یزد منیره زارع زاده خبرنگار بهئاست و رمان یزدفردا : مراسم تکریم و تجلیل 70 نفر از اساتید و اعضای هیات علمی تمام وقت جغرافیایی دانشگاه علوم پزشکی یزد با حضور ریاست دانشگاه متبوع در محل سالن همایش های دانشجویی باقرالعلوم (ع)  برگزار شد.

  دکتر سیدجلیل میرمحمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید صدوقی یزد در گفت وگو با خبرنگار یزد فردا هدف از برپایی این مراسم را ارزشگذاری به خدمات بی شائبه اعضای هیات علمی، اساتید، متخصصین و فوق تخصصین تمام وقت جغرافیایی یزدی در حال خدمت به بیماران عنوان کرد و افزود: این اساتید مجرب روزانه به 4 هزار بیمار در 5 کلینیک ویژه تخصصی  و فوق تخصصی اعم ازکلینیک های خاتم الانبیاء، بقایی پور، افشار ، فرخی و امام علی (ع) در شهرستان یزد خدمات درمانی  و پاراکلینیکی ارائه می دهند.

 وی بااشاره به ارائه خدمات درمانی با تعرفه 100 درصد دولتی در 5 کلینیک مذکور گفت: استان یزد از استانهای پشرو و سرآمد در زمینه ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در سطح کشور می باشد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شهید صدوقی یزد در پایان متذکرشد: قریب به 40 درصد از ضریب  اشغال تخت های مراکز درمانی و بیمارستانهای استان یزد را بیماران استانهای همجوار و استانهای جنوب شرق کشور تشکیل می دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا