یزدفردا "منیره زارع زاده خبرنگار بهداشت و درمان:رئیس بیمارستان شهیدصدوقی یزد گفت: این مرکز درمانی بزرگترین بیمارستان جنوب شرق کشور است که روزانه بطور متوسط تعداد 440 بیمار در حال بستری دارد.

به گزارش خبرنگار یزدفردا، دکتر سید محمد مرجلیلی در مراسم تجلیل و تکریم از اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن بیان مطلب فوق به افزایش ضریب تخت این مرکز درمانی اشاره و اظهارداشت: پیش بینی می شود تا یکسال آینده تخت های این بیمارستان به 700 تخت برسد.

وی همچنین اظهارداشت: هم اکنون تعداد 120 عضو هیات علمی دانشگاه متبوع در این بیمارستان مشغول ارائه خمات درمانی هستند که از این تعاد 60 نفر از اعضای هیات علمی تمام وقت می باشند.

 دکتر میرجلیلی ضمن تقدیر از حمایت های مستمر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد جهت راه اندازی کلینیک های ویژه تخصصی با تعرفه دولتی در شهرستان یزد گفت: با راه اندازی چنین مراکزی شاهد ارائه خدمات مطلوب با بهترین کیفیت همراه با تعرفه دولتی و درنهایت رضایتمندی بیماران هستیم.

وی با اشاره فعالیت و ارائه خدمات اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه متبوع در 4 کلینیک های  تخصصی و فوق تخصصی یزد گفت: هم اکنون پزشکان یزدی روزانه 1400 بیماررا در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی حضرت خاتم الانبیاء پذیرش می نمایند و به عبارتی؛ در شیفت عصر این کلینیک تعداد 2500 بیمار روزانه پذیرش می گردد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا