يزدفردا :عده اي از اهالي قاسم آباد يزد با ارسال مطلب زير خواستار اخراج اتباع افغاني از اين محله شدند

متن نامه ارسالي به يزدفردا به شرح زير مي باشد  

با سلام خدمت شما عزیزان
ما جمعی از اهالی قاسم آباد یزد می خواستیم نسبت به مسئولین استانداری و شهرداری یزد نسبت به عدم رسیدگی به وضعیت مهاجرین افغانی گله کنیم .

چون در محله قاسم آباد مخصوصا کوچه حافظ و حجاب و گاوداری متروکه ای که در تقاطع کوچه حافظ و حجاب واقع است چندین خانواده از مهاجرین افغانی سکونت دارند . و بدلیل عدم رعایت بهداشت ( درمحل گاوداری ؛ حیوانات از جمله گوسفند و مرغ و کبوتر به صورت روباز نگهداری می شوند که باعث آلودگی محیط و بوی بد شده است.)و علاوه برآن فرزندان
زیاد شان که درطول روز به کفتر بازی و سنگ اندازی؛ موتورو ماشین سواری و چشم چرانی مشغولندو باعث سلب آسایش اهالی محل شده اند و اکثر ساکنان این منطقه نگران فرزندان و خانواده شان هستندو هر روز منتظر اتفاق ناگواری هستند.

از طرفی عليرغم پیگیریهایی که از طریق پلیس 110 شده است تاکنون هیچ اقدامی نسبت به جمع آوری و انتقال این مهاجرین به کشورشان یا اسکان در اردوگاههای متمرکز مثل شهرستانهای دیگر استان مثل اردکان میبد و تفت هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

لذااهالی این منطقه درخواست دارند حال که دولت محترم نسبت به برگرداندن این مهاجرین تصمیم مبارکی گرفته است مسئولین استان نسبت به بازگرداندن این افراد اقدام عاجلی انجام دهند .
زیرا یک اتفاق ناگوار باعث می شود که مردم نسبت به این موضوع خود دست به اقدام بزنند.
و من ا... توفیق
امضاء محفوظ 19/2/86

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا