برگه ولادت اوباما تقلبی است؟!

یزدفردا :روزنامه "واشنگتن پست" طی چند روز اخیر در گزارش های مختلفی به ریشه و اصول «باراک اوباما» رییس جمهور ایالات متحده آمریکا پرداخته و اصل و نسب وی را با دقت زیر ذره بین قرار داده است.


به گزارش «روزگار نو» این روزنامه در یکی از گزارش های خود فاش کرد که برگه ولادت اوباما تقلبی است و از همین رو این احتمال وجود دارد که او اصلا متولد ایالات متحده آمریکا نباشد. در صورت درست بودن این ادعای روزنامه "واشنگتن پست"، «باراک اوباما» یک شهروند آمریکایی به حساب نمی آید و بر اساس قانون اساسی ایالات متحده آمریکا، اصلا نامزد شدن وی در انتخابات غیر قانونی خواهد بود.

ناگفته نماند این روزنامه ادعای خود را بر اساس گفته برخی فعالان سیاسی جمهوریخواه در آمریکا منتشر کرده اما «باراک اوباما» با هدف خنثی کردن این ادعاها، تصویری از برگه ولادت خود را در رسانه ها منتشر کرد.



در پی انتشار این تصویر برخی فعالان جمهوریخواه با اشاره به برخی نقاط آن، یک بار دیگر مدعی شدند که برگه ولادت رییس جمهور آمریکا تقلبی است.

در واقع این فعالان سیاسی جمهوریخواه برای اثبات ادعای خود به اظهارات «جو آربایو» فرمانده پلیس ایالت آریزونای آمریکا استناد کردند که گفته بود: در برگه ولادت اوباما با استفاده از کامپیوتر دستکاری هایی شده است. این برگه ولادت تقلبی به شمار می رود.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا