یزدفردا :جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در برخی از سازمان‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به صورت سازمانی از آرایش و کراوات استفاده می‌شود، گفت: به روسای بیمارستان‌ها چند روزی فرصت داده می‌شود تا نسبت به جمع‌آوری این مسئله اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان ظهر دوشنبه در حاشیه حضور در مرکز نظارت همگانی 197 در پاسخ به سئوالی مبنی بر استفاده برخی از کارمندان سازمان‌ها و بیمارستان‌های خصوصی از کراوات و آرایش‌های غلیظ گفت: رسما اعلام می‌کنم که پلیس حتما با بخشی از سازمان یا بیمارستان خصوصی که از آرایش و کراوات به صورت سازمان یافته استفاده می‌کند، برخورد می‌کند.


وی با بیان اینکه کراوات ترویج نمادغرب است، گفت: اگرچه پیش از این نیز به صورت مکتوب اعلام کرده‌ایم اما بار دیگر و همین‌جا به روسای بیمارستان‌ها اعلام می‌کنم که آن بخشی که به صورت سازمان یافته افراد از آرایش غلیظ یا کراوات استفاده می‌کنند، برخورد خواهد شد.

رادان با بیان اینکه گاها برخی از کارمندان مجبور به استفاده از کراوات در آن سازمان یا بیمارستان می‌شوند، گفت: اگر این افراد از زدن کراوات اجتناب کنند یا از دریافت حقوق یا استخدام بهره‌مند نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه روسای بیمارستان‌ها و سازمان‌ها چند روزی فرصت دارند تا نسبت به جمع‌آوری این پدیده اقدام کنند، گفت: گاها نیز دیده شده که خود فرد مایل به استفاده از کراوات است، که این سازمانی نیست و انشاءالله خود فرد کلاه خود را قاضی کند که استفاده از این نمادغربی خوب یا بد است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در برخی از سازمان‌ها آرایش جزو ابلاغات مسئولان است، گفت: برای بیمارستان‌ها نظام ارزشیابی وجود دارد، چطور می‌شود مسئولان در این نظام ارزشیابی به همه چیز توجه کنند به غیر از این موضوعات اساسی.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا