در محورهای مواصلاتی دیهوک از شهرستان طبس، تحت کنترل فرماندهی پلیس راه دیهوک، تا 15 فروردین 1391هیچگونه تصادف منجر به فوت گزارش نشد و پرونده سفرهای نوروزی امسال در این مسیر با 6 مجروحیت سطحی بسته شد.

طبس- حقانی- خبرنگار یزدفردا: همیشه در آمار و اطلاعات بعد از سفرهای نوروزی  و تابستانی از کشته یا مجروح شدن تعدادی از هموطنان سخن به میان می آید، اما در یکی از "محورهای پر تردد و غیراستاندارد استان یزد" برای دومین سال متوالی شاهد عدم وجود تصادف منجر به فوت و کاهش چشمگیر حوادث جرحی بودیم.

در محورهای مواصلاتی دیهوک از شهرستان طبس، تحت کنترل فرماندهی پلیس راه دیهوک، تا 15 فروردین 1391هیچگونه تصادف منجر به فوت گزارش نشد و پرونده سفرهای نوروزی امسال در این مسیر با چند مجروحیت سطحی بسته شد.

این مهم درحالی محقق گردید که پرسنل سخت کوش پلیس راه دیهوک به صورت شبانه روزی، یادآوری اهمیت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان شامل رعایت حق تقدم، رعایت سرعت مجاز، لزوم استفاده از کمربند ایمنی برای سرنشینان خودرو، رعایت فاصله مطمئنه، استفاده از نور پایین هنگام رانندگی در شب و ... را مهم‏ترین شاخص‏های برنامه کاری خود قرار داده بودند.

وقتی از سروان کرمی علت این موفقیت در کنترل بهینه و بدون حادثه  محور تحت نظرش سوال کردیم که چگونه  به این افتخار نائل شده است؟ گفت: همه تلاش همکارانم بر فرهنگ سازی صحیح در غالب برخورد مناسب و سازنده بود، بطوری که هموطنان عزیز هر کدام مانند یک پلیس، همکاری بسیار خوبی داشتند و حتی در مواردی سرعت و سبقت غیرمجاز رانندگان متخلف را گزارش می نمودند.

ضمن تبریک و خسته نباشید مضاعف به "سرهنگ حسینی" فرماندهی پلیس راه استان یزد، این مدیریت  می تواند با تشویق پرسنل پرتلاش  پلیس راه دیهوک طبس، گام موثری در جهت تحقق شعارهای مفید پلیس راه کشور بردارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا