یزدفردا :سرهنگ جعفریان رئیس پلیس فتا استان چهارمحال بختیاری بیان داشت: پیرو شکایت فردی مبنی بر انتشار فیلم خصوصی وی در اینترنت، ﻤﺄمورین اقدامات خود را آغاز و بدواً مشخص شد که فردی با استفاده از دوربین تلفن همراه اقدام به فیلم برداری از شاکی در محل کار وی نموده است و این فیلم را با عنوانی ناشایست در اینترنت پخش نموده. کارشناسان طی تحقیقاتی فنی و بررسی‌های صورت گرفته، متهم را شناسایی و دستگیر نمودند.
متهم که از کارگران شرکت مزبور بوده به تهیه فیلم از شاکی اعتراف نموده و بیان داشت به دلیل کینه‌ای که از وی داشتم این فیلم را برای تعدادی از کارگران دیگر نیز بلوتوث نمودم ولی در خصوص انتشار آن از طریق اینترنت اطلاعی ندارم. لذا با توجه به اظهارات ایشان و انجام اقدامات تخصصی، شخصی که اقدام به انتشار فیلم نموده بود، نیز شناسایی و دستگیر شد.
معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا عنوان داشت: هتک حیثیت و نشر اکاذیب، شامل تغییر یا تحریف و انتشار فیلم و عکس خصوصی و خانوادگی افراد در فضای مجازی بدون رضایت آنها و انتشار مطالب دروغ به قصد ضرر رساندن به دیگران یا تشویش اذهان عمومی جرم تلقی شده و پلیس فتا  با عاملین آن برخوردی قانونی و قاطع خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا