدرن امروزي به دليل مشغله پدران و مادران اين وظيفه به دوش مربیان مهدکودک ها و یا موسسات به عنوان خانه دوم كودكان و نوجوانان گذاشته شده است؛ لذا بايد در جهت تربيت اسلامي و ديني و در جهت رشد فكر و انديشه و خلاقيت كودكان و نوجوانان گامهای با ارزشی برداشت

فرماندار بافق به نقش تربیت صحیح فرزندان و مزایای آن در جامعه اشاره و خاطر نشان کرد: تربیتی که از دوران کودکی بنیان و اساس آن درست و بر اساس عمل به دین اسلام چیده شده باشد و مسیر درست زندگانی در آن مشخص شده باشد بهترین نوع تربیت است چرا که در چنین فضایی بروز هر گونه خطا و یا عمل ناشایستی که نظم جامعه را بر هم زند، دیده نمی شود.

ندافیان با بیان اینکه جمهوري اسلامي ايران در جهت رشد و تربيت و آموزش فرزندان اين مرزو بوم طي سي سال گذشته اقدامات و فعاليتهاي بسيار خوبي انجام داده است، تصریح کرد: راه اندازي كانون پرورش فكري و مهد كودكها از جمله اين خدمات است که نقش اساسی را در تربیت نسلهای آینده به عنوان خانه های دوم ایفا می کنند.

فرماندار بافق همچنین در ادامه خطاب به مربيان كودكان گفت: در اين بازديد شاهد زحمات و تلاشهاي شما عزيزان هستيم و كارهاي زيبايي در اين زمينه انجام شده است و اميدواريم كه كودكان مسئوليت پذير و قابل اتكا در آينده از اين مجتمع تحويل جامعه و نظام اسلامي شود.

در حاشیه این بازدید خانم علیزاده سرپرست مهدکودک شکوفه با اشاره به برخی از فعالیتهای این گفت: تا کنون این در سالهای 89 و 90 در استان حائز رتبه اول در حوزه غنچه های هلال و مسابقات قرآنی شده که افتخار کسب رتبه اول کارگردانی (زبان حال حضرت زینب) در استان نیز یکی دیگر از افتخارات این مهد بشمار می رود.

وی افزود : در این مهد بیش از 43 کودک مسائل دینی ، آموزش نقاشی و سرود ، آموزش زبان انگلیسی و عربی ، آموزش کمکهای اولیه ، مسائل راهنمایی و رانندگی را زیر نظر پنج مربی فرا می گیرند.

در پایان این بازدید، فرماندار بافق به همراه رئیس پلیس راهور شهرستان از كارهاي کودکان مهدكودك شکوفه از قبيل نقاشي، سرود و ... بازديد و با اهداي كادو و جوايز به كودكان در فضایی صمیمانه با آنها صحبت و گفتگو کرد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا