یزدفردا:رییس پلیس فتا لرستان از متلاشی شدن  باند برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان خبر داد و گفت: تاکنون 7 پرونده در ارتباط با کلاهبرداری متهمان تشکیل شده است.
سرهنگ بهشتی رییس پلیس فتا لرستان در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران در پی وصول چندین فقره پرونده مبنی بر سرقت وجه نقد از حساب بانکی شهروندان از طریق اینترنت بلافاصله وارد عمل شدند.
وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته و استعلام از کلیه حساب های بانکی شاکی و خریدهای اینترنتی صورت گرفته مشخص شد بیش تر وجوه مسروقه به صورت خرید شارژ تلفن همراه مصرف شده است.
رییس پلیس فتا لرستان افزود: پس از بررسی های فنی و تخصصی انجام شده متهم شناسایی و دستگیر شد، وی در بازجویی های بعمل آمده با توجه به مستندات ارائه شده توسط پلیس فتا به جرم خود اقرار کرد.
سرهنگ بهشتی بیان کرد: متهم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی خود گفت این جرم را با همکاری 6 همدست خود انجام داده است.
این مقام انتظامی بیان داشت: تمام متهمان طی عملیاتی شناسایی و دستگیر شدند و طی اعترافات متهمین مشخص شد از چندین استان کشور اقدام به سرقت اینترنتی کرده اند که شناسایی مالباختگان در دستور کار این پلیس می باشد.
رییس پلیس فتا لرستان در پایان هشدار داد: تخریب و اخلال در داده ها یا سیستم های رایانه ای و سرقت و کلاهبرداری اطلاعات دیگران جرم تلقی شده و پلیس با عاملان آن برخورد خواهد کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا