رئیس اداره راه و ترابری محور هراز گفت: ترافیک محور هزار در منطقه «کلرد» سنگین است.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، علی نوری‌پور اظهار داشت: هم‌اکنون محور هراز با استقبال پرشور مسافران نوروزی مواجه است و تردد زیادی از استان تهران به مازندران را در بخش لاریجان شاهد هستیم.

وی افزود: ترافیک محور هزار در منطقه کلرد دقایقی قبل سنگین گزارش شده است.

رئیس اداره راه و ترابری محور هراز در بیان این سنگینی ترافیک یادآور شد: محور هراز در نخستین شب نوروز ۹۱ به علت ریزش سنگین سنگ و سنگ ریزه در منطقه کلرد و بالا‌تر از پارک جنگلی بسته شده بود که با تلاش عوامل راهداری و ماموران پلیس راه بازگشایی شد.

نوری‌پور با اعلام اینکه این ممنوعیت تردد در محور هراز تا ساعت ۱۳ امروز چهارشنبه ادامه داشت، تصریح کرد: ترافیک خودرو‌ها در منطقه لاریجان از سمت تهران به مازندران نسبتا روان است ولی حجم این ترافیک در منطقه مورد نظر افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون محور هراز و منطقه لاریجان دارای شبی صاف و آرام با هوای مطبوع بهاری است، اظهار داشت: ماموران راهداری در حالت آماده‌باش قرار دارند.

رئیس اداره راه و ترابری محور هراز در توصیه‌ای به رانندگان و مسافران نوروزی که قصد تردد از این محور مواصلاتی را دارند، تاکید کرد: مسافران و گردشگران نوروزی از سالم بودن فنی خودرو و وسایل گرمایشیشان مطمئن بوده و با رعایت علائم راهنمایی و رانندگی، فرامین راهداران و ماموران انتظامی و رعایت حق تقدم در عبور و مرور سفر خوشی را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا