رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی ضمن بیان این مطلب افزود: پیرو رصد فضای سایبر توسط کارشناسان پلیس فتا در خصوص شناسایی سایت‌های متخلف،چندی پیش وب سایتی که با هدف تسهیل در ارتباطات نامشروع دختران و پسران فعالیت می‌نمود شناسایی و در احضار مظنونین،پسر نوجوانی که از طریق درج شماره همراه خود در این وبلاگ حضور داشت، نیز به پلیس احضار گردید.
وی اعلام داشت: بعد از عضویت در این سایت با فردی آشنا شده و به اجبار به خواسته‌های وی تن داده است. با دعوت از پدر نامبرده وی در اداره پلیس حاضر و بعد از اظهارات پسرش، وی مدعی شکایت از گرداننده اصلی وب سایتشد. که نهایتاً بعد از شناسایی متهم دستگیر و به جرم خود اعتراف نمود.
رئیس پلیس فتا استان در ادامه به خانواده‌ها هشدار داد: می بایست با نظارت دقیق به رفتار فرزندان خود، راه‌های ارتکاب و اغفال آنها از طریق افراد ناشناس گرفته شود و با تقویت ارتباطات فی ما بین ، از به خطر افتادن فرزندان خود جلوگیری و به استفاده فرزندان از سیستم‌های رایانه‌ای نظارت نمایید و نیز نوجوانان و جوانان از اعتماد به دوستی‌های اینترنتی پرهیز نموده و در صورت بروز موارد مشابه سریعاً موضوع را با والدین خود در میان گذارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا