پلیس تهران بزرگ اعلام کرده است که اجرای این طرح نیز همانند طرح تشدید برخورد با بدحجابی در پارکها و اماکن تفریحی، علاوه بر روزهای عادی از این پس در روزهای تعطیلی شدت خواهد یافت.
 پلیس پایتخت طرح تشدید برخورد با بدحجابی و بدپوششی در تفرجگاههای کوهستانی تهران را از بعدازظهر جمعه و همزمان با تعطیلات پایان هفته آغاز کرد.

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایسنا، ماموران پلیس کوهستان از بعدازظهر جمعه در ادامه اجرای طرح‌های امنیت محله محور و امنیت اجتماعی و در جهت افزایش احساس امنیت در پایتخت، طرح تشدید برخورد با بدحجابی و بدپوششی و مانکن‌ها را با کمک گشت‌های انتظامی در تفرجگاههای کوهستانی تهران به مرحله اجرا گذاشت.

پلیس کوهستان که از حدود یک سال قبل فعالیت رسمی خود را در تهران آغاز کرده است وظیفه تامین امنیت تفرجگاههای کوهستانی را برعهده دارد.

سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ چندی پیش گفته بود که بیش از 1800 بوستان در شهر تهران وجود دارد که نیروهای پلیس کوهستان در بسیاری از آنها مستقر شده‌اند و هم‌اکنون وضعیت بوستان‌ها و کوهستان‌های اطراف تهران امن است و نیروهای پلیس نیز در این اماکن حضور دارند.

وی تاکید کرده بود که همزمان با آغاز فصل گرما ماموران پلیس کوهستان از عصر تا پاسی از شب در تفرجگاه‌ها و بوستان‌های کوهستانی حضوری پررنگ خواهند داشت و این مناطق را تحت پوشش قرار خواهند داد.

به گزارش ایسنا، ماموران پلیس پایتخت در طرح تشدید برخورد با بدحجابی در تفرجگاههای کوهستانی که به درخواست خانواده‌ها آغاز شده است با زنان بدحجاب و مانکن و مردان بدپوشش برخورد کردند.

اجرای این طرح که پیش از این توسط پلیس کوهستان دنبال می‌شد از بعدازظهر جمعه با تقویت صورت گرفته شدت گرفته است و ماموران پلیس کوهستان با استقرار در اطراف اکثر تفرجگاههای کوهستانی پایتخت مانند توچال، دربند، درکه و ... با افراد بدپوشش برخورد کردند.

پلیس تهران بزرگ اعلام کرده است که اجرای این طرح نیز همانند طرح تشدید برخورد با بدحجابی در پارکها و اماکن تفریحی، علاوه بر روزهای عادی از این پس در روزهای تعطیلی شدت خواهد یافت.

پلیس پایتخت از چند هفته گذشته تا کنون طرح‌های تشدید برخورد با بدحجابی و بدپوششی در میادین، مراکز خرید و پارکها و اماکن تفریحی، رانندگان و سرنشینان بدحجاب در بزرگراه‌ها و معابر درونشهری، سگ گردانی و ایجاد آلودگی صوتی را به مرحله اجرا گذاشته است که اجرای آن‌ها همچنان ادامه دارد. از سوی دیگر بر اساس اعلام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ طی روزهای آتی نیز مراحل دیگری از طرح تشدید برخورد با بدحجابی در تهران به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا