۳ جوان که پس از ارتباط با دختران کم‌سن و سال، آنها را فریب داده و با تهیه فیلم‌های غیراخلاقی، اخاذی می‌کردند دستگیر شدند.
جام جم،از مدتی پیش چند فقره شکایت از سوی والدین چند دختر خردسال در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ شهید رجایی یزد قرار داشت. بررسی این شکایت‌ها نشان می‌داد ۳ جوان با کمین در مسیر مدرسه، دختران را فریب و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و با تهیه فیلم‌های غیراخلاقی، در چندین مرحله با تهدید به انتشار این فیلم‌ها، از آنها اخاذی کرده‌اند.

با تشکیل یک تیم ویژه از ماموران، تحقیق در این زمینه آغاز شد و ماموران با سرنخ‌هایی که در این ارتباط به دست آوردند، این ۳ جوان را شناسایی کردند.با گزارش موضوع به قاضی پرونده، دستور قضایی در این ارتباط صادر شد و ماموران با کنترل محل رفت و آمد ۳ جوان متهم، آنها را دستگیر کردند.

با تحقیق از متهمان، معلوم شد این ۳ جوان پس از اغفال دختران جوان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و با تهدید به پخش فیلم‌های غیراخلاقی، از قربانیان اخاذی می‌کردند. به این ترتیب با شناسایی دخترانی که در دام ۳ متهم گرفتار شده بودند، قاضی پرونده با دستور قضایی آنها را در اختیار پلیس امنیت شهرستان یزد قرار داد تا در این زمینه تحقیقات تکمیلی انجام شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا