تابش در جشن حضور مردم اردکان:این رای، جواب نجیبانه ، خالصانه و مودبانه مردم به حرکت غیراخلاقی آن روز مشتی انسان واپس گرا است!


یزدفردا :تابش در جمع هواداران خود در اردکان :از خداوند خاضعانه استمداد می طلبم تا شانه های من را برای ایفای مسئولیت سنگین نمایندگی مردم پرافتخار اردکان، توانا سازد


منتخب مردم اردکان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی حرکات ناشایست صورت گرفته در چند وقت اخیر در اردکان بخصوص توهین به مقبره آیت ا.. خاتمی گفت: .


 محمدرضا تابش در اجتماع مردم شهرستان اردکان که برای تبریک پیروزی مجدد وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی گردهم آمده بودند گفت: کاری که شما مردم شریف،باتقوا،باوفا و دوستدار اردکان کردید، مسئولیت مرا سنگین تر می کند و از اینرو از خداوند استمداد می طلبم تا شانه های کوچک من را برای ایفای این مسئولیت سنگین که با اعتماد بالای مردم به من سپرده شده است, توانا سازد.
نماینده مردم اردکان در دوره های ششم،هفتم و هشتم مجلس افزود: با حضور گسترده در انتخابات و جشن پیروزی ، در زمستان سوزناک, بهار شادی آفرین را به شهر شور و شعور وایمان؛ اردکان عزیز آوردید.حضور گسترده ی شما در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران؛ علیرغم تنگناها, گرفتاری ها و مشکلات زیادی که مردم ما از هر قشر و طیفی خصوصا جوانان با آن روبه رو هستند؛ نشانه ی اعتقاد و دلبستگی به انقلاب اسلامی و حاکی از هوشمندی شما بود که با درک زمان خاصی که در آن قرار داریم؛ یک بار دیگر با وجود دل گیری ها؛ دل خوری ها و نقدها؛ پای در عرصه ی حضور گذاشتید و چه خوش نقشی، ترسیم نمودید و با مشارکت 85 درصدی خود، نشان دادید که دل بسته به دین و آیین و نظام هستید.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=47764_559.jpg

تابش افزود:من باید از تک تک شما زنان و مردان عزیز همشهری به واسطه ی این حضور؛ تقدیر و تشکر نمایم.

وی افزود:لازم است همین جا بگویم که رهنمودهای مقام معظم رهبری و الطاف ایشان نسبت به مردم استان یزد؛ بویژه اردکان که در اولین سفر بعد از انقلاب ایشان به اردکان بواسطه ی عمق دلبستگی و رفاقت و صمیمیتی که با مرحوم آیت الله خاتمی داشتند, فرمودند برای من اردکان بدلیل وجود ایشان، مرکز استان یزد است؛ بی شک نقش ارزنده ای در ترسیم نقشه راه و فراهم کردن بستر حضور مردم در انتخابات داشتند که باید قدردان و سپاسگزار باشیم.

تابش گفت:همچنین نقشی که در همه ی ایام و همه ی اوقات مردم بواسطه ی حضور تعیین کننده ایفا کرده و می کنند.با پشتوانه مردم بود که این انقلاب شکل گرفت و بواسطه ی پایمردی آنها در 8 سال دفاع مقدس در یکی از عرصه های سخت توانستیم در مقابل رژیم صدام که از طرف قدرتهای استکباری حمایت می شد؛ ایستادگی کنیم.باز مردم در دوران سازندگی؛ در طی دورانی که ترورهای کور امنیت و آرامش و آسایش مردم را نشانه گرفته بود؛ نقش بی بدیل و بی نظیر خود را ایفا کردند.


"تابش" ادامه داد:درود خدا بر روح ملکوتی حضرت امام (ره) ، و بر شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و انسان فرهیخته؛ خدوم ، با تقوا و مخلص؛ معلم اخلاق دیارمان مرحوم آیت الله خاتمی؛ که امروز کنار قبور مطهر آنها گرد آمده ایم تا بار دیگر پیمان خویش را با آرمانها و ارزشهایی که شهیدانمان برای آن جانفشانی کردند؛ تجدید کنیم.


منتخب مردم اردکان در خانه ملت تصریح کرد: وظیفه دارم از حضور تعیین کننده و پرمعنای مردم اردکان در انتخابات تشکر کنم . میانگین حضور مردم در کل کشور در انتخابات 65 در صد بود که مردم اردکان با حضور 85 درصدی خود در انتخابات ،مشارکتی بی نظیر داشته اند ،آن هم در موقعیت حساس کنونی, شما می دانید اردکان ما جزو شهرستان هایی است که در کانون توجه مردم ایران عزیز و رسانه های بین المللی است.

تابش افزود:خیلی ها هم خوشایندشان نبود که من انتخاب شوم. نمی خواهم ذائقه ی شما را تلخ کنم ولی بعضی رفت و آمدها, برنامه ریزی ها؛ طراحی ها برای اینکه من و کسی از خاندان مرحوم آیت الله خاتمی در این مسئولیت نباشد؛ انجام گرفته بود.

تابش ادامه داد:این هوشمندی مردم بود که در عین انتقاد؛ در عین نارضایتی هایی که در جامعه مشاهده می کنید؛ در عین گرفتاری ها و چالشهایی که با آن مواجه هستید؛ لطف کردند و با زمان شناسی ممتازشان یک بار دیگر این مسئولیت سنگین را به من سپردند که امیدورام خداوند توفیق ادای وظیفه شایسته نسبت به شما عزیزان را به من اعطا کند.


"محمدرضا تابش" تاکید کرد: در مقام ایفای وظیفه باید همه ی دستگاه ها ودست اندرکاران امر؛ از این رای و نماینده ی شما عزیزان حمایت کنند.

تابش تاکید کرد :روندی که تا بحال بوده؛ روند چندان مطلوبی نیست؛ اهل گلایه کردن نیستم؛ من اهل تعامل و ادب هستم, با همه دست دوستی داده ام و با همین روش و منش کارم را تدوام خواهم بخشید و الحمدالله در سطح کلان کشور، هیئت دولت و در سطح استان یزد ،مدیران کل ، همیشه همراه و یار و یاور ما درمقام ایفای مسئولیت بوده اند که جای تشکر از تمامی آنها دارد.

وی افزود:اما فضای شهرستان باید مطلوبتر و همراه تر باشد که بتوانیم خواسته ها و مطالبات مردم را پی بگیریم و کارهای بزرگ دیگری صورت گیرد.


نماینده مردم اردکان در ادامه با تشریح توسعه پرشتاب شهرستان اردکان اضافه نمود: در شهرستان ما سرمایه گذاری های وسیعی انجام شده است و کارهای خوبی صورت گرفته است و کارهای زیادی در دست اقدام است .

تابش افزود:در شهری که 3000 میلیارد تومان سرمایه گذری انجام شده یا در حال انجام وجود دارد نباید شاهد تبعیض و فقر و گرفتاری های مردم باشیم.جلوه های خشن فقر و تبعیض هنوز در شهرمان دل هر انسان دردمندی را آزرده می سازد. .

وی تاکید کرد:اگر بتوانیم با تعامل و همکاری همه ی دستگاه ها، نهادها و ادارات این نابسامانی ها را سامان بخشیم، توانسته ایم یک ذره از محبت و مسئولیتی که احساس کرده و به صحنه آمده ایم و با رای بالایتان، هم پایه های نظام را مستحکم تر کردید و هم به من اعتماد نمودید ،را جبران کنیم.


"تابش" در بخش دیگری از سخنانش گفت: در شهری که فضیلت؛ اخلاق و منش بزرگوارانی چون مرحوم آیت الله خاتمی(ره)و حضرت آیت الله بهجتی(ره) جاری و هویدا است و مردمی که دینداری و تدین وتعهد را از بزرگان آموخته اند؛ ناسزاگویی و دشنام و بداخلاقی و بی ادبی از هیچ کس پذیرفته نیست علی الخصوص افرادی که مسئولیت هایی بر عهده دارند چه رسمی و چه غیر رسمی.

تابش افزود:بر مقبره آیت الله خاتمی رنگ پاشیدند؛ فکر می کردند که می توانند به صورت خورشید؛ خاک بپاشند. اگر امروز این مردم را در صحنه می بینید؛ اگر این شور و اشتیاق مردم را مشاهد می کنید؛ جواب نجیبانه ،مخلصانه و مودبانه این مردم به حرکت غیراخلاقی آن روز مشتی انسان واپس گرا است که امیدورام گذشت و عفو مردم را حمل بر ناتوانی آنها نکنند و عبرت بگیرند و در شهری که مردم وجود خانواده مرحوم آیت ا.. خاتمی و خصوصا جناب آقای سید محمد خاتمی را مایه ی افتخار و مباهات خود می دانند؛ دست به حرکات سخیف نزنند و حفظ حریم و حرمت ها را داشته باشند.


وی تصریح کرد: اگر نقدی ، سوالی و یا مشکلی هست؛ در بستر خردورزانه و در بستر طبیعی آن بیایند مطرح کنند و جواب بگیرند.

وی افزود:مردم ما بر عهد و پیمانی که با این خاندان بسته اند استوار خواهند بود و البته تلاش این خانواده نیز بر بهبود وضعیت معیشتی آنها و پیشرفت و توسعه شهرستان اردکان و رعایت حق و عدل و انصاف مصروف خواهد شد تا انشاالله بتوانیم از همه ی ظرفیت های موجود به نفع مردم عزیزمان علی الخصوص جوانان برومندمان استفاده کنیم.

نماینده مردم اردکان همچنین از مسئولان امر خواست با همدلی بیشتر و رفع برخی تنگ نظریها و محدودیتها،با استفاده از همه ظرفیتهای مادی و معنوی شهرستان، زمینه لازم را برای توسعه بیشتر شهرستان و رفاه مردم فراهم آورند


شایان ذکر است جشن انتخاب "دکتر محمدرضا تابش" برای چهارمین بار بعنوان نماینده مردم اردکان با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم از مسجد کوشکنو بعنوان پایگاه انقلاب اسلامی در اردکان آغاز و با طی مسیر تا گلزار شهدا ادامه یافت.


حضور بر سر قبور آیت ا.. خاتمی و شهدای شهرستان،شعرخوانی شعرا،قرائت بیانیه از طرف نمایندگانی از روحانیون،خانواده شهدا،کارگران،بانوان از جمله برنامه های این مراسم بود.


همچنین در طول مسیر،مردم با قربانی چند راس شتر و گوسفند و سردادن شعارهایی در حمایت از تابش و خاندان آیت ا.. خاتمی ، از تلاشهای وی قدردانی نمودند.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=47764_559.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا